2021-01-18, 14:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Av 34 bilder på IG sen nyår är det 13 till oigenkänlighet filtrerade bilder på henne själv samt 18 osmakliga närbilder på mat... visst, det finns lite annat i stories men det försvinner ju (jag har inte fattat poängen med stories, men det är jag det).

Anna vaknar, lägger ut en filtrerad bild på IG på sig själv, äter, bäddar, äter, livar, lägger ut en närbild på mat, äter, livar, äter, kollar på tv, äter, lägger sig.
Ibland är hon bjuden på fest, då läggs det ut ännu mera närbilder på mat och filtrerade bilder på henne själv.
Finns det ingen bild där Anna säger
"Mirror, mirror on the wall, why must I look like Charles de Gaulle?"
Citera
2021-01-18, 14:41
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Anna åt tacos senast i går. Kycklingtaco. Då hade Vanessa gjort eget pitabröd. Det är kanske nyttigare än pitabrödet de åt i förrgår. Då de åt fiskpinnetacos. Och idag åt de hamburgare då? Hembakt hamburgerbröd är såklart nyttigare än köpebröd. Men det är som sagt inte korven man blir tjock av. Ska bli spännande att se vad det blir till middag. Varma mackor?

Rätt!
Just nu i liven.
Citera
2021-01-18, 14:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Rätt!
Just nu i liven.
😂
Citera
2021-01-18, 14:57
Medlem
irrljuss avatar
Alltså, jag går snart i taket!

Hon vill skapa en betaltjänst för att få se henne (VEM vill betala för det jag ser på just nu?)
Hon satte livet på paus för att stötta familjen (tror det gått bättre om hon inte gjort det)
Hon jobbar gratis för "massor" av välgörenhet och gnäller på chefernas höga löner (hahahahah)
Gnäller över att hon inte får visa ALLT på nätet, nakna barn som leker t.e.x. (tur att hon inte gör det...)
Idag har hon duschat, tagit kroppsvård och ätit, bra jobbat!
Citera
2021-01-18, 15:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Av 34 bilder på IG sen nyår är det 13 till oigenkänlighet filtrerade bilder på henne själv samt 18 osmakliga närbilder på mat... visst, det finns lite annat i stories men det försvinner ju (jag har inte fattat poängen med stories, men det är jag det).

Anna vaknar, lägger ut en filtrerad bild på IG på sig själv, äter, bäddar, äter, livar, lägger ut en närbild på mat, äter, livar, äter, kollar på tv, äter, lägger sig.
Ibland är hon bjuden på fest, då läggs det ut ännu mera närbilder på mat och filtrerade bilder på henne själv.

Ja, Anna är ju omättlig, hon kan inte se sig mätt på sig själv, därför är hon tvungen att äta hela tiden, medan hon speglar sig i mobilen och blir därefter ännu hungrigare på sig själv.
Kollar man in andra personers IG, syns andra personer ofta i helfigur. Anna kör med sina smalfiltrerade ansiktsbilder, vilket ger ett enormt enformigt intryck. Allt för att dölja hennes viktuppgång.

Anna kan ju försöka påstå att hon älskar sin familj så mycket, men hon älskar sig själv mest. Alla dessa livestunder, selfies på sig själv, jag, jag, jag meningar och hennes tro att alla vill betala och fixa saker åt henne, utan att hon själv jobbar och betalar för det känns ju som att Anna ger mest till sig själv.
Börjar undra om inte Donald Trump reste till Sverige en kulen dag 1970 och träffade på en kvinna som hette Maritha.. Och sådde ett frö.
Citera
2021-01-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Dags för live hemma hos Tookarna Anna TookBook som INTE äter bröd sitter nu och glufsar i sig en nyttig smörstekt macka med ägg tillsammans med Jojjebetto Trevligt att glufsa i sig bröd med publik samtidigt som Anna TookBook borstar håret så att det flyger hårstrån och flagor över mat, bord och sällskap! Du är bra smutsig och äcklig 🤮 lilla Anna!!! Och så undrar du varför folk skriver om dig

Smörstekt macka och avokadoshake som Roberto gjort. Med avokado, banan, mjölk och vaniljglass. Men inget socker....låter nyttigt. Men Anna påpekade att hon INTE skulle orka hela. Nu någon halvtimme senare måste hon ha glömt bort vad hon sa, för nu har hon snart surplat i sig allt med sitt sugrör.....
Senast redigerad av mrsgeggamojja 2021-01-18 kl. 15:20.
Citera
2021-01-18, 15:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Hon vill skapa en betaltjänst för att få se henne (VEM vill betala för det jag ser på just nu?)
Hon satte livet på paus för att stötta familjen (tror det gått bättre om hon inte gjort det)
Roberto, Felicia, Antonio, Lucas, Vanessa, Jeanette, Leona, Åza och My?
Tror inte Anna vågar chansa på nån betaltjänst. Möjligen nån telefonsexlinje. Ååh, mmm, aah och stönande är hon ju bra på. Det finns säkert karlar som tänder på preach motherfucker och liknande.

