Citat:
Ursprungligen postat av
sambasomrero
Vilket språkbruk,svordomarna fullkomligen haglar ju! Och lika bitter och självömkande som vanligt. Nej, hon var nog knappast nykter där, och om hon mot förmodan var det gör det saken än värre!
Jag menade att hon har visat vad hon är kapabel till även som nykter (eller så är hon mer eller mindre full jämt, vem vet?) så alla hennes galenskaper, utbrott, grodor, tårar och lögner beror inte på alkohol, men visst är det värre om hon är sådär spik nykter (vilket jag inte tror att hon var där).
Sin vana trogen skyller hon ifrån sig på allt och alla men just alkohol verkar vara en extra öm punkt för lilla Anna. Undrar hur mycket hon egentligen dricker, att hon ljuger även om det är ju uppenbart. Nog för att hon överreagerar för minsta antydan till ifrågasättande, kritik eller helt neutrala frågor men minns det oproportioneliga utbrottet om isteet i vinglaset.
För övrigt tycker jag det där periscopeklippet visar prov på samma slags innehåll som "det hackade" instagraminlägget om Ikeas julbord vilket hon hävdade att hon ALDRIG skulle kunna gjort sig skyldig till eftersom hon varken tänker eller skulle säga något så nedlåtande. Nej, vi ser det.
Men det "vart" kanske några glas rödvin till köttbullarna i Ikearestaurangen som Anna har glömt vilket kan förklara saken, polisen sade dock att hon inte fick berätta det heller

.
Stilen och tonen påminner också om det sjuka stalkerbrevet som Denise Lopez fick...
Anna är en fruktansvärt obehaglig människa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aigis
Tänkte precis påpeka det:
Mjo... Alla andra red nog budkavle och konspirerade för att Anna minsann inte skulle vinna. Nu har ännu en tv-produktion varit i farten igen, precis som när hon nekades sin skaldjursplatå!
Mitt tips till tjocka Book är att ha några blad basilika i fickan som hon kan pryda sig med efter att hon förlorat. Då ser objektet inte lika fett och brunsåsigt ut.
Ja, där kom det igen. Bortförklaringar, skylla ifrån sig, gapa om fusk, särbehandling, otur, paranoia, skitsnack och aldrig aldrig ta ansvar för något hon gör. Det var väl för i helvete frivilligt att vara i det förbannade segunda casat i ES som det skröts om i parti och minut?!!
Arrgh, hon får mitt blodtryck att stiga.