2020-08-06, 16:07
Medlem
Ja o nu har hon läst här igen
Lagt ut från en Pilot på en realityserie om familjen
från 2009 på sin insta
men eftersom de inte fick bestämma vilken kanal den skulle visas på hoppade de av
Citera
2020-08-06, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Ja o nu har hon läst här igen
Lagt ut från en Pilot på en realityserie om familjen
från 2009 på sin insta
men eftersom de inte fick bestämma vilken kanal den skulle visas på hoppade de av

Sanningen är mer sannolikt att de var så dåliga så det var inget att filma!
Citera
2020-08-06, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stardust74
I dagens live sa hon en sak som jag verkligen stör mig på. När familjen drog iväg för att dreja så hade V gjort en skål, men Anna tyckte den skulle vara en kopp så hon ”tog sig friheten att sätta på ett öra på V’s skål och gjorde om den till en kopp för det tyckte jag vore bättre”. Jag växte upp med en narcissistisk mamma som skulle utan tvekan ha förminskat mig på det sättet, ändrar nåt jag gjorde för HON ville nåt annat. Och sen sitter människan och höjer sig själv utan att förstå hur hon trampar på sitt barn om och om igen.
Usch, det är så hemskt. Hon plockar självförtroendet ifrån sina familjemedlemmar som hon säger sig älska. "My way or the highway". Hoppas barnen kan bli friska självständiga individer i slutändan. Tror tyvärr det är för sent för Felicia.
Citera
2020-08-06, 17:07
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen
Hon verkar ha en dålig dag på "jobbet". Sur som faan och säger man inte exakt vad hon tycker så åker man ut.....
Hon har inte haft ett jobb på 35 år...
Citera
2020-08-06, 17:29
Medlem
Då har Anna återigen våldgästat My... Finns på my's instastory. Jag gissar på en brytning mellan dessa två innan årets slut.
Citera
2020-08-06, 18:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Då har Anna återigen våldgästat My... Finns på my's instastory. Jag gissar på en brytning mellan dessa två innan årets slut.
Det måste svida i Anna att My köpt en Mercedes (som bara gått drygt 200 mil) och att My nu åker till Spanien.
Anna avstår ju från resandet eftersom Hälsovårdsmyndigheten avrått från det.
Citera
2020-08-06, 18:27
Medlem
Såg lite på tunnans live i dag och så fuc... jäv.. pinsamt. Bl a bebisspråk till harkäf...och hennes kompisar. Drog upp hennes svårigheter med matte inför alla. Och inte dög hennes drejade kopp heller, fläsket skulle naturligtvis dit och "rätta till". Det sjuka är att hon styr och dikterar villkoren för alla i sin omgivning och ingen vågar säga emot. Hoppas det blir en realityserie, kommer bli en succé som white trash varianten "Honey boo boo".
Citera
2020-08-06, 18:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Någon som möjligtvis lyckades spara ner liven så att vi andra som är blockeliblockade också kan få se..🤔👀
Citera
2020-08-06, 18:59
Medlem
Zassazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Såg lite på tunnans live i dag och så fuc... jäv.. pinsamt. Bl a bebisspråk till harkäf...och hennes kompisar. Drog upp hennes svårigheter med matte inför alla. Och inte dög hennes drejade kopp heller, fläsket skulle naturligtvis dit och "rätta till". Det sjuka är att hon styr och dikterar villkoren för alla i sin omgivning och ingen vågar säga emot. Hoppas det blir en realityserie, kommer bli en succé som white trash varianten "Honey boo boo".

Men sluta mobba dottern, hon har det jobbigt nog ...inte underligt hon håller för ansiktet när Anna filmar henne. Stackars flicka...
Citera
2020-08-06, 19:17
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Sanningen är mer sannolikt att de var så dåliga så det var inget att filma!
Hon skyller först på mammans bortgång.
Sedan undrar jag om jag är Anna-skadad men jag uppfattar kommentaren som en smula aggressiv! Typ fatta att vi inte orkade filma just då! Men om det nu hade blivit en serie hade de kanske inte börjat filma samma dag...
men sjunga på Skansen pallade hon, för mammans skull.
”Ingen kanal vi ville ha!!!” Det förstår man ju precis. När vår familj gjorde en pilot fick vi erbjudande från kanal 5.6.7 och 9, men vi ville ha SVT prime time så vi tackade också nej. Lätt val! 😂
Citera
2020-08-06, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon skyller först på mammans bortgång.
Sedan undrar jag om jag är Anna-skadad men jag uppfattar kommentaren som en smula aggressiv! Typ fatta att vi inte orkade filma just då! Men om det nu hade blivit en serie hade de kanske inte börjat filma samma dag...
men sjunga på Skansen pallade hon, för mammans skull.
”Ingen kanal vi ville ha!!!” Det förstår man ju precis. När vår familj gjorde en pilot fick vi erbjudande från kanal 5.6.7 och 9, men vi ville ha SVT prime time så vi tackade också nej. Lätt val! 😂

Min mamma är också död. Hon var strax efter 50 när hon gick bort för snart 20 år sedan, sorgligt men det är ju inget jag sörjer nu även om det kommer stunder av saknad. De flesta av oss förlorar våra föräldrar...men vi beter oss inte som book ändå. Hon kan inte skylla på mammans död längre..och hennes syster Pia? Hon sörjer ju också sin mamma men hon lever vidare och verkar vara som vilken medelålders kvinna som helst, var det bara Anna som Mammis styrde o ställde med? Eller var det så att mammus styre o drog i Anna för att hon var tvungen? För att Anna tidigt visade dessa drag och hon som mamma ville försöka styra saker till rätta?
Citera
2020-08-06, 19:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zassaz
Men sluta mobba dottern, hon har det jobbigt nog ...inte underligt hon håller för ansiktet när Anna filmar henne. Stackars flicka...

Blev det inte något missförstånd här? Det är framför allt mamman själv som mobbar och hånar dottern med sina härskartekniker och sina sätt att förminska allt dottern gör.

Anna blir ju värre och sjukare för varje år och dag och hade psykvård och annat fungerat som den skulle i det här landet så skulle barnen ha förflyttats till fosterhem redan när de var små och mamman lagts in på en sluten avdelning för länge sedan framför allt utifrån det vi har sett under den närmaste tiden.

Som någon redan har skrivit är detta något mer än lyteskomik.
Det är ett drama runt en människa som lider av både mental ohälsa och troligt pillermissbruk.

Som jag har förstått det så är det en liknande uppväxt som Anna själv har förutom att mamman var alkoholiserad och inte pillertrillare.

Tyvärr är det nog snart försent att rädda någon ur detta mentala fängelse.
Den yngsta dottern är väl den enda som kanske har en chans att kunna leva ett mer normalt liv om hon börjar plugga till hösten.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-08-06 kl. 19:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in