2016-08-26, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Vilket språkbruk,svordomarna fullkomligen haglar ju! Och lika bitter och självömkande som vanligt. Nej, hon var nog knappast nykter där, och om hon mot förmodan var det gör det saken än värre!

Lilla Anna har nog sörplat friskt från någon Bag in Box. Är hon nykter här så Gud bevare oss..
Citera
2016-08-26, 18:41
Medlem
Nu börjar hon gardera sig mot dåligt resultat i Stjärnhoppningen. De andra har ju kunnat träna hela sommaren men hon har ju missat 6 veckor. Finns väl för satan hästar i Spanien också.
Citera
2016-08-26, 20:25
Medlem
Har tävlingen varit än eller är det något som ska spelas in senare? Jag får inte missa detta. Helst vill man ju se i direktsändning och ladda med popcorn.
Citera
2016-08-26, 20:36
Medlem
Anna eller hästen som hamnar i koma ??
Citera
2016-08-27, 02:23
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Nu börjar hon gardera sig mot dåligt resultat i Stjärnhoppningen. De andra har ju kunnat träna hela sommaren men hon har ju missat 6 veckor. Finns väl för satan hästar i Spanien också.

Tänkte precis påpeka det:

Citat:
Så nu måste jag lägga i nästa växel & försöka komma ikapp dom andra som kunnat träna under hela sommaren & inte tappat 6 veckor som jag gjorde när vi var i Spanien.

Mjo... Alla andra red nog budkavle och konspirerade för att Anna minsann inte skulle vinna. Nu har ännu en tv-produktion varit i farten igen, precis som när hon nekades sin skaldjursplatå!

Mitt tips till tjocka Book är att ha några blad basilika i fickan som hon kan pryda sig med efter att hon förlorat. Då ser objektet inte lika fett och brunsåsigt ut.
Senast redigerad av Aigis 2016-08-27 kl. 02:46.
Citera
2016-08-27, 02:49
Medlem
StigAllans avatar
Kan kanske vara läge att tänka lite på framtiden som tydligen de andra tävlingsdeltagarna gjorde?
Men så långt framför näsan klarar nog inte det lilla fettot av?

Har själv inte sett henne rulta omkring men jag antar att hon är som de andra fettona lidande av knäproblem och knapp kan ta sig framåt för egen maskin?
Och vilkens fel är detta?
Inte fettots själv, utan det är någon annan som stoppar in onyttigheterna i käften på den självhandikappade!
Inga fetknoppar i koncentrationslägren förr i tiden!

Fanns det inga fettogener då för 70 år sedan när Hitler höll ordning på degenererat folk?
Nu verkar den genetiska felkodningen lika populär som chips, snask, kakor och läsk!
Glass ska jag inte glömma bort.
Citera
2016-08-27, 06:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Stackars hästen Bingo har säkert blivit halt eller fått ryggproblem I alla fall sitter fettot och plågar en annan häst nu.
https://www.instagram.com/p/BJkwFy0h...danobook&hl=sv
Citera
2016-08-27, 06:43
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Vilket språkbruk,svordomarna fullkomligen haglar ju! Och lika bitter och självömkande som vanligt. Nej, hon var nog knappast nykter där, och om hon mot förmodan var det gör det saken än värre!

Jag menade att hon har visat vad hon är kapabel till även som nykter (eller så är hon mer eller mindre full jämt, vem vet?) så alla hennes galenskaper, utbrott, grodor, tårar och lögner beror inte på alkohol, men visst är det värre om hon är sådär spik nykter (vilket jag inte tror att hon var där).

Sin vana trogen skyller hon ifrån sig på allt och alla men just alkohol verkar vara en extra öm punkt för lilla Anna. Undrar hur mycket hon egentligen dricker, att hon ljuger även om det är ju uppenbart. Nog för att hon överreagerar för minsta antydan till ifrågasättande, kritik eller helt neutrala frågor men minns det oproportioneliga utbrottet om isteet i vinglaset.

För övrigt tycker jag det där periscopeklippet visar prov på samma slags innehåll som "det hackade" instagraminlägget om Ikeas julbord vilket hon hävdade att hon ALDRIG skulle kunna gjort sig skyldig till eftersom hon varken tänker eller skulle säga något så nedlåtande. Nej, vi ser det.
Men det "vart" kanske några glas rödvin till köttbullarna i Ikearestaurangen som Anna har glömt vilket kan förklara saken, polisen sade dock att hon inte fick berätta det heller .
Stilen och tonen påminner också om det sjuka stalkerbrevet som Denise Lopez fick...

Anna är en fruktansvärt obehaglig människa.

Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Mjo... Alla andra red nog budkavle och konspirerade för att Anna minsann inte skulle vinna. Nu har ännu en tv-produktion varit i farten igen, precis som när hon nekades sin skaldjursplatå!

Mitt tips till tjocka Book är att ha några blad basilika i fickan som hon kan pryda sig med efter att hon förlorat. Då ser objektet inte lika fett och brunsåsigt ut.

Ja, där kom det igen. Bortförklaringar, skylla ifrån sig, gapa om fusk, särbehandling, otur, paranoia, skitsnack och aldrig aldrig ta ansvar för något hon gör. Det var väl för i helvete frivilligt att vara i det förbannade segunda casat i ES som det skröts om i parti och minut?!!

Arrgh, hon får mitt blodtryck att stiga.
Senast redigerad av Anany 2016-08-27 kl. 07:27. Anledning: otydlighet
Citera
2016-08-27, 07:05
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Stackars hästen Bingo har säkert blivit halt eller fått ryggproblem I alla fall sitter fettot och plågar en annan häst nu.

Hoppas Bingo är ok.
Hästen levde kanske inte upp till sitt namn som fullpoängare och då fick han gå. Tur för honom.

Det var Bingos fel att hon inte vann. Och att de andra deltagarna fick sex veckors träning tillgodo medan hon själv hade fullt upp med att ta passivt aggressiva foton av sina ben, fötter, tår och pattar för att reta flashbackare. Så egentligen är det Flashbacks fel om Anna åker ur hästtävlingen.

Om hon däremot vinner beror det enbart på Anna, hennes skicklighet och naturliga fallenhet för ridning mot alla odds som kortväxthet, övervikt och sex veckor mindre träning. Förstås! Lite klädsamt beröm av tränaren får nog vara med på ett hörn och en bild också.
Citera
2016-08-27, 08:24
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Så nu måste jag lägga i nästa växel & försöka komma ikapp dom andra som kunnat träna under hela sommaren & inte tappat 6 veckor som jag gjorde när vi var i Spanien.
Om hon nu ställer upp i ett program, då kan hon väl skippa Spanien. Om det nu ändå är viktigare att ägna all tid under 6 ve åt att dricka drinkar, "laga" mat och sitta vid Instagram och Periscope, snarare än att ägna sig åt en häst i Sverige / Spanien, då kanske hon inte ska vara med i det där programmet om nu semester och matkoma kommer före åtaganden.

Nu blir det väl offerkofta och snyfthistorier om det inte går bra i programmet, för hon kunde ju inte träna på 6 ve.
Citera
2016-08-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Ja, hon är ingen nätt liten älva direkt...
Citera
2016-08-27, 19:53
Medlem
StigAllans avatar
Fick lust att läsa om porrnovellen som handlar om Anna men hon verkar att ha fått bort densamma från nätet.
Så det blev ingen läsning.

Verkar faktiskt rätt otroligt att hon lyckats tömma hela internet på sina sexupplevelser i novellform.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in