2016-08-21, 11:23
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Det har jag också undrat. Är det löss de har eller någon form av skabb?
Pappan har höga flikar så det ser ut som om han är flintis eller mycket tunnhårig i alla fall.
Men NU... ska väl Bobby´s hårmirakelkur ha gjort susen på gubben Toledano.
Vilket skämt att Tunnan står där med sina extentions samtidigt som hon med sitt oäkta flin gör reklam för ett såååå bra "hårmirakel"... mmmm... seriöst Book, ta ur hårextentions och visa flikarna på gubben din innan vi tror dig.
Men, hon gör väl allt för en gratis klippning förtåss.

Jag gissar att det har att göra med att de har extensions, för att förhindra att hårtestarna skall trassla ihop sig. Och vilket trauma det kan leda till vet ju hela Sverige numera efter Annas hårgate. The Kardashians är likadana och drar konstant i löstestarna. Det ser ocd och debilt självupptaget ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Anna är 154 cm enligt google.
Jag gick för första gången in på hennes instagram och såg att det kan nog ändå stämma att hon kanske väger under 80 kg. Just för att hon är så kort. Sen får hennes bystomfång henne nog att se tjockare ut. Men mest häpen blev jag över alla dessa matbilder. Mat, mat, mat och mera mat och så ännu mer mat....Så det var nog enda gången jag gick in på hennes insta, för så intressant var det inte.

Vem vet? Dels pendlar hon säkert en del i vikt och ljuger gör hon ju mer eller mindre alltid. Det är stor skillnad på de bilder Anna själv lägger ut jämfört med hur hon ser ut på andra bilder som finns på nätet eller från rörligt material. Under Melodifestivalen i våras te x då hon hävade att hon bara hade 13 kilo kvar till målvikten på 60 pannor. Visserligen sägs kameran lägga på fem kilo men hon såg ut att ha betydligt mer än 13 kilos övervikt.

Hennes golden child Felicia hårdredigerar sina bilder in absurdum och har säkert gett Anna tips om hur man gör för att förvanska verkligheten ytterligare, det är de ju vana...
Citera
2016-08-21, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Jag gissar att det har att göra med att de har extensions, för att förhindra att hårtestarna skall trassla ihop sig. Och vilket trauma det kan leda till vet ju hela Sverige numera efter Annas hårgate. The Kardashians är likadana och drar konstant i löstestarna. Det ser ocd och debilt självupptaget ut.

Vem vet? Dels pendlar hon säkert en del i vikt och ljuger gör hon ju mer eller mindre alltid. Det är stor skillnad på de bilder Anna själv lägger ut jämfört med hur hon ser ut på andra bilder som finns på nätet eller från rörligt material. Under Melodifestivalen i våras te x då hon hävade att hon bara hade 13 kilo kvar till målvikten på 60 pannor. Visserligen sägs kameran lägga på fem kilo men hon såg ut att ha betydligt mer än 13 kilos övervikt.

Hennes golden child Felicia hårdredigerar sina bilder in absurdum och har säkert gett Anna tips om hur man gör för att förvanska verkligheten ytterligare, det är de ju vana...

Grabben gör likadant och han har nog inte extensions. Så jävla irriterande att se och nu har yngsta dottern börjat pluta med käften som storasyrran. Ser så fruktansvärt löjliga ut.
Citera
2016-08-22, 16:23
Medlem
Nu är hon på Periscope i "En snabbis i en paus från arbetet hemifrån". Varit igång flera timmar nu och blir surare och grinigare ju längre hon håller på.
Citera
2016-08-22, 17:49
Medlem
PinkLaceys avatar
Anna på Periscope om Frans och Gooh-pasta dramat
https://m.youtube.com/watch?v=uqit4h...Bapejghq7Da1ZQ
Citera
2016-08-22, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Anna på Periscope om Frans och Gooh-pasta dramat
https://m.youtube.com/watch?v=uqit4h...Bapejghq7Da1ZQ

Men hjälp, hon är ju galen.
Förresten så vet jag att det var Gooh-pasta, äter rätten själv ofta och den ser exakt ut sådär som på hennes bild. Fattar inte varför hon inte bara erkänner det, är väl inget pinsamt att äta färdigmat ibland.
Citera
2016-08-22, 19:35
Medlem
Började på periscope rum kl 14 idag och kör fortfarande med några avbrott på ett par minuter. Nu verkar det nästan som hon är dragen.
Citera
2016-08-22, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Började på periscope rum kl 14 idag och kör fortfarande med några avbrott på ett par minuter. Nu verkar det nästan som hon är dragen.

