Bra idé för alla utom hönsen. De skulla antagligen dö efter en vecka. Rävar, rovfåglar och med Annas sedvanliga flyt skulle de förmodligen drabbas av fågelinfluensan också.
Ja, förmodligen är det så. Hoppas tuppen i herrgården, Halmpyntet, åtminstone har förmågan att sätta upp ett hönsnät för att åtminstone hålla rävarna utanför.
Ja, förmodligen är det så. Hoppas tuppen i herrgården, Halmpyntet, åtminstone har förmågan att sätta upp ett hönsnät för att åtminstone hålla rävarna utanför.
Det var det jag är rädd att han inte klarar av. Anna tycker väl att hönsnät är en onödig kostnad när de har staket runt tomten...
Nu blir det snart live Ingen i laFamilia kvar som kan bekräfta lilla Anna, inte ens långa fabrorn så då måste hon snart söka bekräftelsen på annat håll, just wait and see
Anna har väl haft ett evigt sommarlov sedan hon hoppade av årskurs 8 i grundskolan. Sedan dess verkar hon mest ha ägnat sig åt att att fylla brödluckan med mer mat än en sumobrottare på buffé, med ett ett alltför tydligt resultat för hennes kroppskonstitution
Senast redigerad av Rimbert 2025-09-09 kl. 14:44.
"Nu kommer bilder i lite oordning, men vem bryr sig 🤭 Idag efter mina ärenden på förmiddagen, så hann jag äntligen möta upp min fina vän Kim, som ska bo här i 6 månader 🇪🇦🥰 Hon hann även följa med hem till oss & se vårat nya lilla mysiga krypin ❤️ "
"Nu kommer bilder i lite oordning, men vem bryr sig 🤭 Idag efter mina ärenden på förmiddagen, så hann jag äntligen möta upp min fina vän Kim, som ska bo här i 6 månader 🇪🇦🥰 Hon hann även följa med hem till oss & se vårat nya lilla mysiga krypin ❤️ "
Jag undrar sa flundran. Anna var ju den som råkade outa Kins separation från Alban. Innan dess umgicks de flitigt. Efter skilsmässan umgicks hon mest med Alban (vad man kan se på Insta). Under en period. Men från vad som hon visade på Insta verkade det mest som att Alban tyckte Roberta var roligare att hänga med än Anna? När sedan Annas (den stunden) bästa kompis My flyttade ihop med en kille från Basic Element så verkar Alban ha föredragit den konstelationen. Nu är han polare med BE och Linda Trosing istället. Ingen Book var med på Albans föedelsedagsfest eller Midsommarfest. Det var däremot BE och My och Co.
Kin undrar jag vad hon kan ha för glädje av Anna B? Hon verkar ändå ha både smak och stil. Pengar också. Så ska hon bo i Spanien i sex månader så hoppas jag att hon planerat det så att hon anländer när Anna ska åka hem. För inte kan det väl vara så att hon skaffat hus i Spanien för att få vara nära Anna? Det gör väl ingen vettig människa?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!