2020-12-06, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Comida a´la Anna såg ju ganska... brunt ut? Och knappast någon smalmat men sån äter hon väl ändå inte

Hon äter väl inte mjölmat/bröd alls? Eller ja...förutom pasta och mackor och bullar då.... Fick googla vad "comida" betyder..."Mat" på Annas "modersmål" spanska.
Citera
2020-12-06, 18:10
Medlem
Hon måste ha lagt ut gamla foton igen. Hon hade ju inte munskydd på dem.
Citera
2020-12-06, 18:13
Medlem
Senil-with-styles avatar
Såg att det var pepparkakshusbak igår, ritningarna har den duktiga Lucas designat helt själv
Citera
2020-12-06, 18:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon måste ha lagt ut gamla foton igen. Hon hade ju inte munskydd på dem.

Antar att munskydd var en trend för Anna, som hon numera tröttnat på.
Förmodligen ser hon väl även Corona som en trend i allafall i Annas Universum.
Citera
2020-12-06, 19:09
Medlem
Åh Nu dansar hon igen
Tror hon att hon är sexig eller varför håller hon på så ??
Citera
2020-12-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Åh Nu dansar hon igen
Tror hon att hon är sexig eller varför håller hon på så ??

Anna är en periodare av rang. Ett tag var det ridning. En annan gång BL. Efter det eviga jämförelsefoton. Ett tag var det drejning. Nu dans.
Under dessa perioder svämmar hennes IG över av just det som hon går in för big time för att hon tror att alla ÄLSKAR att se och sen tar det plötsligt tvärslut.
Så håll ut... dansen kommer att ebba ut. Inte Anna dock.
Citera
2020-12-06, 21:28
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Anna är en periodare av rang. Ett tag var det ridning. En annan gång BL. Efter det eviga jämförelsefoton. Ett tag var det drejning. Nu dans.
Under dessa perioder svämmar hennes IG över av just det som hon går in för big time för att hon tror att alla ÄLSKAR att se och sen tar det plötsligt tvärslut.

Hoppas, hoppas, hoppas, att det blir snart. Anna! börja dreja igen, allt är förlåtet!
Citera
2020-12-06, 21:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken

Dansen är i allafall ett gratisnöje.
Nu när Annas pengar sinar, så får hon hålla sig till godo med budgetnöjen:
Att dansa som en grizzlybjörn i sovrummet.
Vilket festligt liv Anna har, typ 365 dagar om året ser ut såhär för artisten Anna Book:
Äta macka, Koka spagetti och köttbullar, bädda sängen, handla mat och stå och dansa för sig själv.
Dagen slut. Repeat.
Citera
2020-12-06, 22:26
Medlem
Felicias pepparkakshus är färdigt att beskåda på Instastory! Nu väntar Anna bara på anbuden om ett eget matlagnings/bakprogram för the golden child på tv4.
Citera
2020-12-06, 23:53
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Två foton med några dagars mellanrum
https://postimg.cc/fJqhf7XX
Men Rultan-Tultan då. Lilla hjärtat..
Nu får hon nog dra in lite grann på gofikat och sluta äta bröd på riktigt. IRL liksom!
Citera
2020-12-06, 23:54
Medlem
Anna äter lussebulle med mandelmassa och vispgrädde, hon ser alltid till att få i sig så mycket kalorier som möjligt.
Citera
2020-12-07, 06:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna äter lussebulle med mandelmassa och vispgrädde, hon ser alltid till att få i sig så mycket kalorier som möjligt.

Och jag ser en massa mackor, mackor.. Och kaffedryck.
Är det övriga familjens fel för att de suttit och svullnat, medan Anna avundsjukt har suttit och gråtit mellan tuggorna av morötter och spenatblad bredvid dem.
Citat:
– Jag står för det som programmet representerar, att skaffa sig en ny hälsosam livsstil och hålla kvar vid den. Visst, det finns dagar då jag gråter och tvivlar. Speciellt eftersom jag har en familj som vill äta cheesecake medan jag bara ska äta fisk, keso och grönsaker. Det är tufft och jag gråter, men inte lika ofta och mycket nuförtiden.
Nä, för att det beror på att Anna aldrig äter fisk, keso och grönsaker numera. Inte i större kvantiteter.
Citat:
Vad går du aldrig hemifrån utan?
– Två hårdkokta ägg, färsk broccoli, gurka, cocktailtomater och en guacamole-röra. Och en termos med en god smoothie.
Jag undrar om allt i texten, förutom guacamoleröran är något Anna har rört sedan hösten 2017?
De borde ha stöttat Anna med att också äta kaninmat.
För det är väl alla andras fel att Anna äter som de övriga nu?
Jiiisesss, inte undra på att Anna kantrar båten med sin vikt snart. Grädde OCH lussebulle...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in