Stötta familjen? Dom klarade sig utmärkt under tiden hon var med i BL. Troligen bättre än dom gör nu.
" - Joo, kom å ge mamma en puss nu!" 🤮
Citera
2021-01-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Roberto, Felicia, Antonio, Lucas, Vanessa, Jeanette, Leona, Åza och My?
Tror inte Anna vågar chansa på nån betaltjänst. Möjligen nån telefonsexlinje. Ååh, mmm, aah och stönande är hon ju bra på. Det finns säkert karlar som tänder på preach motherfucker och liknande.

Stötta familjen? Dom klarade sig utmärkt under tiden hon var med i BL. Troligen bättre än dom gör nu.
" - Joo, kom å ge mamma en puss nu!" 🤮

Tyckte jag läste här att hennes skuld hos kronofogden var kvar. Börjar hon då ta betalt för att yla ABC så bör ju pengarna gå till dem i första hand.
Eller är det därför hon aldrig jobbar?
Citera
2021-01-18, 15:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Hon jobbar gratis för "massor" av välgörenhet och gnäller på chefernas höga löner (hahahahah)
Gnäller över att hon inte får visa ALLT på nätet, nakna barn som leker t.e.x. (tur att hon inte gör det...)
Idag har hon duschat, tagit kroppsvård och ätit, bra jobbat!
Men hon har ju inga barn längre. De som bor hos henne får väl visa sig nakna hur mycket de vill. Eller vill hon visa andras barn nakna? Det är väl pedofili?

Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Smörstekt macka och avokadoshake som Roberto gjort. Med avokado, banan, mjölk och vaniljglass. Men inget socker....låter nyttigt. Men Anna påpekade att hon INTE skulle orka hela. Nu någon halvtimme senare måste hon ha glömt bort vad hon sa, för nu har hon snart surplat i sig allt med sitt sugrör.....
Inget socker? Fruktsocker, laktos och glass??? Är hon dum i hela huvudet? En diabetikers mardröm.
Citera
2021-01-18, 16:05
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Tyckte jag läste här att hennes skuld hos kronofogden var kvar. Börjar hon då ta betalt för att yla ABC så bör ju pengarna gå till dem i första hand.
Eller är det därför hon aldrig jobbar?
Om alla hennes 50 000 följare Swishar henne 10 kronor var kan hon unna sig lite lyx.
Vet inte om familjen betalat skadeståndet till tanten i Varberg.
Tyghuset i Taberg tänker sig nog för innan de syr upp nya gardiner till Vita huset. Svärfar kommer inte att hinna kallna innan Anna beställt gardiner, schäslong och ansiktslyft.

Borde inte Anna svälta sig ett tag nu om hon ska få plats i magnetkameran? 70 cm i diameter... Klarar hon det?
Citera
2021-01-18, 16:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja

Anna jobbar numera på heltid med att ljuga för sig själv och äter, äter och äter.
Det känns nästan som Felicia är Annas feeder och ser till att moma förblir BIG moma.
Det var ju någon person som påpekade en gång att Annas inlägg endast tycktes fokusera på mat vilket ledde till ett utbrott från Anna. Såklart..
Men kvinnan hade ju rätt.

Perelli och alla andra tanter kör på sina "titta va fin bakplåt med bullar jag har fixat" nån gång då och då.
Men annars tycker jag väl inte att några andra personer är så fixerad vid mat som Anna.
Och Annas mat verkar inte vara av det hälsosammare slaget direkt, nu har hon ju fått gratis proffshjälp många gånger om, men återgår ändå till gamla mönster och misslyckas gång på gång.

Kan inte Gaytenoren hjälpa stackars Anna, han är ju i finfin shape numera.
Senast redigerad av cece123 2021-01-18 kl. 17:29.
Citera
2021-01-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna jobbar numera på heltid med att ljuga för sig själv och äter, äter och äter.
Det känns nästan som Felicia är Annas feeder och ser till att moma förblir BIG moma.
Det var ju någon person som påpekade en gång att Annas inlägg endast tycktes fokusera på mat vilket ledde till ett utbrott från Anna. Såklart..
Men kvinnan hade ju rätt.

Perelli och alla andra tanter kör på sina "titta va fin bakplåt med bullar jag har fixat" nån gång då och då.
Men annars tycker jag väl inte att några andra personer är så fixerad vid mat som Anna.
Och Annas mat verkar inte det hälsosammare slaget direkt, nu har hon ju fått gratis proffshjälp många gånger om, återgår hon till gamla mönster och misslyckats gång på gång.

Kan inte Gaytenoren hjälpa stackars Anna, han är ju i finfin shape numera.
Hur många kcal per dag innehållet denna Book-diet, känns som en gissning på 6000kcal är en aning blygsamt.

Förresten, har man problem med ekonomin är väl det första man fimpar missbruket, Anna håller ju för sjutton att äta både sig själv och familjen ur huset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in