Citat:
Det har jag också undrat. Är det löss de har eller någon form av skabb?
Pappan har höga flikar så det ser ut som om han är flintis eller mycket tunnhårig i alla fall.
Men NU... ska väl Bobby´s hårmirakelkur ha gjort susen på gubben Toledano.
Vilket skämt att Tunnan står där med sina extentions samtidigt som hon med sitt oäkta flin gör reklam för ett såååå bra "hårmirakel"... mmmm... seriöst Book, ta ur hårextentions och visa flikarna på gubben din innan vi tror dig.
Men, hon gör väl allt för en gratis klippning förtåss.
Pappan har höga flikar så det ser ut som om han är flintis eller mycket tunnhårig i alla fall.
Men NU... ska väl Bobby´s hårmirakelkur ha gjort susen på gubben Toledano.
Vilket skämt att Tunnan står där med sina extentions samtidigt som hon med sitt oäkta flin gör reklam för ett såååå bra "hårmirakel"... mmmm... seriöst Book, ta ur hårextentions och visa flikarna på gubben din innan vi tror dig.
Men, hon gör väl allt för en gratis klippning förtåss.
Jag gissar att det har att göra med att de har extensions, för att förhindra att hårtestarna skall trassla ihop sig. Och vilket trauma det kan leda till vet ju hela Sverige numera efter Annas hårgate. The Kardashians är likadana och drar konstant i löstestarna. Det ser ocd och debilt självupptaget ut.
Citat:
Anna är 154 cm enligt google.
Jag gick för första gången in på hennes instagram och såg att det kan nog ändå stämma att hon kanske väger under 80 kg. Just för att hon är så kort. Sen får hennes bystomfång henne nog att se tjockare ut. Men mest häpen blev jag över alla dessa matbilder. Mat, mat, mat och mera mat och så ännu mer mat....Så det var nog enda gången jag gick in på hennes insta, för så intressant var det inte.
Jag gick för första gången in på hennes instagram och såg att det kan nog ändå stämma att hon kanske väger under 80 kg. Just för att hon är så kort. Sen får hennes bystomfång henne nog att se tjockare ut. Men mest häpen blev jag över alla dessa matbilder. Mat, mat, mat och mera mat och så ännu mer mat....Så det var nog enda gången jag gick in på hennes insta, för så intressant var det inte.
Vem vet? Dels pendlar hon säkert en del i vikt och ljuger gör hon ju mer eller mindre alltid. Det är stor skillnad på de bilder Anna själv lägger ut jämfört med hur hon ser ut på andra bilder som finns på nätet eller från rörligt material. Under Melodifestivalen i våras te x då hon hävade att hon bara hade 13 kilo kvar till målvikten på 60 pannor. Visserligen sägs kameran lägga på fem kilo men hon såg ut att ha betydligt mer än 13 kilos övervikt.
Hennes golden child Felicia hårdredigerar sina bilder in absurdum och har säkert gett Anna tips om hur man gör för att förvanska verkligheten ytterligare, det är de ju vana...