2020-05-08, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Det påstås ju att KISS brukar ha massvis med tomma högtalare på scen för att det ska se häftigt ut. Hoppas för grannarnas skull att det är likadant på Toledanoherrgården.

Undrar just vad grannarna säger när de efter flera timmars skrålande i högtalarna får höra "ABC" på maxvolym för tionde gången strax innan gryningen.

Jag tror att chansen är ganska stor för det!

Jag har alltid misstänkt att det är många av hennes "beundrare" på Instagram som är där av en annan anledning. Själv har jag inget konto, inte än i alla fall men det har hänt att jag lyckats se videosnuttarna ibland.

Ibland funderat jag, är det sant?...är det så många idioter som tycker om henne?
Nu vet jag hur det är, det bli mycket roligare läsa och skratta.
Citera
2020-05-09, 00:03
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu shotas det i villa ankersborg
https://imgur.com/gallery/ex3LE7n

Jajamän! Nu är det drag! Är det Fett-Flisan som står och fyllehojtar bakom sin mor på tredje bilden?
Stabilt beteende inför rättegången. Ger ett gott och moget intryck.

Tårtan ser ut av vara gjord av papper och plast. Är det en låtsas-tårta? Låg den med i nån av kartongerna från partykungen?
Glasyren ser ut som silverfärg. Har den haklöse bidrag med lite stulet grafitti-materiel?
Skulle aldrig smaka på den där tårtjäveln, ser skitskum ut.
Lovar att Märsta-fettot kommer hävda att Duktiga Felicia baaaakaaat den...

Många shots på drinkbrickan också, för bara fyra personer. Eller tre - Anna dricker ju inte.

Robejjto bör svepa några snabba så han hinner in i glömskans dimmor och slipper vara med om vad som komma skall. Feta Flisan verkar redan ha försprång. Haklöse måste också skynda sig att komma ikapp så han inte framstår som en pussy, han har ju faktiskt en snopp, och den vill han gärna vifta med för att motbevisa alla som tvivlar.

Har de för övrigt tänkt premiär-supa Vanessa full nu när hon "får" dricka? Det är väl i sig inget konstigt att en artonåring har fest med alkohol. Men då har man det vanligtvis med sina vänner. Visserligen är det corona-tider nu men nånting säger mig att något annat än familjefirande hade det inte blivit annars heller. Barnen har inga ju vänner.
Citera
2020-05-09, 00:23
Medlem
Magictrixs avatar
Får man dricka sprit hemma när man är 18?
Citera
2020-05-09, 00:54
Medlem
cece123s avatar
Oh, kollade på Annas IG och igår fick hon utbrott för att någon skrev att kycklingbullportionen såg stor ut....
Hon beskriver att hon inte bryr sig i ett bibeltjock inlägg, där även Anna Jr kommer med ett inlägg.
Om Anna nu inte bryr sig varför envisas hon med att kommentera, hon är ju ett rikspucko.
Anna är bara för mycket...
Citera
2020-05-09, 01:06
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Vilka idioter det sitter här! Misslyckade råttor som medvetet hånar och djävlas. Ni går alldeles för långt när ni låtsas att ni gillar henne och går in och kommenterar på hennes ig. Riktigt vidrigt beteende
Tragiska människor...

Vissa inlägg går för långt, det kan jag hålla med om faktiskt. Men dom som enbart riktar in sig på Anna har jag absolut inget emot, hon är ett jävla svin och förtjänar all skit som skrivs om henne.
Citera
2020-05-09, 01:15
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Oh, kollade på Annas IG och igår fick hon utbrott för att någon skrev att kycklingbullportionen såg stor ut....
Hon beskriver att hon inte bryr sig i ett bibeltjock inlägg, där även Anna Jr kommer med ett inlägg.
Om Anna nu inte bryr sig varför envisas hon med att kommentera, hon är ju ett rikspucko.

Jag reagerade på att hon i sitt första svar fick det att låta som om hon tagit kort på Robertos portion ”Även för en man på 52 år som cyklar 2 mil om dagen och alltid är i rörelse”.

Varför skulle hon fotografera Robertos portion å inte sin egen?

Sen säger hon att det är 150g spagetti med 7 kycklingbullar å att det inte är mycket för någon som henne...
Citera
2020-05-09, 01:39
Medlem
Magictrixs avatar
"Det är dock tillåtet att bjuda den som inte har uppnått föreskriven ålder (20 år) på en mindre mängd alkoholdryck under förutsättning att förtäring sker på platsen och under ordnade förhållanden samt det med hänsyn till den unges ålder och utveckling och omständigheterna i övrigt framstår som försvarligt."

Så om du med servering menar en mindre mängd alkohol och det sker enligt ovan så går det bra i lagens mening. Vad en bör betänka är dock att tillställningar med alkohol lätt kan gå från ordnade till oordnade. Det behöver inte handla om att någon tappar kontrollen helt och hållet men väl att en ansvarig vuxen bjuder mer än vad som var tänkt från början. Gränser för vad lagstiftaren ansett som rimliga kan lätt passeras utan att det alls var meningen från början. Om man med mening eller av misstag bjuder för mycket alkohol begår man brott om "olovligt anskaffande av alkoholdrycker" vilket kan ge allt från böter till fängelse beroende på omständigheterna.”
Citera
2020-05-09, 01:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Jag reagerade på att hon i sitt första svar fick det att låta som om hon tagit kort på Robertos portion ”Även för en man på 52 år som cyklar 2 mil om dagen och alltid är i rörelse”.

Varför skulle hon fotografera Robertos portion å inte sin egen?

Sen säger hon att det är 150g spagetti med 7 kycklingbullar å att det inte är mycket för någon som henne...

Inte så konstigt att Anna går upp i vikt, då hon verkar ljuga för sig själv konstant.
Ena sekunden kör hon med att hon accepterar sig själv och skiter vad andra tycker, för att i nästa sekund banta, fixa sig och många gånger läsa av människors intentioner helt fel
och därmed bråka med folk om skitsaker till höger och vänster.
Portionen ser ju megastor ut, inget annat, vad än Anna försöker att få det till.
Senast redigerad av cece123 2020-05-09 kl. 01:49.
Citera
2020-05-09, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu shotas det i villa ankersborg
https://imgur.com/gallery/ex3LE7n

Vilken fettbomb 🙈
Citera
2020-05-09, 04:05
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Inte så konstigt att Anna går upp i vikt, då hon verkar ljuga för sig själv konstant.
Ena sekunden kör hon med att hon accepterar sig själv och skiter vad andra tycker, för att i nästa sekund banta, fixa sig och många gånger läsa av människors intentioner helt fel
och därmed bråka med folk om skitsaker till höger och vänster.
Portionen ser ju megastor ut, inget annat, vad än Anna försöker att få det till.
Jag trodde att et var ett uppläggningsfat... Inte en portion...
Citera
2020-05-09, 07:48
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:

https://postimg.cc/gallery/Z9KBz7d
Citera
2020-05-09, 09:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Z9KBz7d
Tackar för upplägget...
Fascineras och undrar hur Annas hjärna ser ut ...
Citat:
”Jag skiter i vad folk tycker och tänker nuförtiden”
och
Citat:
”Elaka individer har INGET att hämta hos mig längre,
DEM intresserar inte mig”
Really ? Är det någon som tycker att Anna verkar skita
i vad andra tycker i dessa IG inlägg, räcker upp en hand...😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto