2020-11-19, 17:08
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det här är så idiotiskt roligt att jag svimmar.

https://postimg.cc/rDZJ7cbN

INGEN som har något vettigt att säga/fråga kommer att engagera sig. Det räcker med att se vilka kommentarer/frågor hon tar screenshots av i hennes live för att inse att någon intressant diskussion är omöjlig med Märstamorsan.
Vilken tur av hon har sina rövslickande ”ingen fråga men du är så underbar”-följare tillsammans med gänget som gång på gång på gång MÅSTE få svar på de livsnödvändiga frågorna om läppglans, hårbalsam, nagellack, mascara, foundation, örhängen.
Hennes lögner och oro och omtanke om corona får mig att vilka kräkas. Blääääh!!!
"Få tiden att gå", vad är det för livsfilosofi? Kan bara komma från en med ett totalt innehållslöst liv...

"Tiden går, den kan ej annat. Men sakta, sakta så förbannat" hörde jag i lumpen
Citera
2020-11-19, 17:14
Medlem
[quote=Boopidoo|73661520]Det här är så idiotiskt roligt att jag svimmar.

Håller med dig. Hon e så vidrig så jag kräks jag med. Vadå ”tillsammans kan vi få tiden att gå”?? Tror hon på riktigt att bara för att hon är arbetslös o sitter hemma på sitt feta arsle att alla andra också sitter hemma o rullar tummarna!? Folk som kan jobba jobbar väl. Och vissa jobbar nu mer än någonsin o går på knäna! Alltså blir så jävla provocerad av den äckliga kärringen. Bläää...
Citera
2020-11-19, 17:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:

INGEN som har något vettigt att säga/fråga kommer att engagera sig. Det räcker med att se vilka kommentarer/frågor hon tar screenshots av i hennes live för att inse att någon intressant diskussion är omöjlig med Märstamorsan.
Den där bilden är väl gammal? Verkar bekant.
Hur många hemmasittare klär upp sig när de sitter hemma under pandemin? Den där löjliga rosetten...

Har det lossnat flera tänder så hon inte kan visa sig? Då är det ju praktiskt att köra en Q&A och ett gammalt foto.

Mina frågor är
Har bilen gått sönder? Vad letade ni efter på skroten? Varför har ni inte klippt gräsmattan en sista gång för säsongen? Varför så mycket ogräs längs infarten till residenset? Har du slutat använda dina för stora tröjor? Har ni pengar så ni klarar er till löningen nästa vecka? Vad blir det för julklappar i år? Nya mobiler och märkeskläder till hela familjen? Ny soffa som man får plats 16 pers i som den ni hade i Solna innan Arga Snickaren slängde ut den? Nytt matbord som rymmer hur många som helst, som i Solna? Nu är det ju bara 6 som får plats så hur ska ni alla få plats att fira jul? Blir det Smålandsgran eller en stulen i skogen?

Mvh Nyfiken
Citera
2020-11-19, 17:24
Medlem
[quote=Nickolito|73661783]
Citat:

Håller med dig. Hon e så vidrig så jag kräks jag med. Vadå ”tillsammans kan vi få tiden att gå”?? Tror hon på riktigt att bara för att hon är arbetslös o sitter hemma på sitt feta arsle att alla andra också sitter hemma o rullar tummarna!? Folk som kan jobba jobbar väl. Och vissa jobbar nu mer än någonsin o går på knäna! Alltså blir så jävla provocerad av den äckliga kärringen. Bläää...

Hon tror att alla har tid för henne. Förut när hon skulle ha live bad hon att man skulle svara ja eller nej om man skulle titta.Jag svarade nej och blev blockad. Hon kan inte förstå att anledningen är att man har annat att göra.
Citera
2020-11-19, 17:27
Medlem
Idag pratade hon återigen om hur hon alltid använder munskydd. Inte ett endaste sådant sågs till under pandemins första halvår men det är väl glömt nu.

