Citat:
Ursprungligen postat av
irrljus
Av 34 bilder på IG sen nyår är det 13 till oigenkänlighet filtrerade bilder på henne själv samt 18 osmakliga närbilder på mat... visst, det finns lite annat i stories men det försvinner ju (jag har inte fattat poängen med stories, men det är jag det).
Anna vaknar, lägger ut en filtrerad bild på IG på sig själv, äter, bäddar, äter, livar, lägger ut en närbild på mat, äter, livar, äter, kollar på tv, äter, lägger sig.
Ibland är hon bjuden på fest, då läggs det ut ännu mera närbilder på mat och filtrerade bilder på henne själv.
Ja, Anna är ju omättlig, hon kan inte se sig mätt på sig själv, därför är hon tvungen att äta hela tiden, medan hon speglar sig i mobilen och blir därefter ännu hungrigare på sig själv.
Kollar man in andra personers IG, syns andra personer ofta i helfigur. Anna kör med sina smalfiltrerade ansiktsbilder, vilket ger ett enormt enformigt intryck. Allt för att dölja hennes viktuppgång.
Anna kan ju försöka påstå att hon älskar sin familj så mycket, men hon älskar sig själv mest. Alla dessa livestunder, selfies på sig själv, jag, jag, jag meningar och hennes tro att alla vill betala och fixa saker åt henne, utan att hon själv jobbar och betalar för det känns ju som att Anna ger mest till sig själv.
Börjar undra om inte Donald Trump reste till Sverige en kulen dag 1970 och träffade på en kvinna som hette Maritha.. Och sådde ett frö.