2020-05-06, 12:50
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nej hon även ljuger om sina egna lögner
Hon har en biverkan av Botoxen med att ena ögat inte hänger med
Och hon sa vid något tillfälle att hon fick Botox pga huvudvärken?! En lögn för att i nästa gång säga att hon fick huvudvärk av keratinen löshårets fästen. Om hon ska ljuga hela tiden är det bra att komma ihåg vad man sagt tidigare

Att få botox för just huvudvärk är inget konstigt, har åtminstone två bekanta som fått det..🤔 Då led dom visserligen av allvarlig migrän sedan flera år tillbaka 🥺. Men tack vare botoxen fick dom ”ett helt nytt liv” och är nästan symptomfria idag 🙏🏼.. Om fröken Tunna fått det av samma anledning är väl tveksamt, kan inte minnas att jag läst någonstans att hon lider av så pass allvarlig migrän, eller så har jag missat det 🤷🏼‍♀️
Citera
2020-05-06, 12:59
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Tom jag som inte har Instagramkonto kan se den så det är bara att logga ut.
Får bara meddelande att jag måste logga in för att kunna se händelser. Kontot kan jag se men live och händelser är stopp
Citera
2020-05-06, 13:06
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Får bara meddelande att jag måste logga in för att kunna se händelser. Kontot kan jag se men live och händelser är stopp

Konstigt, när jag trycker på denna länk så kommer videon upp och bara trycka play. https://www.flashback.org/leave.php?...3Dhzu5ufr2nlid
Citera
2020-05-06, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

Högerklicka på bilden och välj "öppna i nytt fönster" Så gör jag och kan se videon fast jag är blockad...gäller alla bilder på hennes IG! OBS gör det på min dator inte telefon!
Citera
2020-05-06, 13:34
Medlem
Katarina har verkligen blommat upp i Gränslandet. Synd att hon inte var sådan innan, då satt hon bara med luva på sig och såg ut att ha bitit sig själv i tungan. Nu sprudlar det ju om henne.

Jag har tyckt illa om Mattias p.g.a. hans överdrivna surhet, men nu tycker jag faktiskt att Kristove är betydligt mer otäck. Sedan så har ju Fabian inte heller verkat glädjas åt andras lycka och i sig kan jag väl fatta att varför skulle man vara glad för att förlora? Även om man sedan inte borde behöva få raptusanfall.

Josefina verkar ju själv vara en surkärring och skulle kanske fundera på talesättet att " Den som pekar på någon med ett finger, pekar på sig själv med tre.".

Vad jag inte förstår är att vad har Mattias för makt och vad inte? Att kunde han inte använt sin "makt" till att han och Priya också borde fått smaka? Eller bestämma något annat för att ordna det bättre för sig själv? Nu verkar han ju i det närmaste maktlös där i "Maktens boning"?
Citera
2020-05-06, 13:55
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Katarina har verkligen blommat upp i Gränslandet. Synd att hon inte var sådan innan, då satt hon bara med luva på sig och såg ut att ha bitit sig själv i tungan. Nu sprudlar det ju om henne.

Jag har tyckt illa om Mattias p.g.a. hans överdrivna surhet, men nu tycker jag faktiskt att Kristove är betydligt mer otäck. Sedan så har ju Fabian inte heller verkat glädjas åt andras lycka och i sig kan jag väl fatta att varför skulle man vara glad för att förlora? Även om man sedan inte borde behöva få raptusanfall.

Josefina verkar ju själv vara en surkärring och skulle kanske fundera på talesättet att " Den som pekar på någon med ett finger, pekar på sig själv med tre.".

Vad jag inte förstår är att vad har Mattias för makt och vad inte? Att kunde han inte använt sin "makt" till att han och Priya också borde fått smaka? Eller bestämma något annat för att ordna det bättre för sig själv? Nu verkar han ju i det närmaste maktlös där i "Maktens boning"?

Är Anna Book med i Robinsson?
Citera
2020-05-06, 17:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette

Hm, är du säker på att du har skrivit i rätt tråd ?
Anna är med i Fångarna på fortet och inte Robinson
Citera
2020-05-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Ang Felicias stölder mm. Vi vet ju sedan innan att mamma och dotter har en minst sagt sjuklig relation.
Kan det vara så att Anna faktiskt krävt någon slags hyra för att F ska få bo kvar hemma?
F stjäl för att kunna betala mamma i pengar och även tabletter?! Och mamma får lite fickpengar till naglar och all skit hon håller på med.

Det är väl i och för sig inte helt orimligt att någon som nästan är 30 betalar för att bo hemma. I alla fall i den här situationen när hon bor där permanent.
Citera
2020-05-06, 17:39
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
Det är väl i och för sig inte helt orimligt att någon som nästan är 30 betalar för att bo hemma. I alla fall i den här situationen när hon bor där permanent.
Hon kommer att bo hemma så länge morsan lever. Betala med diverse olagligheter, det tycker jag inte är okej. Denna kärringen gullar med sina kriminella barn så det är en skam utan like. Halmpyntet har ju ingen råg i ryggen, han slickar nog hennes fötter. Urk. Om och om igen så undrar jag vad grannarna tycker och anser om denna familj. Det går i princip inte att få någon som helst information om det. Troligtvis är dom hotade eller inte vill visa för allmänheten att dom är granne med detta spektakel. Själv hade jag gjort allt för att inte bli förknippad med kärringen och hennes kriminella anhang.
Citera
2020-05-06, 18:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Att få botox för just huvudvärk är inget konstigt, har åtminstone två bekanta som fått det..🤔 Då led dom visserligen av allvarlig migrän sedan flera år tillbaka 🥺. Men tack vare botoxen fick dom ”ett helt nytt liv” och är nästan symptomfria idag 🙏🏼.. Om fröken Tunna fått det av samma anledning är väl tveksamt, kan inte minnas att jag läst någonstans att hon lider av så pass allvarlig migrän, eller så har jag missat det 🤷🏼‍♀️

Anna har säkert gråtit ut hos en läkare, kört med någon lögn, sagt att hon får migrän för att alla är så dumma och får
numera botox via skattebetalarna..
Citera
2020-05-06, 18:57
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har säkert gråtit ut hos en läkare, kört med någon lögn, sagt att hon får migrän för att alla är så dumma och får

Fast om du får botoxbehandling via läkare så måste du fortfarande betala för att hämta ut det på recept..🤔
Citera
2020-05-06, 18:57
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nu vet vi ju att Anna gått sitt på skönhetssalong. Det har hon ju visat på Instagram.
Botox får du på en neurologmottagning och du måste ha testat flera mediciner innan du får botoxen. De flesta läkare är snåla och skriver inte ut sådant hur som helst.
Och den botoxen lägga dessutom i hårfästet, käke, huvud och axlar och inte på rynkställen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in