2016-08-25, 12:07
Medlem
Hur känner Anna och Bingo Rimér varandra? Är det månne kärlek på G nu när Bingo är singel igen?
Citera
2016-08-25, 12:29
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Uppenbarligen tycker hon att hon har det ja. Och man vet som sagt aldrig, hon kanske tog med sig blommor och prydnader efter fotograferingen?
Hon kanske var så pass hygglig att hon satte tillbaka dom från graven hon tog dom ifrån.
Eller kör hon omkring med stenprydnader och svarta stenrosor i bilen? Det var ju ett spontant besök.
Citera
2016-08-25, 13:51
Medlem
emma80s avatar
en vacker godhjärtad kvinna jag fick förmånen att lära känna för nästan 30år sedan🙏🏼💜

Men jag törs nog tala för alla som en gammal vän till familjen.....

https://www.instagram.com/p/BJfivSOA...natoledanobook

En gammal vän till familjen, då är det lätt att tro att de kände varandra under de där inte ens 30 åren. Nu gick damen bort i slutet av 90-talet, så det där med en gammal vän till familjen vet jag väl inte nu när damen i fråga har varit död i snart 20 års tid.

Kanske att de kände varandra bra under 10 år... eller också bara träffades över en fika av någon anledning. Man vet aldrig med Anna Book. Men det är snällt av henne att köra runt med blommor, vasar och eventuella andra prydnadssaker för alla dessa spontana drop-in-besök runt om i landet.

Hoppas bara att damens anhöriga också tycker det.

Sedan stör jag mig enormt på att Books inlägg alltid är ett enda långt textstycke. Gärna med massvis av smileys, hjärtan och andra konstiga tecken som ~.
Citera
2016-08-25, 14:28
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
en vacker godhjärtad kvinna jag fick förmånen att lära känna för nästan 30år sedan🙏🏼💜

Men jag törs nog tala för alla som en gammal vän till familjen.....

https://www.instagram.com/p/BJfivSOA...natoledanobook

En gammal vän till familjen, då är det lätt att tro att de kände varandra under de där inte ens 30 åren. Nu gick damen bort i slutet av 90-talet, så det där med en gammal vän till familjen vet jag väl inte nu när damen i fråga har varit död i snart 20 års tid.

Kanske att de kände varandra bra under 10 år... eller också bara träffades över en fika av någon anledning. Man vet aldrig med Anna Book. Men det är snällt av henne att köra runt med blommor, vasar och eventuella andra prydnadssaker för alla dessa spontana drop-in-besök runt om i landet.

Sedan stör jag mig enormt på att Books inlägg alltid är ett enda långt textstycke. Gärna med massvis av smileys, hjärtan och andra konstiga tecken som ~.

Låter farligt att befrienda Anna Book om man inte ens får vara ifred för hennes långa, falska och läskigt inställsamma kärleksförklaringar ens som framliden. Är beredd att satsa hela mitt sparkapital på att det snackas en hel del skit om de här personerna från Bookens håll när hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet från dem.
Citera
2016-08-25, 14:37
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hur känner Anna och Bingo Rimér varandra? Är det månne kärlek på G nu när Bingo är singel igen?
Bingo är hästen hon rider, inte Rimér. Har gjort samma misstag själv.
Citera
2016-08-25, 14:46
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Hon kanske var så pass hygglig att hon satte tillbaka dom från graven hon tog dom ifrån.
Eller kör hon omkring med stenprydnader och svarta stenrosor i bilen? Det var ju ett spontant besök.

Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Men det är snällt av henne att köra runt med blommor, vasar och eventuella andra prydnadssaker för alla dessa spontana drop-in-besök runt om i landet.

Många begravningsplatser i Stockholmstrakten har en blomsterbutik i anslutning där man kan köpa gravprydnader så hon behöver inte fara land och rike runt med pryttlarna i bilen nödvändigtvis
Citera
2016-08-25, 15:04
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Många begravningsplatser i Stockholmstrakten har en blomsterbutik i anslutning där man kan köpa gravprydnader så hon behöver inte fara land och rike runt med pryttlarna i bilen nödvändigtvis
Tänkte inte på det
Fast nej, det känns mer Anna att plundra gravarna bredvid än att betala det där ur egen ficka.

"Och jag kan tala om, att Bingo inte kom frivilligt ~ Jag fick traska efter honom långt långt in i hagen 😂😂😂😂 & jag försökte vara barsk & säga - Bingo, stanna! Men inte fasiken gjorde han det, till och börja med 😂🐎😂 Fast jag gav mig inte & till slut så gav han upp."

Hästen Bingo är inte dum han inte

https://www.instagram.com/p/BJh8-iVB...danobook&hl=sv
Citera
2016-08-25, 16:51
Medlem
Skulle kunna tänka mig om den damen att hon flyttade hela stenen om en grav ser finare ut?
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-08-25 kl. 16:55.
Citera
2016-08-25, 17:36
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Nu har hon varit på en bekants grav och gjort fint. Självklart fotade hon först hur illa graven såg ut innan hon tog bort ogräs och sniglar. Hon har ett hjärta av guld (som dyrkarna skriver) eller hur?

Så fruktansvärt kränkande för de anhöriga att hon lägger upp en bild på hur graven såg ut innan. I denna värmen så vissnar blommor snabbt. Ville hon göra vid graven kunde hon göra vid den utan att ta bilder vare sig före eller efter..

Citat:
Hoppas de anhöriga är bekväma med att Anna lagt upp bilder på graven, säkert hörde hon av sig och frågade först

Ja, du har alldeles rätt! För det första ska man vara väldigt försiktig med att göra intrång på andras gravar och att lägga upp bilder

Någon som bor i närheten av hennes mammas grav kan ju gå dit och kolla med jämna mellanrum. När graven ser "ledsen ut" så ta en bild och skriv att "det gör så ont i hjärtat när gravar försummas så, jag var tvungen att sätta några blommor"
Citera
2016-08-25, 18:36
Medlem
FrankEinsteins avatar
Trodde det var en skämtbild som kom upp i flödet i dag på Instagram. Väntade mig en meme med en rolig text till den feta kvinnan på hästen.

Nope, det var Anna. Hon lyckades även klämma in ett skitnödigt livsmotto.
Citera
2016-08-25, 19:18
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tänkte inte på det
Fast nej, det känns mer Anna att plundra gravarna bredvid än att betala det där ur egen ficka.

"Och jag kan tala om, att Bingo inte kom frivilligt ~ Jag fick traska efter honom långt långt in i hagen 😂😂😂😂 & jag försökte vara barsk & säga - Bingo, stanna! Men inte fasiken gjorde han det, till och börja med 😂🐎😂 Fast jag gav mig inte & till slut så gav han upp."

Hästen Bingo är inte dum han inte

https://www.instagram.com/p/BJh8-iVB...danobook&hl=sv

Stackars häst Jag förstår att han sprang iväg.

Citat:
Ursprungligen postat av FrankEinstein
Trodde det var en skämtbild som kom upp i flödet i dag på Instagram. Väntade mig en meme med en rolig text till den feta kvinnan på hästen.

Nope, det var Anna. Hon lyckades även klämma in ett skitnödigt livsmotto.

#possitivism är hennes nya motto Stavning har aldrig varit Annas starka sida.
Citera
2016-08-25, 19:22
Medlem
Skulle vilja veta om Annas mörker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här