Men vad pratar hon om i så många timmar? Verkar ju lite sjukt.
Citera
2016-08-22, 20:55
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Men vad pratar hon om i så många timmar? Verkar ju lite sjukt.

Tja...nyss påstod hon att hon har en stalker och därför tar hon skärmdumpar "för att visa polisen".
Ha ha ha... tror INTE någon polis bryr sig om ifall någon eller några "vill få henne ur balans" som hon själv uttryckte det att stalken vill göra med henne.

Vilket stalken faktiskt lyckas med för man märker hur sur och störd hon blir. Annars vill hon gärna prata som en 13 åring. Barnsligt och försöker vara cool. Kan medelåldern på hennes tittare ligga på 12 år?

Det var absolut inga elaka saker denna sk stalker skrev men Bookskan tog skärmdump och blockade ändå.

Hon är verkligen störd! Tjock är hon också. Fetare än innan sommaren och hon som sa att hon alltid går ner i vikt under sommarna i Spanien.

Även där ljög hon!
Citera
2016-08-23, 18:07
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=_G1o3KQST6E

"Den före detta Paradise Hotell deltagaren och Instagramprofilen Ylva Fogel har 166 000 följare på Instagram. Artisten Anna Book har lyckats få drygt 18 000 följare trots ett stökigt och rörigt Instagramkonto. Proffset Ylva tittar igenom Annas Instagrambilder och ger henne sina bästa tips för att få ett större följe."

Har visserligen ett år på nacken men är inte länkat innan i tråden vad jag kan se iaf.
Citera
2016-08-23, 21:35
Medlem
Nu är nog den goda Booken på lyran och Ylva har en så stiff upperlift (fillers) att hon inte kan stänga munnen ...
Citera
2016-08-23, 21:57
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.youtube.com/watch?v=_G1o3KQST6E

"Den före detta Paradise Hotell deltagaren och Instagramprofilen Ylva Fogel har 166 000 följare på Instagram. Artisten Anna Book har lyckats få drygt 18 000 följare trots ett stökigt och rörigt Instagramkonto. Proffset Ylva tittar igenom Annas Instagrambilder och ger henne sina bästa tips för att få ett större följe."

Har visserligen ett år på nacken men är inte länkat innan i tråden vad jag kan se iaf.

Fy helvete vad pinsamt. Ylva Fogel ser ut som en baltisk gatuflicka och hennes patetiska svengelska är så pinsam att jag nästan skrek rakt ut. Trots att Anna är berusad och, ja, Anna, lyckas hon för en gångs skull framstå som den normalare i sammanhanget. Tveksam bragd.

Hade autoplay på och fick tyvärr se följande https://www.youtube.com/watch?v=EYpcI9IwNEM
Intressant att semi-nykteristen Anna är full (igen) och blandar drinkar. Hon verkar ha tagit efter Ylvas tragiska svengelska: "Jag kommer absolut att unblock you on instragram".

Har Anna någonsin gjort en enda grej som inte är rakt igenom pinsam och/eller patetisk?
Citera
2016-08-24, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GemytligGentleman
Fy helvete vad pinsamt. Ylva Fogel ser ut som en baltisk gatuflicka och hennes patetiska svengelska är så pinsam att jag nästan skrek rakt ut. Trots att Anna är berusad och, ja, Anna, lyckas hon för en gångs skull framstå som den normalare i sammanhanget. Tveksam bragd.

Hade autoplay på och fick tyvärr se följande https://www.youtube.com/watch?v=EYpcI9IwNEM
Intressant att semi-nykteristen Anna är full (igen) och blandar drinkar. Hon verkar ha tagit efter Ylvas tragiska svengelska: "Jag kommer absolut att unblock you on instragram".

Har Anna någonsin gjort en enda grej som inte är rakt igenom pinsam och/eller patetisk?

Ja alltså det var svårt att avgöra vem av dom som var mest pinsam i det klippet. Och Anna var rätt uppenbart dragen...

Undrar hur det är att vara 14 och ha Anna Book som mamma. Man är ju rätt känslig i den åldern och Booken gör ju bort sig titt som tätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in