2016-02-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Som sagt, väldigt typiskt för traumatiserade personer. För övrigt blev jag lite chockad när jag läste att hon gjort 17 magoperationer......17!!!

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle20755289.ab

Inte konstigt att hon har problem med magen, att fortsätta frossäta efter operation gör att hon måste göra ännu en, och ännu en, osv. Sjukvården brukar vara strikt när det gäller sånt här, är det verkligen skattefinansierad vård eller betalar hon själv?

Nu är ju inte alla magoperationerna pga önskan att reducera sin vikt. Finns rätt många operationer som kan utföras i magen ...
Citera
2016-02-28, 16:48
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Nu är ju inte alla magoperationerna pga önskan att reducera sin vikt. Finns rätt många operationer som kan utföras i magen ...

Som det står i artikeln är anledningen dels övervikt, dels bukväggsbråck som opererats.
Faktum kvarstår, sjukvården gör en, högst två operationer pga övervikt, sedan kommer de att sätta stopp. På samma sätt som tex en alkoholist inte får en levertransplantation, det tjänar liksom inget till.

Samma med övriga operationer, att magsäcken hela tiden tänjs ut och orsakar problem med bråcket har med matfrossandet att göra.
Citera
2016-02-28, 18:58
Medlem
StigAllans avatar
Ett sådant självskadeämne som Anna Book borde egentligen bli institutionsvårdad istället för att kunna fortsätta med sitt destruktiva liv.
Tänk vad lätt hon den fettklumpen skulle bli med lite vettig mat och tvångsmotion på detta!

Kanske ett ämne till ett nytt TV-program?
Anna Book lär sig äta hälsosamt så att hon inte dör i förtid på grund av fetma?

Rent allvarligt så undrar jag var alla dessa jävla fetton kommer ifrån?
När jag växte upp fanns det ett endaste fetto som visade sig ibland på grund av hans försörjningsverksamhet.
Nu finns det främst kvinnliga fetton lite överallt.
Är det chipsen och dippen som fettat till kvinnorna?
Citera
2016-02-28, 19:20
Medlem
PolitisktKlarsynts avatar
Hörde ryktas om att Anna Books mamma försörjde sig genom att sälja sex borta i Skärholmen där hon bodde, strax utanför Stockholm. Kan det stämma???
Citera
2016-02-28, 19:32
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktKlarsynt
Hörde ryktas om att Anna Books mamma försörjde sig genom att sälja sex borta i Skärholmen där hon bodde, strax utanför Stockholm. Kan det stämma???
Om Anna har något som helst likhet med sin mor så får man för fan undra vad det var för stollar som betalade för att få krypa på där?
Biggest losern?
Citera
2016-02-29, 12:05
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Konstigt nog har hon inget bolag registrerat på sig som tydligen de flesta andra artisterna har
[...]
Hon har haft ett bolag i form av enskild firma men det gick visst inte så bra då denna firma är avregistrerad för F-skatt sedan 2011-10-05 pga inkomstdeklaration ej lämnad.

Citat:
Lets Entertain Sweden ORG.NR: 700910-XXXX
BOLAGSFORM: Enskild firma
Bolagsöversikt
Verksamhet & Status
Innehavare: Book Toledano, Anna Maria Theres
Registreringsår: 2007
F-Skatt: Avregistrerad läs mer
Bolaget är passivt
Telefon: 08-4*81*17*
ADRESS
P*M*NAGATAN 4 LGH 1101
169 73 Solna
källa:
http://www.allabolag.se/700910FJNJ/verksamhet
Citera
2016-02-29, 12:33
Medlem
CMBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktKlarsynt
Enligt ett tidigare Flashbackinlägg var Annas mamma rätt så lösaktig, därav hon fick Anna med en spanjor.

Skulle alltså inte bli förvånad om ryktet stämmer.
Citera
2016-02-29, 15:48
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Om Anna har något som helst likhet med sin mor så får man för fan undra vad det var för stollar som betalade för att få krypa på där?
Biggest losern?

Tro mig, torskar tänder på i stort sett vad som helst. Att köpa sex har i många fall väldigt lite med själva sexet att göra. Där kan jag faktiskt hålla med feministerna. Det handlar i mångt och mycket om makt.
Citera
2016-02-29, 16:16
Medlem
Loquitas avatar
Hopp, det var det.. Hon har låst sitt instagramkonto. Ni som följer får gärna lägga upp här om det händer nåt kul!
Citera
2016-02-29, 16:39
Medlem
Pulpas avatar
Att blödningen som uppkom under fångarna på fortet i buken var massiv är ju inte så konstigt....
Citera
2016-02-29, 23:54
Medlem
CMBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Hopp, det var det.. Hon har låst sitt instagramkonto. Ni som följer får gärna lägga upp här om det händer nåt kul!
Det är det vanliga. Tunnan lagar mat (suprise), powerwalkar och går på bio med familjen. Hon nämnde den tragiska bortgången av Josefin Nilsson, eller "Josefine" som tunnan skrev, i ett inlägg.

Mycket mer än så är det inte. Återkommer om jag hittar någonting mer matnyttigt, vilket inte lär dröja många dagar eller veckor om jag känner Tunnan rätt.
Citera
2016-03-01, 08:49
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMBe
Det är det vanliga. Tunnan lagar mat (suprise), powerwalkar och går på bio med familjen. Hon nämnde den tragiska bortgången av Josefin Nilsson, eller "Josefine" som tunnan skrev, i ett inlägg.

Mycket mer än så är det inte. Återkommer om jag hittar någonting mer matnyttigt, vilket inte lär dröja många dagar eller veckor om jag känner Tunnan rätt.

Hahaa! Tack! 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in