2017-08-29, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Rider hon i vita byxor? Vad äckligt, det är ju jättesmutsigt i ett stall så byxorna måste ju vara hemskt smutsiga efter varje ritt.
Dom blir vita och fina igen då hon kommer hem och rider Roberto.
Citera
2017-08-29, 07:28
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Rider hon i vita byxor? Vad äckligt, det är ju jättesmutsigt i ett stall så byxorna måste ju vara hemskt smutsiga efter varje ritt.

Ja det är ju verkligen jätteäckligt med vita byxor. Rider du i svarta byxor så blir de ju inte alls lika smutsiga.

Däremot är det ju ingen annan än Anna B som har vita byxor när man rider till vardags.
Citera
2017-08-29, 07:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...nej varför skulle hon vilja det ? Vad i allsin dar skulle kunna vara problemet med det förra...? Och återigen: kändisar som mest förekommer i lekprogram etc är per definition inga "offentliga personer"...

Det är vårt fel att hon vill gifta sig igen. Vi har hånat bröllopsvideon och kallat dem för hobbitar och jag har påpekat att det var ett shot gun wedding där stackars Roberto tvingats till altaret på grund av sonens nedkomst.
Citera
2017-08-29, 08:22
Medlem
snowbells avatar
På Annas instagram, när hon står brevid limon, så står det att "nu behöver jag inte jobba på fem månader" Är det någon av er som vet vad som menas med det?
Jobbar hon alls förutom några gig ibland? Behöver hon bar en par, tre stycken per år? Borde hon inte jobba mer för att få ihop till sonens skadestånd?

Här kommer texten:
annatoledanobook🏳️‍🌈🙏🏼 TACK vackra Örebro Pride med Peter & Benim på Frimis Salonger & PUBLIKEN 🙌🏽🙌🏽🙌🏽 Såååå mycket KÄRLEK - så nu behöver jag inte jobba på 5 månader till😂⭐️ BÄSTA!!! Jag är helt fulltankad med underbar bränsle - så nu tror jag banne mig att jag tar mig igenom hösten 💪🏽💪🏽💪🏽 puss!! Tack till mi amor Roberto för villkorslöst stöd i alla

Vet inte om det varit upp till diskussion, ber om ursäkt i så fall.
Citera
2017-08-29, 08:27
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Inte se, men höra. Har man ingen podcast-app, så kan man lyssna t.ex. här eller här. Det är avsnitt 274 Kejsaren det gäller.

Tack.

Men jag måste säga att jag tycker det är fel av media att låta psykiskt sjuka personer som Anna Book inte lämnas ifred och ignoreras. Hon behöver ta hand om sina barn och sig själv istället. Hade brytt sig om sina barn hade det aldrig slutat så illa för dom.
Citera
2017-08-29, 08:43
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
På Annas instagram, när hon står brevid limon, så står det att "nu behöver jag inte jobba på fem månader" Är det någon av er som vet vad som menas med det?
Jobbar hon alls förutom några gig ibland? Behöver hon bar en par, tre stycken per år? Borde hon inte jobba mer för att få ihop till sonens skadestånd?

Här kommer texten:
annatoledanobook🏳️‍🌈🙏🏼 TACK vackra Örebro Pride med Peter & Benim på Frimis Salonger & PUBLIKEN 🙌🏽🙌🏽🙌🏽 Såååå mycket KÄRLEK - så nu behöver jag inte jobba på 5 månader till😂⭐️ BÄSTA!!! Jag är helt fulltankad med underbar bränsle - så nu tror jag banne mig att jag tar mig igenom hösten 💪🏽💪🏽💪🏽 puss!! Tack till mi amor Roberto för villkorslöst stöd i alla

Vet inte om det varit upp till diskussion, ber om ursäkt i så fall.
Tror det endast syftar på att hon har fått så enormt mkt kärlek och uppskattning efter sitt fantastiska uppträdande och höjdaren till efterfest (då man sjöng samba s och hade underbart roligt)...
Citera
2017-08-29, 09:05
Medlem
Undra vad nästa förändring kommer att bli hon gör?
Citat:
Efter viktnedgång, nya tänder och fixade ögonbryn är det många som knappt kan känna igen Anna Book längre.
Nu visar artisten upp ännu än förändring på Instagram – med ett långt hårsvall.

Citat:
På Instagram har Anna Book lagt upp en bild på sig själv, med väldigt långt hår, och hon tackar frisören Bobby Oduncu.
"Älskar mitt nya hår av Bobby Oduncu" skriver Anna Book till bilden, och taggar även frisörsalongen där hon gjort håret.

http://www.expressen.se/noje/books-n...ora-viktraset/
Citera
2017-08-29, 09:34
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Inte se, men höra. Har man ingen podcast-app, så kan man lyssna t.ex. här eller här. Det är avsnitt 274 Kejsaren det gäller.

Det var ord och inga visor med Alex och Sigge. Man förstår att Anna Books tänder är något som många skrattar åt i nöjesvärlden. Själva hade de hejdlöst roligt. Tandläkaren sågas jäms med fotknölarna och som slutkläm raljerar A & S om Annas vita spårljuständer som drar åt blått. Så det var en väldig massa prat om hennes tänder i början och en kortare fundering över spårljusen i slutet.

Jag funderar också lite på vad hon håller på med. Egentligen.
Allt görs om på utsidan men det är ju insidan som skulle behöva få lite uppmärksamhet. Hon skulle ha skitit i alla konstigheter och lagt några spänn på den psykologiska sidan. För det spelar ingen roll hur mycket hon svarvar om det yttre när det inre är lika fult som vanligt.

Kamma en gris och borsta en gris.....det är en gris i alla fall.
Citera
2017-08-29, 10:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...nej varför skulle hon vilja det ? Vad i allsin dar skulle kunna vara problemet med det förra...? Och återigen: kändisar som mest förekommer i lekprogram etc är per definition inga "offentliga personer"...

För att hon är "snyggare" nu när hon bantat sig smal, fixat, bryn och tänder. Är nog inte för intet hon vill gifta om sig just nu...
Citera
2017-08-29, 13:12
Medlem
heropsychodreamers avatar
Varför raderar hon inte negativa kommentarer längre och blockar? Har hon gett upp? Antar hon att ingen läser så gamla inlägg?
https://www.instagram.com/p/BSMIgGVh...danobook&hl=sv
Citera
2017-08-29, 13:31
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
herregud Anna Book är så tragisk...hon TROR hon är en megastjärna, men sicken skitsubba rent ut sagt. Maken till empatilös, egoistiskt och diva har jag aldrig sett. Det enda hon är med i är trams, undrar när hon ska börja kräva o få vara sommarpratare i p1? hon kan ju berätta om sina operationer o sin oskyldige son , sina tänder o sitt underbara sexliv. Fy fan , hade en del att göra med henne för flera år sen i mitt jobb o hon var otroligt otrevlig

Berätta mer! Vill gärna ha specifika händelser och vad hon sagt.
Citera
2017-08-29, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Berätta mer! Vill gärna ha specifika händelser och vad hon sagt.

Hade telefonkontakt medanna flera ggr då hon hade fodringar på sig som låg påmitt jobb, detta r lägesedan så de är med all säkerhet preskiberade nu om inte anna gjorde rätt för sig efter att ja böt jobb, iallafall så hade hon en vedvärdigt otrevlig ton när man vile prata med henne om detta och hon skyllde ifrån sig på sin kusin och sin då levande mamma. Anna själv var ju som vanligt helt oskyldig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in