2020-05-27, 15:01
Medlem
Terraluxbygg, ser you in court!
Citera
2020-05-27, 15:03
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
[

Detta blir väldigt intressant att följa. Betalar Lilla Anna för byggandet eller ska det bekostas med hjälp av instagram reklam? Olidligt spännande!

Igår framkom det ju här i tråden att Fettet enligt egen uppgift inte hade orkat med att äta upp hela sin tonfiskmacka. Det är ju glädjande för byggfirman att det åtminstone verkar finnas gott om Annas egen valuta i huset.
Citera
2020-05-27, 15:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Igår framkom det ju här i tråden att Fettet enligt egen uppgift inte hade orkat med att äta upp hela sin tonfiskmacka. Det är ju glädjande för byggfirman att det åtminstone verkar finnas gott om Annas egen valuta i huset.
Det kan ju bero på att hon är fett trött på all jävla tonfisk hon tvingas hantera.
Familjen borde ha byggt ett växthus, inte en lekstuga, där Anna hade kunnat sitta och kasta sten och skit.
Grattis till förlustaffären, dumt att lita på Book-tanten. Huxfluxterralux.
Citera
2020-05-27, 16:10
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Helt obegripligt hur vissa tjockisar orkar försöka hålla fasaden uppe. Om jag lägger på mig lite så är det inga problem att erkänna att det beror på att jag ätit för mycket/rört på mig för lite, men för Anna så gäller det att hon blir tjock av att äta för lite. Hon är otroligt löjlig och oförmågan att erkänna sig mänsklig är en stor anledning till att man avskyr henne.

Det är väl bara att erkänna att hon glufsar i sig för mycket på grund av psykiska problem? Hur svårt ska det vara?

När det kommer till en tv-komedi baserad på hennes liv finns det ett par format att välja mellan. "Våra värsta år" eller "Skenet bedrar". Har castat Susanne Reuter som Märsta-kärringen själv och Lars Lerin som den ständigt överkörde toffeln Roberto.
Citera
2020-05-27, 16:23
Medlem
Skall bli intressant att se vad för trassel med lekstugan. Firman har kanske lurat i Tunnan och Halmpyntet att det blir billigare att göra jobbet på löpande räkning. Löjliga familjen lånade upp sig för ett tag sedan. Att Tunnan bränt pengarna som skulle betala lekstugan på sin karriär är ingen högoddsare.
Citera
2020-05-27, 16:37
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Helt obegripligt hur vissa tjockisar orkar försöka hålla fasaden uppe. Om jag lägger på mig lite så är det inga problem att erkänna att det beror på att jag ätit för mycket/rört på mig för lite, men för Anna så gäller det att hon blir tjock av att äta för lite. Hon är otroligt löjlig och oförmågan att erkänna sig mänsklig är en stor anledning till att man avskyr henne.

Det är väl bara att erkänna att hon glufsar i sig för mycket på grund av psykiska problem? Hur svårt ska det vara?

När det kommer till en tv-komedi baserad på hennes liv finns det ett par format att välja mellan. "Våra värsta år" eller "Skenet bedrar". Har castat Susanne Reuter som Märsta-kärringen själv och Lars Lerin som den ständigt överkörde toffeln Roberto.

Ja! Hon skulle få fan så mycket mer respekt om hon stod för sitt grisande. Jag avskyr Lady Dahmer, men hon kan åtminstone erkänna att hon är fet för att hon äter för mycket, och det är respektabelt.
Citera
2020-05-27, 16:41
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Skall bli intressant att se vad för trassel med lekstugan. Firman har kanske lurat i Tunnan och Halmpyntet att det blir billigare att göra jobbet på löpande räkning. Löjliga familjen lånade upp sig för ett tag sedan. Att Tunnan bränt pengarna som skulle betala lekstugan på sin karriär är ingen högoddsare.

Ska vi gissa att det blir problem med vatten och avlopp...?
Citera
2020-05-27, 16:50
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Här är lite bilder på det nya huset som byggs!

https://www.instagram.com/p/CAqcm6Cj...=1096ucmslmzvm

Har kollat lite mer ingående på bilderna.
Vad fan, på baksidan av huset finns det ju en altandörr. Men den går ju rakt ut över en brant jävla skogsbacke! Ska de kliva rakt ut i ravinen? Eller har de tänkt gräva ut och fylla igen Märstas Grand Canyon? Hur har de tänkt där egentligen?
Citera
2020-05-27, 16:52
Medlem
Var det inte Anna som tog 25000 för ett inlägg på Instagram? Hon får en bok och lägger ut 10 stories.
Citera
2020-05-27, 16:57
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Vad fan, på baksidan av huset finns det ju en altandörr. Men den går ju rakt ut över en brant jävla skogsbacke! Ska de kliva rakt ut i ravinen? Eller har de tänkt gräva ut och fylla igen Märstas Grand Canyon? Hur har de tänkt där egentligen?
Om Anna vill fylla igen hela Märstas Grand Canyon så kommer hon nog göra det med tonfisk och bajs. Hon verkar ju ha ofantliga mängder av det. Så mycket att hon till och med kan ha det på sin macka.
Citera
2020-05-27, 17:01
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Altan, Sherlock.

I övrigt så ser det ut att vara en väldigt sorglig tomt. Man blir deprimerad.
Citera
2020-05-27, 17:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det blir nog en smal balkong eller altan som byggs ihop med resten av tomtens trädäck. Jag skulle bli tokig om jag skulle behöva bo på en så liten yta.
Gissar att de inte kommer så mycket längre med bygget, färdigt för inflyttning lär det inte bli nu i sommar.
Myndigheterna bör hålla ett öga på det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in