2020-08-06, 08:29
Medlem
Poisonouss avatar
Nu är tjocksmocken live igen.
Citera
2020-08-06, 08:45
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Nu är tjocksmocken live igen.
Känns som ovanligt tidigt på dagen.
Citera
2020-08-06, 08:50
Medlem
Hon verkar ha en dålig dag på "jobbet". Sur som faan och säger man inte exakt vad hon tycker så åker man ut.....
Citera
2020-08-06, 08:54
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Känns som ovanligt tidigt på dagen.

Ibland har man bara såna dagar när man är extra "på hugget". Kanske ny batch av mediciner?
Citera
2020-08-06, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Så var det efterrätt i vanlig ordning hemma hos Anna där hon visar upp Robertos portion versus hennes egen. När ska hon fatta att alla dessa efterrätter är fulla av kalorier och något som hon bör undvika. Inte konstigt att hon ökar i omgång. Vem kan unna sig kakor och efterrätter varje dag utan att gå upp i vikt? Snart är hon uppe över 100 kg igen.

Du glömmer att Anna som enda människa i världen går upp mer i vikt ju mindre hon äter.

Jag tycker som sagt det är trist att hon uppenbarligen mår så dåligt över att vara rund/tjock. Förstår att det är svårt att acceptera sig själv med tanke på hur tjocka människor hånas, det ser man ju prov på i denna tråd om inte annat. Men det här med hennes vikt blir bara ytterligare en grej hon ljuger om, att vara tjock passar nog inte in i hennes image som superlyckad.
Citera
2020-08-06, 10:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Ja undrar om vanessas ”Rör Ej” skylt verkligen var riktade till de två männen i familjen, som enligt Anna ”älskar bakverk”. Tror snarare den var till lilla mamsen, så att inte hon skulle sätta i sig allt.
Två män i huset? De är totalt sex personer i hushållet. Anna, Felicia och Vanessa är av det kvinnliga könet.
Av Roberto, Antonio och Lucas är två män. Den tredje är en hen eller vadå?
Fanns fikabrödet kvar i morse? Mållgan kan ha varit där.
Citera
2020-08-06, 10:16
Medlem
I liven nu så kommer Vanessa och hennes kompisar upp och ska äta frukost när Anna sitter och livar. Slutar hon livea för att prata och umgås lite? Nej, såklart inte. Pratar bebisröst och i några sekunder stirrar hon in i kameran och säger: Snorungar 😨.
Driver hårt med Vanessa att hon är så dålig i matte och skrattar så att hon nästan gör ner sig.
Sjuka kärring!
Citera
2020-08-06, 10:20
Medlem
Ja, usch vad hon förlöjligar V i liven. Gränslös som vanligt.
Citera
2020-08-06, 11:12
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Två män i huset? De är totalt sex personer i hushållet. Anna, Felicia och Vanessa är av det kvinnliga könet.
Av Roberto, Antonio och Lucas är två män. Den tredje är en hen eller vadå?
Fanns fikabrödet kvar i morse? Mållgan kan ha varit där.

Tveksamt om nån av dem överhuvudtaget kan kallas "man"...

För övrigt så borde väl Anna snart lägga upp bilder på att hon varit och gjort pedikyr, med tanke på de där utomordentligt äckligt långa tånaglarna vi fick se hos My?
Inte för att Anna läser här förstås, men ändå...
Citera
2020-08-06, 11:18
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha vännerna lär aldrig återvända till deras hem och tar avstånd från Vanessa pga hennes psykosmorsa.

Undrar om inte Vanessa måhända förvarnat sina kompisar om hur hennes morsa är, med tanke på att vännerna hade med sig inslagna presenter till Anna. I normala fall när normala tonåringar hälsar på hos varandra så tar de ju inte med paket till föräldrarna...
Citera
2020-08-06, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Undrar om inte Vanessa måhända förvarnat sina kompisar om hur hennes morsa är, med tanke på att vännerna hade med sig inslagna presenter till Anna. I normala fall när normala tonåringar hälsar på hos varandra så tar de ju inte med paket till föräldrarna...

Ja, och om man tar med något så är det väl till hela familjen, och inte bara en person...
Nu hintas det om realityserie på stories 🤦🏻‍♀️
Citera
2020-08-06, 11:21
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag kan erkänna att jag gärna åkt och hämtat kompisarna, vi bor på landet...MER på landet än Books, hade gärna bäddat i ordning också men hade jag skrivit lappar, piffat och fånat hade båda mina barn (16 och 8 år) adopterat bort sig själva.

Gränslöst, fånigt och pinsamt av Book. Som om de bodde på något slott och var fint folk. Jag var med om liknande när jag var i tonåren och jobbade som barnflicka i en posh familj i Stockholms FINARE förorter. När de fick folk som sov över, alltså inte släkt utan det kom tex affärsbekanta eller långväga vänner inför en stor fest, då åkte jag och städerskan på att "ställa i ordning" gästhuset och lägga fram lakan och handdukar, ställa in färska blommor och frukt....men då talar vi om folk av en annan klass och inte barnens kompisar som kom.

Men Anna tror ju att hon är av en annan klass. Hon bor ju i Herrgård och allt! Och är ambassadör gubevars!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in