2020-05-06, 08:39
Medlem
Om hon trodde sig ha haft en sångkarriär efter ABC så tog den tvärslut igår.
Roliga timmen i fyran, utan hopprep.
Citera
2020-05-06, 08:46
Medlem
cece123s avatar
När Anna står och sjunger live, blir det väldigt tydligt att hon har gjort något/några saker för att se smalare ut på bild.
Normalt sett ser man några kilon tyngre ut på bild.
Hon kan ju inte ha gått upp 20 kg på någon dag..
Dra in magen, knixa med benen, vinkla mobilen, använda mobilen som är trasig.. ja och så filter, som förminskar kroppen och Photoshop då, som Anna aldrig använder..
Citera
2020-05-06, 09:20
Medlem
Jag har en teori om varför Anna försvarar sina barns brottsliga karriärer. När Anna var ung fick hon ansvaret att försörja hela familjen, eftersom hennes alkismorsa inte klarade av att göra det. Men eftersom Anna var en medioker sångerska så rullade väl inte pengarna in i den takten som de hoppades på. Så Anna kanske blev tvungen att stjäla eller begå andra brott för att kunna försörja familjen. Det finns ju många historier om hur Anna stulit från vänner och familj. Nu har hon själv lämnat över stafettpinne till Felicia eftersom hon också har växt upp med samma värdelösa familjesituation. Anna har väl insett att Roberto lön inte räcker till för att hålla skenet uppe om "lyx, lyx, lyx", så hon har satt press på Felicia att dra in pengar. Jag är inte förvånad om Anna kände till stölderna. Anna har ju själv sagt att hon säljer på loppis och på nätet, så hon kanske är hälare. Anna trodde att Antonio hade potentialen att dra in pengar men han är för efterbliven och har dessutom en vriden sexualitet så hans brott gynnar inte Anna. Det sociala arvet från alkismamma Marita till Anna till Felicia är så tydligt nu.
Citera
2020-05-06, 10:36
Medlem
Alltså ang sången. Inte är hon nån Whitney Houston eller Celine Dion direkt, ingen jag skulle tänkt ”åh hon jobbar nog som sångerska om”, utan jag skulle mer klassa gårdagens prestation som en hyfsad medelsvensson-sång. Inget att skämmas för på lokala pubens karaokekväll men inget wow.

Samtidigt finns det många som sjunger betydligt sämre som ändå har betydligt mer framgång inom musikbranschen, vilket faller logiskt in i att hennes minst sagt avsomnade artistkarriär har så många fler orsaker än den röstmässiga. Att det är andra fel som är trasiga.
Citera
2020-05-06, 11:49
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Det skär i mina öron 😭

https://www.instagram.com/tv/B_0IyjI...d=hzu5ufr2nlid

Herregud..🤭 Följer denna tråden då jag har samma åsikt som de flesta andra här, dvs att Tunnan är en oerhört tragisk människa med noll självinsikt och med en offerkofta vars storlek förmodligen räckt till halva Sveriges befolkning 🤦🏼‍♀️. Har inte kommenterat här tidigare men nu kan jag inte bara låta bli..😳 Vad det där än ska föreställa så är det allt annat än skönsång..🎶 Att stackaren själv inte inser att hennes ”glansdagar” sedan länge är förbi är bara tragiskt..😔
Citera
2020-05-06, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Herregud..🤭 Följer denna tråden då jag har samma åsikt som de flesta andra här, dvs att Tunnan är en oerhört tragisk människa med noll självinsikt och med en offerkofta vars storlek förmodligen räckt till halva Sveriges befolkning 🤦🏼‍♀️. Har inte kommenterat här tidigare men nu kan jag inte bara låta bli..😳 Vad det där än ska föreställa så är det allt annat än skönsång..🎶 Att stackaren själv inte inser att hennes ”glansdagar” sedan länge är förbi är bara tragiskt..😔

Hon sjunger falskt emellanåt, det låter inte bra inte ens för en PUB
Citera
2020-05-06, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
https://www.instagram.com/p/Bz0jWlJo...id=giju00kpj4e

Botox och fillers minsann! Finns det nåt, någon endaste sak, hon INTE ljuger om?

Nej hon även ljuger om sina egna lögner
Hon har en biverkan av Botoxen med att ena ögat inte hänger med
Och hon sa vid något tillfälle att hon fick Botox pga huvudvärken?! En lögn för att i nästa gång säga att hon fick huvudvärk av keratinen löshårets fästen. Om hon ska ljuga hela tiden är det bra att komma ihåg vad man sagt tidigare
Citera
2020-05-06, 11:59
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Och vi som är blockade kan inte höra denna skönsång.....kanske lika bra 😁

Tom jag som inte har Instagramkonto kan se den så det är bara att logga ut.
Citera
2020-05-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon sjunger falskt emellanåt, det låter inte bra inte ens för en PUB

jag tycker hon har ett dåligt uttal på engelska, retar ihjäl mig på hur hon uttalar know...låter som nos...
Citera
2020-05-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag tycker hon har ett dåligt uttal på engelska, retar ihjäl mig på hur hon uttalar know...låter som nos...

Hon kan inte artikulera längre pga förstora tänder, hört hon läspar på rätt så många ord såväl på svenska som engelska
Citera
2020-05-06, 12:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Och vi som är blockade kan inte höra denna skönsång.....kanske lika bra 😁

Det är ju bara att logga ut så ser du. Eller ha två konton. Det har jag.
Citera
2020-05-06, 12:09
Medlem
Boopidoos avatar
Pernilla W sjunger live från Globen (just nu) med bl a Timmy Körberg.
Anna ”sjunger” i sovrummet.
Karma is a bitch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in