Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/ktrFbZH
Jag förstår inte hur familjen kan låta henne skämma ut sig så här.
Antonio, Felicia ch och Roberto var alla ute i köket någon gång under liven och ingen satte stopp.
Det var kuk och knulla om vartannat och hon slängde ut människor som faktiskt frågade saker utan att vara troll eller ute efter att jäklas.
Kära nån 🤤
Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
kollade en stund på liven idag, jag måste erkänna att jag blev rädd och illa till mods av Annas beteende idag. Detta är en människa som verkligen inte mår bra! Varför bara inte släppa saker? nä hon ältar o går igång och ska motbevisa heeeela tiden. Hon kallar folk både det ena o andra. Sen detta att det skulle va en häxjakt på henne? i mitt tycke har hon skapat detta helt på egen hand, hon älskar drama och är gärna ett offer. Dessutom tror inte jag på att det är så många människor som skriver hot etc till henne som hon påstår. Snälla Anna TÄNK! Jag har själv en person på mitt jobb som alltid hamnar i konflikter men om denne haft en annan attityd så hade det inte behövt vara så. Nä dagens live var obehaglig! avslutar med lite foton...
https://postimg.cc/gallery/zgrkmcN
Citat:
Ursprungligen postat av
Senil-with-style
Har hon tappat det totalt nu? Fått ett sammanbrott?
Citat:
Ursprungligen postat av
GammalGubbkuk
Alltså... Hon har ju hållit på hela dan, sen i morse! Instastories, lives, Instastories, mera lives... Och flera timmar långa! Har hon ens hunnit äta idag?
Citat:
Ursprungligen postat av
Boopidoo
Hon är verkligen helt knäpp. Jisses!
Dessutom är jag SÅ less på hennes larviga :”Jag läser ALDRIG Fb eller Bb, det är andra som skickar skärmdumpar till mig”
Lägg ner den lögnen Märstamorsan!!!!. Du har redan motsagt dig själv. För ett år sedan sa du att det var dina vänner som skärmdumpade och höll dig informerad om vad som skrevs här och på Bloggbevakning.
NU är det tydligen vi ”äckliga sjuka troll” som skriver här som skickar skärmdumpar till dig.
Hur f-n ska du ha det???
Varför skulle någon av oss riskera vår anonymitet genom att maila dig när vi ALLA vet att både du och någon/några av dina barn följer den här tråden slaviskt!!

Något måste ju ha hänt nu på förmiddagen på vägen till CarGlass eller strax efter att de kom dit. Får känslan av att hon fått ett samtal eller mail från Skatteverket eller Konsumentverket gällande betalda samarbeten på IG. Anna börjar med ett antal inlägg om det, för att sen köra en story där hon ältar det, där det sen flippar ut totalt där hon skyller allt på ”troll” som utsätter henne för en häxjakt. Uppenbart har något fått henne att känna sig väldigt trängd.
Det skrämmande är hur likgiltiga familjen är inför Annas beteende under livesändningen. Hon skämmer ut sig totalt men ingen tycks ha mod eller förmåga att prata med henne. Familjen bara ignorerar henne.
Att hon har tid och energi att hålla på med detta i timmar visar på att hon inte är frisk. Hon är manisk och paranoid. Samtidigt har hon hela familjen hemma under en solig och varm dag som idag. Istället för att tillbringa tid och umgås med dem en skön sommardag så ägnar hon tid och energi åt något hon påstår att hon inte bryr sig om.
Mycket av det Anna säger i sin story och under livesändningen kan inte stämma och stämmer inte. Varför skulle någon i denna tråd ödsla tid på att skicka skärmdump på vad som skrivs eller vad man själv har skrivit? Vem har ens kontaktuppgifter till Anna för att dela med sig av detta? Sen har jag aldrig sett i denna tråd att det påstås att man vill se henne död, våldtagen osv.
Anna påstår att polisen ”sätter dit” människor när bevis saknas men inte gör något när det finns bevis. Både när det gäller sonen och dottern finns det gott om bevis och FUP är trots allt en offentlig handling där inget antyder på att de skulle ”sättas dit” av polisen. Tror hon att detta uttalande skulle vara till Vanessas fördel i den kommande rättegången?
Hon påstår att det är ”så så så sååå många som hört av er med kärlek och positivitet... Ska vi ta en stund tillsammans?” Varför ägnar hon då inte livesändningen åt dessa människor som gett henne uppmuntran och kärlek istället för att sitta och spy galla över alla sina haters och skämma ut sig?
Anna raljerar över jämförelsen att följa henne med att passera en trafikolycka men förstår inte liknelsen. Det handlar om att man vet att man inte ska titta men har svårt att låta bli. Precis samma känsla man har när man följer Anna och hennes allt mer galna upptåg. Det vi sett idag kan verkligen jämföras med att passera en trafikolycka. Man vet att man inte borde titta och ta del av tragiken men samtidigt är det så, så, sååå svårt att låta bli.