2020-07-27, 20:22
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/ktrFbZH

Jag förstår inte hur familjen kan låta henne skämma ut sig så här.
Antonio, Felicia ch och Roberto var alla ute i köket någon gång under liven och ingen satte stopp.
Det var kuk och knulla om vartannat och hon slängde ut människor som faktiskt frågade saker utan att vara troll eller ute efter att jäklas.
Kära nån 🤤
Har hon tappat det totalt nu? Fått ett sammanbrott?
Citera
2020-07-27, 20:23
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Märkligt dom fanns i bakgrunden och hörde sin mamma skrika om KUK flera gånger. Vilken barndom och uppväxt dom måste ha haft.

Om Felicia hade tänkt sig att försöka intala rätten att hon bor under ordnade och stabila förhållanden och har ett sunt socialt nätverk omkring sig, så gör ju hennes egen mamma precis allt för att visa motsatsen. Snyggt jobbat, Anna, ditt jävla praktfiasko till morsa!
Citera
2020-07-27, 20:34
Medlem
Jag är mållös. Såg nästan hela spektaklet. Jag blev faktiskt rädd på riktigt. Jag måste sluta titta på hennes lives. Jag känner mig helt utmattad.
Citera
2020-07-27, 20:40
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Alltså... Hon har ju hållit på hela dan, sen i morse! Instastories, lives, Instastories, mera lives... Och flera timmar långa! Har hon ens hunnit äta idag?
Citera
2020-07-27, 20:53
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag är mållös. Såg nästan hela spektaklet. Jag blev faktiskt rädd på riktigt. Jag måste sluta titta på hennes lives. Jag känner mig helt utmattad.
Hon är verkligen helt knäpp. Jisses!
Dessutom är jag SÅ less på hennes larviga :”Jag läser ALDRIG Fb eller Bb, det är andra som skickar skärmdumpar till mig”
Lägg ner den lögnen Märstamorsan!!!!. Du har redan motsagt dig själv. För ett år sedan sa du att det var dina vänner som skärmdumpade och höll dig informerad om vad som skrevs här och på Bloggbevakning.
NU är det tydligen vi ”äckliga sjuka troll” som skriver här som skickar skärmdumpar till dig.
Hur f-n ska du ha det???
Varför skulle någon av oss riskera vår anonymitet genom att maila dig när vi ALLA vet att både du och någon/några av dina barn följer den här tråden slaviskt!!
Citera
2020-07-27, 21:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Alltså... Hon har ju hållit på hela dan, sen i morse! Instastories, lives, Instastories, mera lives... Och flera timmar långa! Har hon ens hunnit äta idag?
Eller umgåtts med familjen? Detta uppslukad hela hennes liv.
Citera
2020-07-27, 21:39
Medlem
NorthernCrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk

Du behöver inte vara orolig. Anna har ALLTID tid och äta.
Citera
2020-07-27, 21:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernCross
Du behöver inte vara orolig. Anna har ALLTID tid och äta.
Ja, att äta har väl alltid varit Annas huvudsysselsättning, från frukost till den sista kvällsmackan.
Citera
2020-07-27, 21:52
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Ha, jävlar! Nu har Felicia lagat mat!
Citera
2020-07-27, 21:58
Medlem
GammalGubbkuks avatar
"Enkel middag för två":

https://forumfiles.com/Tcj743I1oa/Sc...727_215444_jpg

Ja, enklare än så där är svårt att göra. Två snustorra vedträn. Utan sås. Och färdig sallad från plastpåse. Mummms...
Ingen bild på Felicias pastagratäng som resten av familjen tydligen åt.
Citera
2020-07-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane

känner som du fast jag inte såg mer än några minuter!
Citera
2020-07-27, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon är verkligen helt knäpp. Jisses!
Dessutom är jag SÅ less på hennes larviga :”Jag läser ALDRIG Fb eller Bb, det är andra som skickar skärmdumpar till mig”
Lägg ner den lögnen Märstamorsan!!!!. Du har redan motsagt dig själv. För ett år sedan sa du att det var dina vänner som skärmdumpade och höll dig informerad om vad som skrevs här och på Bloggbevakning.
NU är det tydligen vi ”äckliga sjuka troll” som skriver här som skickar skärmdumpar till dig.
Hur f-n ska du ha det???
Varför skulle någon av oss riskera vår anonymitet genom att maila dig när vi ALLA vet att både du och någon/några av dina barn följer den här tråden slaviskt!!

Ja jag håller med! Jag mådde verkligen illa av att se det lilla jag orkade idag! när ska hon inse att hon ÄR ingen artist, sångeska, influencer, kock, eller va fan som helst! Anna Book är slut i mina ögon o ännu mer efter idag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in