2020-08-24, 11:48
Medlem
nu är det live från poolen
Citera
2020-08-24, 12:03
Medlem
vilken tramsig live! Anna skrattar hysteriskt åt jobejto som har simuppvisning! De ska till banken i eftermiddag

https://postimg.cc/gallery/NtQ3xGH
Citera
2020-08-24, 12:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det live från poolen
Laggar för mig, borde inte vara mitt internet.
Intelligenta frågor, en jenny_svedlund undrar om det är varmt i poolen.
Jobejto verkar ha simmat förut och del verkar imponerade av hans simning.
Jag dör snart. Inte en enda fråga kan komma från en normalintelligent svensk person.
Citera
2020-08-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Laggar för mig, borde inte vara mitt internet.
Intelligenta frågor, en jenny_svedlund undrar om det är varmt i poolen.
Jobejto verkar ha simmat förut och del verkar imponerade av hans simning.
Jag dör snart. Inte en enda fråga kan komma från en normalintelligent svensk person.

fruktansvärt barnslig live, o Anna gick bananas över bikinifrågor och måt om lögenheten, direkt högg hon och kallade flashbackläsare för motherfuckers och sinnessjuka. Hon har en så fruktansvärd attityd så jag kräks!
Citera
2020-08-24, 12:49
Medlem
nickomyras avatar
Bookis livar från playan 😎
https://youtu.be/bFoMigIimcc
Citera
2020-08-24, 13:09
Medlem
Magictrixs avatar
Då blir det ingen rättegång för Mamsingen då. Om de inte flyger till Göteborg ikväll? Men det verkar inte vara fallet.
Citera
2020-08-24, 13:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Då blir det ingen rättegång för Mamsingen då. Om de inte flyger till Göteborg ikväll? Men det verkar inte vara fallet.

Jag tror hela poängen med att resa till Spanien var att slippa att gå på rättegången och eventuell uppmärksamhet i media. De vet mycket väl att Felicia kommer att bli dömd och att det inte finns en tvekan om hon är skyldig. Det ska bli kul att se det totala nervsammanbrottet.
Citera
2020-08-24, 13:16
Medlem
Citat:
fruktansvärt barnslig live, o Anna gick bananas över bikinifrågor och måt om lögenheten, direkt högg hon och kallade flashbackläsare för motherfuckers och sinnessjuka. Hon har en så fruktansvärd attityd så jag kräks!

För att vara som hon säger att hon inte läser på FB så vet hon mycket om vad som skrivs här😂😂
Citera
2020-08-24, 13:38
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror hela poängen med att resa till Spanien var att slippa att gå på rättegången och eventuell uppmärksamhet i media. De vet mycket väl att Felicia kommer att bli dömd och att det inte finns en tvekan om hon är skyldig. Det ska bli kul att se det totala nervsammanbrottet.
Ja och allt det här påminnandet om att dom inte är där på semester samt måste gå till banken är bara teater för att inte få drevet på sig på sociala medier att hon är oansvarig som åker och latar sig i spanien ett tag.
Citera
2020-08-24, 14:12
Medlem
Bajsmohammeds avatar
Citat:
Anna har duschat

https://postimg.cc/2VKgF0F1

Det där är ju inte samma person som var i live videon på stranden eller har hon använt sig av någon sorts redigerare? Dubbelhakan är ju borta tex
Citera
2020-08-24, 14:23
Medlem
Nu blir det churros med chokladdopp för lilla Anna så nu är hon snart uppe i sin marschvikt igen, som hon vägde när hon startade i Biggest loser VIP.
Citera
2020-08-24, 14:27
Medlem
Nyss var det live igen. Anna duckade för frågan om hur länge de är kvar i Spanien, av det jag såg var det det enda hon inte besvarade eller bemötte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in