Citat:
Ursprungligen postat av
Muminflickan
Anna äter lussebulle med mandelmassa och vispgrädde, hon ser alltid till att få i sig så mycket kalorier som möjligt.
Och jag ser en massa mackor, mackor.. Och kaffedryck.
Är det övriga familjens fel för att de suttit och svullnat, medan Anna avundsjukt har suttit och gråtit mellan tuggorna av morötter och spenatblad bredvid dem.
Citat:
– Jag står för det som programmet representerar, att skaffa sig en ny hälsosam livsstil och hålla kvar vid den. Visst, det finns dagar då jag gråter och tvivlar. Speciellt eftersom jag har en familj som vill äta cheesecake medan jag bara ska äta fisk, keso och grönsaker. Det är tufft och jag gråter, men inte lika ofta och mycket nuförtiden.
Nä, för att det beror på att Anna aldrig äter fisk, keso och grönsaker numera. Inte i större kvantiteter.
Citat:
Vad går du aldrig hemifrån utan?
– Två hårdkokta ägg, färsk broccoli, gurka, cocktailtomater och en guacamole-röra. Och en termos med en god smoothie.
Jag undrar om allt i texten, förutom guacamoleröran är något Anna har rört sedan hösten 2017?
De borde ha stöttat Anna med att också äta kaninmat.
För det är väl alla andras fel att Anna äter som de övriga nu?
Jiiisesss, inte undra på att Anna kantrar båten med sin vikt snart. Grädde OCH lussebulle...