2020-08-15, 02:56
Medlem
Alla tre e lika äckliga o förtjänar ingen uppmärksamhet !!
Citera
2020-08-15, 07:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Anna sa att dom skulle på fest hos en av Robertos äldsta vänner som fyller jämt. Men nu sitter dom hos My o äter middag🙄😂 man ser på mys film hur Anna kokar inombords. Vad hände !?

Gissningsvis så hade någon skickat skärmdumpar av Bloggbevakningsinlägg om hennes sms (alltid skärmdumpar dock, eftersom Anna inte läser Bloggbevakning ELLER Flashback). Eller så kanske inte domstolen gick med på Felicias senaste sjukintyg då rättegången, åtminstone för tillfället, fortfarande ska ske om tio dagar?
Citera
2020-08-15, 07:56
Medlem
magpies avatar
Festen är väl ikväll?
Citera
2020-08-15, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat, om V inte lider rent fysiskt av att ha överbettet så skulle jag nog inte fixa det heller. Jag har en vän som opererade käken och jag vet att det var helvetiskt plågsamt för henne även om resultatet blev bra.
Men att blocka en tjej som ville vara vänlig det är så barnsligt, lärt sig av sin mamma!
Citera
2020-08-15, 08:47
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruelladV1
Fast allvarligt. Det är inget vänligt i att ge råd till någon som inte bett om det. Det är ingen "vänlig" människa som hoppar på random människor på gatan och ger dem råd. Det är påstridiga människor som döljer sina elakheter bakom en vänlig fasad.

Så, den personen var nog lika vänlig som AB är godhjärtad....
+ 1
Citera
2020-08-15, 08:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Folk verkar glömma av att My har rätt lika psyke som Anna och My lever också på uppmärksamhet.
Ja båda är gjord av samma skrot och korn, det är uppenbart.
Citera
2020-08-15, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Festen är väl ikväll?
Det verkar så, det vankas sexig klänning och solbrännan måste speedas på.
Citera
2020-08-15, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Men att blocka en tjej som ville vara vänlig det är så barnsligt, lärt sig av sin mamma!

Hur vet du att det är en "tjej" som frågade?
Hur känner du till denna tjejs intentioner?

Vi har flera st i denna tråd som själva skriver att de går in och stryker AB medhårs för att förlöjliga henne.

Du får gärna dela denna tjejs Instakonto så kan man ganska enkelt se om det är en genuin tjej som ligger bakom kontot. (Jag antar att tjejens konto innehåller före- och efterbilder så det är tydligt att hon verkligen visste vad hon pratade om.)
Citera
2020-08-15, 09:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det verkar så, det vankas sexig klänning och solbrännan måste speedas på.
Samt högklackat för första gången i år enligt AB. Det här blir spännande, jag laddar med popcorn inför kvällen.
Citera
2020-08-15, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Stora Booken, stor käft My och azan e lika, alla 3 lider av nått
Lika barn leker bäst!
Citera
2020-08-15, 09:23
Medlem
Såg en bit av hennes live i går. Sitter i bilen säkert 1 timme och sänder, viftar med armarna och sjunger karaoke. Tånaglarna skulle bla fixas, säkert efter kommentarerna här. Å då måste hon åka till fiiina Östermalm. Inget hon kan göra hemma tydligen. Hårets gråa strån skulle fixas och göra en analblekning, det är väl både grått och buskigt där..
Å så detta att kasta sig hem till my som en igel. Precis kommit hem och bli tvungen att servera stolledanos mat.
Allt ska filmas, redovisas för allt och alla hela tiden. Why?
Citera
2020-08-15, 09:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Samt högklackat för första gången i år enligt AB. Det här blir spännande, jag laddar med popcorn inför kvällen.
Jag med, förväntar mig en full redovisning av kvällen från Book.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in