2020-08-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
"Underbar morgon i Spanien - min älskling har lagat frukost till mig 🥰🥰🥰 Då får han själv alltid välja. Han valde 🍳🥓☕️ och vita bönor i tomatsås 😋"
Wow, kommandoran gav toffeln fria tyglar att välja själv! Herregud...
Citera
2020-08-23, 19:42
Medlem
Jag lyssnade och tittade en stund på liven idag, reagerade på att hon såg ut att börja gråta flera gånger, antar att det är rätt pressat nu eftersom rättegången är på tisdag. Det var flera som frågade hur länge de skulle vara i Spanien men jag hörde inte att Anna svarade på det
Citera
2020-08-23, 19:45
Medlem
godboys avatar
Slötittar nu på TLC och råkade se att hennes ärkerival, Pernilla Wahlgren, gör reklam för något hårshampo eller liknande. Jädrar vad avundsjuk Tunnan måste vara. Men å andra sidan spelar ju Pernilla i en helt annan utseendeklass än Tunnan.
Citera
2020-08-23, 20:01
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Det enda positiva jag kan säga om senaste bilderna är att det på nåt sätt ändå känns bra att slippa se Annas äckliga bakteriehärdar till lösnaglar, även om hennes egna naturliga ändå inte är direkt fina.
Citera
2020-08-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Tackar. Mindes inte exakta brottsrubriceringen. Var ju ett tag sedan nu.

Pratade med tingsrätten i fredags och då var rättegången fortfarande spikad till tisdag, men än kan ju det ändras
Hon lär nog få infinna sig och har hon inget läkarintyg så kan det bli vite.
Citera
2020-08-23, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jag lyssnade och tittade en stund på liven idag, reagerade på att hon såg ut att börja gråta flera gånger, antar att det är rätt pressat nu eftersom rättegången är på tisdag. Det var flera som frågade hur länge de skulle vara i Spanien men jag hörde inte att Anna svarade på det

Tyckte det lät som hon grinade när hon så att de kallas tjuvfamilj då var kameran vänd mot havet
Sjunker sanningen innan? Det går inte att bortförklara hur smycket ur ett skåp och liggandes i necessär kan ramla ut och hamna i Lazy F ficka?
Citera
2020-08-23, 20:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Självklart läser hon här, hon tog även upp att det är deras lägenhet och de har haft den i 21 år, detta får jag inte riktigt ihop de gifte sig 2001 och hade sannolikt ett förhållande innan men direkt efter första daten sprang de och köpt denna lägenhet? Samt så var Anna fattig som kyrkråtta och skulder hos kronofogden.
Eller?

De träffades - 98, de visste omgående att de ville satsa på varandra.
Fast frågan är om det verkligen är deras lägenhet och att de har köpt den själv?
Verkar ju mer troligt att Robertos pappa hade den, då Anna och Roberto träffades.
Anna har ju själv sagt att Felicia började vara i Spanien sedan - 98 på somrarna, om det är i denna lägenhet vete sjutton.
Citera
2020-08-23, 20:26
Medlem
Kungabloggens avatar
Letar efter ett klipp där Booken hade varit ute och rest men någonstans mellan flyg och buss hade anslutningarna blivit fel. Vilket lett fram till att Anna Book fick sitta utan mat i 2 timmar, någon som kommer ihåg denna händelse och kan länka?

Anna hade upplevt det hela som fruktansvärt och kränkande
Citera
2020-08-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De träffades - 98, de visste omgående att de ville satsa på varandra.
Fast frågan är om det verkligen är deras lägenhet och att de har köpt den själv?
Verkar ju mer troligt att Robertos pappa hade den, då Anna och Roberto träffades.
Anna har ju själv sagt att Felicia började vara i Spanien sedan - 98 på somrarna, om det är i denna lägenhet vete sjutton.

Det var någon på tråden som hade fått fram att lägenheten ägs av Vincent sen kan det kanske vara så att han har låtit dem nyttja den. Antoni så att de fick välja vart de ville bo när de var i Spanien då han hyr ut
Citera
2020-08-23, 20:49
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitty
Heja Anna! 🤦🏻‍♀️

”De senaste två veckorna har Spanien rapporterat 152 fall per 100 000 invånare, vilket gör landet till det mest drabbade av en andra virusvåg i Europa, skriver El País.
En talesperson för regeringen säger att detta inte var att vänta förrän senare i höst.
– Epidemier är som bränder: De kan blossa upp med en gnista, men alla gnistor blir inte till bränder. Men antalet gnistor är troligen fler i Spanien än i något annat europeiskt land på grund av spontaniteten och närheten i våra personliga relationer, säger Harvard-epidemiologen Miguel Hernán till tidningen.”

Undrar hur Anna skulle hantera en lockdown.
Det funkade väl om alla barnen var med i Spanien men om något eller några av dem är kvar hemma då jävlar kör det nog ihop sig för henne.
Ekonomiskt blir det ju inte svårt för dom har ju en ständig källa av stålar att ösa ur så att bli kvar i Spanien några månader extra är väl inget besvär. Hon är ju arbetslös och ungarna drar ju benen efter sig så det är väl bara mannen utan cojones som får det lite besvärligt i o m att han måste väl sköta sitt jobb med att vakta Ur & Penn.
Boende är ju heller inget problem för dom äger ju sin lägenhet säger hon. Jag är inte så säker på det och det blir väl dyrt för svärfar att betala dubbelt boende. Eller tredubbelt för han får ju betala hyra för sitt eget också. Arma man.
Som sagt....det skulle vara intressant med en lockdown.
Citera
2020-08-23, 21:04
Medlem
Loquitas avatar
Här kommer 38 minuter av dagens live 😊

https://youtu.be/bFoMigIimcc
Citera
2020-08-23, 21:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Undrar hur Anna skulle hantera en lockdown.
Det funkade väl om alla barnen var med i Spanien men om något eller några av dem är kvar hemma då jävlar kör det nog ihop sig för henne.
Ekonomiskt blir det ju inte svårt för dom har ju en ständig källa av stålar att ösa ur så att bli kvar i Spanien några månader extra är väl inget besvär. Hon är ju arbetslös och ungarna drar ju benen efter sig så det är väl bara mannen utan cojones som får det lite besvärligt i o m att han måste väl sköta sitt jobb med att vakta Ur & Penn.
Boende är ju heller inget problem för dom äger ju sin lägenhet säger hon. Jag är inte så säker på det och det blir väl dyrt för svärfar att betala dubbelt boende. Eller tredubbelt för han får ju betala hyra för sitt eget också. Arma man.
Som sagt....det skulle vara intressant med en lockdown.

Visst hade väl vicente en lgh till och ett hus i Spanien ? Han hyr nog ut för det mesta och har säkert gjort en bra förtjänst på de uthyrningsbostäderna
. Att låta familjen få låna lgh hela juli varje sommar tycker jag är generöst ändå .

Undrar om det är hans lgh de håller på att fixa städpersonal till nu ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-08-23 kl. 21:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in