2020-08-24, 14:31
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nyss var det live igen. Anna duckade för frågan om hur länge de är kvar i Spanien, av det jag såg var det det enda hon inte besvarade eller bemötte.

Jag tror svaret helt enkelt är "tills hela Felicia-situationen har lagt sig". Jag gissar på att Anna föreställer sig ett skräckscenario där reportrar tältar utanför La Casa Ankeborg för att få en kommentar från allas våran världsstjärna.
Citera
2020-08-24, 15:07
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Bookis livar från playan 😎
https://youtu.be/bFoMigIimcc

Helt otroligt, 38 minuter svammel och babbel kryddat med "coola" engelska uttryck och fraser. Kvinnan behöver vänner eller hjälp.
Citera
2020-08-24, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nyss var det live igen. Anna duckade för frågan om hur länge de är kvar i Spanien, av det jag såg var det det enda hon inte besvarade eller bemötte.

Ja den frågan ignorerar hon minsann
Citera
2020-08-24, 15:37
Medlem
Det måste koka inombords hos Anna, när stormen efter sonens våldtäktsdom börjat bedarra och falla i glömska hos allmänheten så går dottern och begår ett lika vidrig brott. Att stjäla från en gammal handikappad dam. Återigen dras namnet Book i smutsen.
Citera
2020-08-24, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Ja det är ju lite skillnad på PW:s barn och Fläsket ungar kan man säga.
Bianka är vacker och tjänar pengar...bor i våning på Östermalm. Lilltunnan bor hemma hos morsan och är tjuv!!
Benjamin är artist och Fläskbergets son har våldförts sej på barn...ganska stor skillnad tycker jag!

Sen har jag undrat varför skatan inte har sett till att yngsta dottern fått hjälp med sitt gräsliga överbett i tidig ålder?? Själv
har hon minsann sett till att hennes utseende ska vara perfekt! Löständer, löshår, lösnaglar mm,
Vanessa har blivit mobbad i många år för sitt kraftiga överbett
Citera
2020-08-24, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Vanessa har blivit mobbad i många år för sitt kraftiga överbett
Hon borde ju få hjälp av folktandvården eftersom det är ett så kraftigt bettfel. Men hon kanske är rädd för tandläkaren när hon ser hur tunnans käft blev.
Citera
2020-08-24, 16:43
Medlem
Nu är det ätande igen på insta... tunnan göder halmpyntet med fett och socker. Hon vill väl lomma åt arvet fortare...
Citera
2020-08-24, 16:44
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Varför är Pernilla W och tunnan fiender? Har dom alltid varit det? Wahlgrenskan och Tunnan är ju inte ens i samma division Jag menar Wahlgrenskan föddes ju med lite talang och fint påbrå (Schollin) Tunnan är inte ens i närheten .
Senast redigerad av Bajsmohammed 2020-08-24 kl. 16:54.
Citera
2020-08-24, 17:11
Medlem
Längtar SÅ mycket tills imorgon !
Anna som är världens BÄSTA mamma, som stöttar och uppmuntrar sina barn i alla svårmodiga situationer (skuldbelägga snoppviftarens offer t.e.x&#128580ska ju SÄKERT närvara vid hennes 30åriga dotters rättegång imorgon..
Hon är ju en helt fantastisk mamma som alltid finns för barnen i vått och torrt, det är ju sen gammalt jueh
Som när hon mobbade stackars Vanessa i en live för inte så länge sedan, eller är är så uppslukad av att dra i sitt löshår och prata med okända att hon inte ens HÖR eller SER sin familj
Klart som fan att hon inte kommer närvara i tingsrätten
Några ärenden i Spanien blev viktigare, som att sola och liva t.e.x

Usch vilken vidrig och självupptagen jävla människa
Citera
2020-08-24, 17:18
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Bookis livar från playan 😎
https://youtu.be/bFoMigIimcc

26:38

"Jag kan inte ens bli på tjocken längre, det är det som är så jävla bra". Men vänta nu, var det inte Anna som bara för några månader sen absolut INTE, oförskämt att anta, var i klimakteriet. Eller har det hänt något annat som jag missat. Har Jobejto steriliserat sig?

Och igen, varför ligger man och pratar med främlingar när man har sin fantastiska make med sig? Och varför pratar hon bebisspråk med honom?
Senast redigerad av Photoshopped 2020-08-24 kl. 17:23.
Citera
2020-08-24, 17:25
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
26:38

"Jag kan inte ens bli på tjocken längre, det är det som är så jävla bra". Men vänta nu, var det inte Anna som bara för några månader sen absolut INTE, oförskämt att anta, var i klimakteriet. Eller har det hänt något annat som jag missat. Har Jobejto steriliserat sig?

Och igen, varför ligger man och pratar med främlingar när man har sin fantastiska make med sig? Och varför pratar hon bebisspråk med honom?

Han verkar vara en riktig toffel
Citera
2020-08-24, 17:29
Medlem
Loquitas avatar
Den ena av dagens live. Jag hade bättre saker för mig än att sitta och titta på liven (som pågick i hela 53 minuter!!) medans jag spelade in så säg gärna till om hon sa eller gjorde något kul!

https://youtu.be/JQDp0f6I5sU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in