Hon pratade också om att hon gör fina saker för sina vänner hela tiden, som att hon tog med en av grannens skräpsäckar till tippen ihop med sina 10 egna och hjälpt en vän med ett jobbigt telefonsamtal. Ifall nån skulle tveka på hennes godhet.

På tal om corona så sa hon också att hon nog kommer att fortsätta träffa de som hon träffat tidigare i år med, det kan man ju göra, fast en i taget. T ex med 3 meter emellan hemma hos sig. Och så rabblade hon upp en hel del personer. Alltså jag kommer också att träffa ett fåtal vänner den närmsta tiden så jag anammar inte själv nollgräns men jag målar inte upp mig som nån fantastisk förebild heller.
Citera
2020-11-19, 17:46
Medlem
[quote=Muminflickan|73661886]
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito

Hon tror att alla har tid för henne. Förut när hon skulle ha live bad hon att man skulle svara ja eller nej om man skulle titta.Jag svarade nej och blev blockad. Hon kan inte förstå att anledningen är att man har annat att göra.

Haha hon blockar ju för fan för minsta lilla skit sak Hon lever i en fantasivärld med sina tantföljare. Hon om nån skulle behöva komma ut i verkligheten.
Citera
2020-11-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det kommer aldrig att ske. Ingen kommer att kontakta henne för något förutom att driva med henne i något skräpprogram.

Det florerar ett rykte, visst ett rykte men det kommer från en mkt trovärdig källa som jag vet haft insyn i familjen Toledano/Book. Detta rykte säger att det varit på gång med en reality grej med Book MEN det stoppades då " någon" med känningar i produktionsbolaget kontaktade dem och berättade om den då aktuella domen mot Antonio som rörde våldtäkten. Enligt ryktet stoppades då detta och nu kan det ju inte bli något eftersom flera i familjen är dömda för mindre smickrande saker. Så
Anna får gapa bäst fan hon vill om varför hon sa nej för jag vet vad och vem jag tror på
Citera
2020-11-19, 18:29
Medlem
TPLs avatar
Om ett eget program, likt det Wahlgrens har, skulle ha gett miljoner redan för ett par år sen borde det ge ännu mer nu.
Anna ville ju vänta tills barnen var myndiga. Alla är det nu så det är bara att köra. Vad är det som hindrar Anna? Hon är i skriande behov av pengar men har råd att vara kräsen.

Anna var tydligen så generös att hon tog med grannens säck till tippen, godhjärtade Anna. Kan det ha varit så att de lånat släpkärran av grannen...
Citera
2020-11-19, 18:52
Medlem
sverjevenns avatar
Märstatanten lägger snart ner, tillfälligt förstås, sina sociala idiotmedier (det känns inte fiiint....) Ty det närmar sig jul och då vill hon ju flasha märkesprylar och i år kanske inte ekonomin riktigt tillåter det, mtp att lekstugan står halvfärdig och möglar, "bilen är trasig men det gör detsamma, bensin (diesel) är ändå för dyrt för att handla". Om inte Robban får loss ett par tusen på huset eller farsgubben.
Kanske åldringsrånarn och våldtäckarn fixar julen genom en stöldrajd på NK..
Citera
2020-11-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om ett eget program, likt det Wahlgrens har, skulle ha gett miljoner redan för ett par år sen borde det ge ännu mer nu.
Anna ville ju vänta tills barnen var myndiga. Alla är det nu så det är bara att köra. Vad är det som hindrar Anna? Hon är i skriande behov av pengar men har råd att vara kräsen.

Anna var tydligen så generös att hon tog med grannens säck till tippen, godhjärtade Anna. Kan det ha varit så att de lånat släpkärran av grannen...
Nejdå. Allt gick in i bilen. Med hjälp av Lukas.
Citera
2020-11-19, 19:05
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nejdå. Allt gick in i bilen. Med hjälp av Lukas.
11 säckar? Är det Annas ord eller nåt du sett?
Citera
2020-11-19, 19:21
Medlem
nya frågor på story

https://postimg.cc/gallery/LJH1Nbf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in