2020-08-06, 11:34
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitty
Ja, och om man tar med något så är det väl till hela familjen, och inte bara en person...
Nu hintas det om realityserie på stories 🤦🏻‍♀️

Ja, man kan väl tex ge en blomma eller en chokladask som en liten gest för att tacka, om man nu stannar några dagar. Men då är det ju i så fall till HELA familjen, inte enbart Anna. Förtjänar liksom inte Roberto en present när det faktiskt är han som jobbat ihop och betalat för allt?
Nä, jag tror att Vanessa mer eller mindre sagt rent ut att vännerna måste köpa med sig nåt till hennes mamma, annars blir hon ledsen...

Har inte Anna hintat om reality-serie många ggr vid det här laget? Hon har väl blivit "erbjuden" till och med, men "tackat nej"? Som om det skulle ha hänt... Men i Annas värld är ju allt möjligt.
Anna lever i en annan "reality" än omgivningen.
Citera
2020-08-06, 11:36
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja, och om man tar med något så är det väl till hela familjen, och inte bara en person...
Nu hintas det om realityserie på stories 🤦🏻‍♀️
Gud förbjude! Jag klarar korta stunder men inte mycket mer... och den där rösten ger mig rysningar. Tvungen att stänga av ljudet om hon ska prata i stories 😏
Citera
2020-08-06, 11:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja, usch vad hon förlöjligar V i liven. Gränslös som vanligt.
Fast egentligen tycker jag hon mest förlöjligar sig själv. Helt omedvetet förstås
Citera
2020-08-06, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Undrar om inte Vanessa måhända förvarnat sina kompisar om hur hennes morsa är, med tanke på att vännerna hade med sig inslagna presenter till Anna. I normala fall när normala tonåringar hälsar på hos varandra så tar de ju inte med paket till föräldrarna...
...och om hon också förvarnat att "mamma överdrivit en del med handdukar å sånt, men säg bara tack och gärna lite dramatiska rörande tårar. Och just det, hon kommer filma allt å lägga ut på insta och det kommer spekuleras på flashback men snälla, bara spela med så får vi lugn å ro sen. Jag är SÅ glad att ni kommer och räddar mig från att bli helt tokig här på landet. Här är en present jag köpte för er att ge henne... den kommer också hamna på insta ".
Citera
2020-08-06, 11:55
Medlem
Citat:
Ja, usch vad hon förlöjligar V i liven. Gränslös som vanligt.
Nån som filmade och kan lägga ut?
Kunde inte kolla...
Citera
2020-08-06, 12:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
I liven nu så kommer Vanessa och hennes kompisar upp och ska äta frukost när Anna sitter och livar. Slutar hon livea för att prata och umgås lite? Nej, såklart inte. Pratar bebisröst och i några sekunder stirrar hon in i kameran och säger: Snorungar 😨.
Driver hårt med Vanessa att hon är så dålig i matte och skrattar så att hon nästan gör ner sig.
Sjuka kärring!

Men att hon livear på Instagram när Vanessa har besök? Stackars Vanessa.
Citera
2020-08-06, 12:18
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ja, man kan väl tex ge en blomma eller en chokladask som en liten gest för att tacka, om man nu stannar några dagar. Men då är det ju i så fall till HELA familjen, inte enbart Anna. Förtjänar liksom inte Roberto en present när det faktiskt är han som jobbat ihop och betalat för allt?
Nä, jag tror att Vanessa mer eller mindre sagt rent ut att vännerna måste köpa med sig nåt till hennes mamma, annars blir hon ledsen...

Har inte Anna hintat om reality-serie många ggr vid det här laget? Hon har väl blivit "erbjuden" till och med, men "tackat nej"? Som om det skulle ha hänt... Men i Annas värld är ju allt möjligt.
Anna lever i en annan "reality" än omgivningen.
”Hitfabrikens” fråga: HUR kan de inte ha fått en egen reality än? tyder på USEL research!!
Svaret är: Därför att en dömd våldtäktsman och en 30-åring som stjäl, bl a av åldringar inte förtjänar det.
Att visa upp hyperkänsliga V’s gråtattacker, Robertos korkade och kuvade uttalanden och Märstamorsans sjuka beteende är lyteskomik - inte underhållning
Citera
2020-08-06, 13:27
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
”Hitfabrikens” fråga: HUR kan de inte ha fått en egen reality än? tyder på USEL research!!
Svaret är: Därför att en dömd våldtäktsman och en 30-åring som stjäl, bl a av åldringar inte förtjänar det.
Att visa upp hyperkänsliga V’s gråtattacker, Robertos korkade och kuvade uttalanden och Märstamorsans sjuka beteende är lyteskomik - inte underhållning

Exakt !
Deras liv är en såpa , skulle ju bli hur bra realityshow som helst !
Citera
2020-08-06, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Exakt !
Deras liv är en såpa , skulle ju bli hur bra realityshow som helst !
Skulle Bli bästaste dokusåpan ever..
Skulle ej kunna soova mer bara kolla och ha kul😂
Citera
2020-08-06, 15:11
Medlem
Citat:
Men Anna tror ju att hon är av en annan klass. Hon bor ju i Herrgård och allt! Och är ambassadör gubevars!
Vännerna kom ju till bookens universum
Citera
2020-08-06, 15:33
Medlem
stardust74s avatar
I dagens live sa hon en sak som jag verkligen stör mig på. När familjen drog iväg för att dreja så hade V gjort en skål, men Anna tyckte den skulle vara en kopp så hon ”tog sig friheten att sätta på ett öra på V’s skål och gjorde om den till en kopp för det tyckte jag vore bättre”. Jag växte upp med en narcissistisk mamma som skulle utan tvekan ha förminskat mig på det sättet, ändrar nåt jag gjorde för HON ville nåt annat. Och sen sitter människan och höjer sig själv utan att förstå hur hon trampar på sitt barn om och om igen.
Citera
2020-08-06, 16:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Snacket om realityserie var ju mycket på gång samtidigt som sonen var väldigt aktuell ..
Nu är det snart dags för dotterns tur att bli dömd och då ska det snackas från Annas håll om realityserie igen.
Jag misstänker att Anna blev bestämt avrådd att avstå av sociala myndigheter från att påbörja en tvserie om familjen pga av sonens domar.
Felicia är ju vuxen, så där finns nog ingen som kan avråda Anna till denna idé, för helt klart är Anna extremt intresserad av att ha en egen tv-show.
Det vore the icing on the cake för Anna, ett bevis på att Anna verkligen är en stooor artist.
Vissa tvproduktionsbolag har inga skrupler.. Däribland Hannah Widells som jag vill minnas ringde runt och tjatade på kända personer om att de skulle vara med i ett realityprogram om deras missbruksproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in