2020-08-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Anna sa att dom skulle på fest hos en av Robertos äldsta vänner som fyller jämt. Men nu sitter dom hos My o äter middag🙄😂 man ser på mys film hur Anna kokar inombords. Vad hände !?
Det måste ju inte vara konstigare än att festen behövde ställas in p g a sjukdom t ex. Men vi lär nog få höra Annas version av vad som hände ... imorgon kanske.
Citera
2020-08-14, 21:27
Medlem
OhMyGaddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Åja, My hade inte hunnit hem och inventerat än.
Haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Oh My good, du har inte riktigt lärt känna Anna än. Snart är smekmånaden över.
Tja. De verkar i alla fall vara lika goda kålsupare.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tror inte My läser här alls. För henne är Anna en toppenvän som ställer upp. Anna fullkomligt öser kärlek över My. Det är hon såklart glad över.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon verkar mån om Mys vänskap.

Nog verkar Anna mån om sina vänner - hon verkar fjäska lite extra för dessa.
Men ibland känns hon lite väl angelägen med att påpeka sin egen förträfflighet.

Ett exempel på detta: https://postimg.cc/xkjzhPHs
"Sen vill jag tala om för dig att det är en jävla tur att jag inte visar dig och alla andra, allt fint och generöst som jag gör för andra människor faktiskt mer eller mindre VARJE DAG!!!!"
Citera
2020-08-14, 21:45
Medlem
Citat:
Anna sa att dom skulle på fest hos en av Robertos äldsta vänner som fyller jämt. Men nu sitter dom hos My o äter middag🙄😂 man ser på mys film hur Anna kokar inombords. Vad hände !?

Kanske var i helgen? Eller så var det en mottagning med öppet hus för att undvika trängsel... alternativet är att My hörde av sig och att Roberto fick ringa återbud till sin vän
Citera
2020-08-14, 21:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Anna kokar? Har någon råkat filma henne utan filter?

Om jag har varit bortrest vill jag landa mjukt hemma, inte ha folk där på middag direkt. Undrar vad My egentligen tycker om det här,om hon skulle vara helt ärlig.
Citera
2020-08-14, 22:51
Medlem
Citat:
Han gillar bilar som redan är inkörda. Det är jobbigt att hålla på & blåsa ur nya bilar.
Forden köptes i februari. Hur länge håller nyförvärvet?
Volvon köptes den 07/08 och såldes den 12/08 såg jag lite längre bak i tråden. Man kan undra varför Roberto köper en bil och har den så kort tid?
Citera
2020-08-14, 22:51
Medlem
Ähh visar bara hur jävla dum i huvudet hon är !! Vem fan säger en sak o gör en annan. Jo Anna. Hon e fan sjuk i huvudet.
Citera
2020-08-14, 22:58
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Anna hade väl förberett ett några tal om sina magoperationer, mamma och om hur hon är så mycket mer än bara ABC och borde få va med i Så mycket bättre. Tacka fan för att hon är lack!
Citera
2020-08-14, 23:09
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Liven i förmiddags 🤦. Anna satt i en halvtimma och sjöng med i låtar på radion ackompanjerat av handrörelser och sittdans med stor inlevelse. Hon har på riktigt fastnat i fjortonårsåldern. Man tror liksom att det inte ska kunna bli värre men så blir det det, hela tiden.

Men varför lägger hon ut sånt?

Inte ens de mest hängivna fansen eller Anna-beundrarna är väl intresserad av att se och höra henne sjunga karaoke till andras låtar.

Inte fasiken lägger jag ut när jag misshandlar Stones-låtar i hemmet för allmänheten!
Citera
2020-08-14, 23:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Anna hade väl förberett ett några tal om sina magoperationer, mamma och om hur hon är så mycket mer än bara ABC och borde få va med i Så mycket bättre. Tacka fan för att hon är lack!
De kan inte gå på kalas, Anna har växt ur alla kläder.
De hade säkert ändå inget som passar den klädkod man har på Östermalm.
Citera
2020-08-14, 23:46
Medlem
Angående kalaset gissar jag att det ämliga Halmpyntet fick vika ner sig Tunnan tyckte som vanligt att hennes ödmjukhet skulle gälla och toffeln skall veta sin plats. Det var Halmpyntetets umgänge i Ers Hemskhet
Citera
2020-08-14, 23:57
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Anna kokar? Har någon råkat filma henne utan filter?

Om jag har varit bortrest vill jag landa mjukt hemma, inte ha folk där på middag direkt. Undrar vad My egentligen tycker om det här,om hon skulle vara helt ärlig.
Folk verkar glömma av att My har rätt lika psyke som Anna och My lever också på uppmärksamhet.
Citera
2020-08-15, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Folk verkar glömma av att My har rätt lika psyke som Anna och My lever också på uppmärksamhet.
Stora Booken, stor käft My och azan e lika, alla 3 lider av nått
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in