Citat:
Ursprungligen postat av
Lillamig72
Det kan ju vara så att det bara är stora heliumballonger i lådorna..🤪
Det påstås ju att KISS brukar ha massvis med tomma högtalare på scen för att det ska se häftigt ut. Hoppas för grannarnas skull att det är likadant på Toledanoherrgården.
Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
Hon skriver att ikväll ska hon ha ett party så dottern glömmer att hon inte är i Spanien... Vore kul att se hur nykter Anna är eftersom hon inte dricker längre...
Citat:
Ursprungligen postat av
Senil-with-style
Kommer ju bli helt crazy ju, de har ju precis fått en nya högtalare som kommer förgylla deras fester.
Undrar just vad grannarna säger när de efter flera timmars skrålande i högtalarna får höra "ABC" på maxvolym för tionde gången strax innan gryningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
GammalGubbkuk
Ja, jag kan föreställa mig att den stackars ungen måste tänka varje dag på det faktum att hon inte befinner sig i Spanien, utan måste vara hemma i dår-herrgården...
Men vilken tur att Anna är en sån god mor som vill hjälpa henne att inte längta bort!
Givetvis kommer det jävla trollet att vara berusad. Jag hoppas innerligt att Robejjto kommer bli det också, så även han får glömma och fly från tillvaron en liten stund...
Får snoppviftaren lite innanför den magra bröstkorgen kanske han också glömmer sig och visar upp sitt attribut.
Feta Flisan kommer säkert delta också, hon verkar ju så mycket starkare nu när hon "får återhämta" sig från sitt trauma, hon har säkert bistått med att laga den Goda Maten - recept tack!
Måtte Anna livesända detta spektakel.

Jag tror att chansen är ganska stor för det!
Citat:
Ursprungligen postat av
nivijag
Skönt att läsa
... jag trodde, att hon har så många beundrare, men nu fattar jag
Tack för ett gott skratt!
Jag har alltid misstänkt att det är många av hennes "beundrare" på Instagram som är där av en annan anledning. Själv har jag inget konto, inte än i alla fall men det har hänt att jag lyckats se videosnuttarna ibland.