2020-04-12, 19:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ja detta låter helt sinnessjukt, mamma och syster säger upp sig och tredje systern lägger ner sin utbildning. Hur många kockar i köket behöver man liksom? Hur mycket pengar kan Anna ha tjänat i sin karriär, det kan väl inte vara i närheten så hon kunnat försörja hela familjen?

Undra hur länge dessa gick arbetslösa innan man insett vilket misstag man gjort med att hoppas någon ska försörja en resten av livet? Jag har läst i tråden att mamman förskingrat pengar av Anna, finns det belägg för detta eller är det en trådsanning?

Anna köpte en lägenhet kontant för sisådär 30 år sedan för de pengarna hon tjänade.
Sedan fanns det väl inte så mycket mer, därav hennes skulder hos kronofogden kan jag misstänka.. Men denna erfarenhet delar hon med andra kändisar.

Den mittersta artikeln är ju rätt hård mot Anna, där man skriver att hon är i princip misslyckad och färdig efter hennes andra melodifestivaltävling.
https://www.flashback.org/leave.php?...lery%2Fx1hhJ7W
Som 14 åring såg det lovande ut, som 16 åring är hon körd.
Sedan har hon bara kört på med ursäkt efter ursäkt, haft svårt att acceptera sina begränsningar och inte kommit någon vart.

Hon påminner om många andra tonårskändisar som får höra så mycket och sen blir dom ingenting.
Några av killarna i tonårsgruppen Noice är ju ett tragiskt kapitel på hur riktigt illa det kan gå i sådana fall.
Den största skulden i Annas personlighetsutveckling ligger nog i hennes mamma.

Skulle Anna vara med i idol idag som vuxen, skulle hon nog bli en klassiker på Youtube.
Felicia var med i idol och hon har en ok röst, men inget mer. Måste säga att juryn var fina och varsamma med henne ( de ville nog inte ha Anna efter sig iof).
Citera
2020-04-12, 20:14
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
AB är nu inblandad i ett hemskt och förödande skönhetskrig med Pernilla Wahlgren. Vem går vinnande ut ur denna batalj?

https://www.expressen.se/noje/extra/...med-anna-book/

Underbart! Wahlgren muckar alltså gräl med Tunnan för uppmärksamhet? Tror kärringen ens på det själv?
Citera
2020-04-12, 21:47
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Anna har lagat en "enkel söndagsmiddag", noga dokumenterad som vanligt, inklusive karotten med pissgula potatisar, och Felicia har bakat de "mest fantastiska bullarna", som ser ut som nyskitna hundskitar.

https://www.instagram.com/p/B-5GpMvFcmi/?hl=sv
Citera
2020-04-12, 22:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Anna har lagat en "enkel söndagsmiddag", noga dokumenterad som vanligt, inklusive karotten med pissgula potatisar, och Felicia har bakat de "mest fantastiska bullarna", som ser ut som nyskitna hundskitar.

Men vad är det för gegg som man har smetat på bullarna? Det ser ju ut som gräddfilssås eller något liknande
Citera
2020-04-12, 22:01
Medlem
Citat:

De bullarna ser verkligen märkliga ut 😂
Citera
2020-04-12, 22:08
Medlem
Citat:

Som sagt, det glädjer mig att Felicia göra sådana framsteg i sitt tillfrisknande att hon snart är frisk nog att stå till svars inför rätten.
Citera
2020-04-12, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Underbart! Wahlgren muckar alltså gräl med Tunnan för uppmärksamhet? Tror kärringen ens på det själv?

Oh, ja. Wahlgrens värld och miljonerna familjen tjänar där är en piss i havet mot uppmärksamheten de får genom Anna Book.
Citera
2020-04-12, 22:24
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Varför åt man inte på restaurangen? Mat som blivit kall och som sedan värms upp blir ju inte alls samma upplevelse. Sen hamburgare och pommes som värms upp blir ju direkt äckligt.

Skönt att konstatera att Felicias återhämtning från sjukdomen gått bra. Nu verkar hon vara på banan igen då hon solar, går på promenader och rullar runt i sänghalmen med pojkvännen.
Den kommentaren ska egentligen skrivas i tråden om Felicia. Jag följer den tråden för att förhoppningsvis få veta vilken dom hon får för sitt vidriga brott.

Nu är ju tråden om hennes mamma mycket mer aktiv och det är där man kan få ny information. (Hoppas att Fs förbättrade hälsotillstånd medför att rättegången snart kan hållas.)

Jag gick in på Anna Books Instagram och läste det senaste inlägget. Jag håller med tidigare skribenter om vilken låg nivå det är på språket. Lite kul läsning:

"Till varmrätt, min Spanska kycklingsoppa på buljongen av de kokta kycklingarna här om dagen 👌🏽😋 med kyckling, risoni och färsk citron samt bröd till."

Någon som följer henne på IG; Hade Anna kokat kycklingar tidigare? Vad är färsk citron? Finns det icke färsk?
Citera
2020-04-12, 22:33
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
AB är nu inblandad i ett hemskt och förödande skönhetskrig med Pernilla Wahlgren. Vem går vinnande ut ur denna batalj?

https://www.expressen.se/noje/extra/...med-anna-book/

Utan att vara alltför elak så är Pernilla snyggare än Anna, både med och utan filter på båda.
Citera
2020-04-12, 22:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Den kommentaren ska egentligen skrivas i tråden om Felicia. Jag följer den tråden för att förhoppningsvis få veta vilken dom hon får för sitt vidriga brott.

Nu är ju tråden om hennes mamma mycket mer aktiv och det är där man kan få ny information. (Hoppas att Fs förbättrade hälsotillstånd medför att rättegången snart kan hållas.)

Jag gick in på Anna Books Instagram och läste det senaste inlägget. Jag håller med tidigare skribenter om vilken låg nivå det är på språket. Lite kul läsning:

"Till varmrätt, min Spanska kycklingsoppa på buljongen av de kokta kycklingarna här om dagen 👌🏽😋 med kyckling, risoni och färsk citron samt bröd till."

Någon som följer henne på IG; Hade Anna kokat kycklingar tidigare? Vad är färsk citron? Finns det icke färsk?

Hm, troligtvis har hon bundit fast citroner från Ica på björken utanför huset,andra kör med påskris.
Så när det är dax för matlagning tar hon in alldeles färsk citron, istället för den gula plastcitronen med konstgjort citronvätska från Lidl som hon gömt inne i köksskåpet med pulversåsen.pulvermos och andra ”hemgjorda” varor.
Citera
2020-04-12, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Utan att vara alltför elak så är Pernilla snyggare än Anna, både med och utan filter på båda.

Pernilla är snyggare än Anna. Pernilla är mer framgångsrik än Anna.
Benjamin är snyggare än Antonio. Benjamin är mer framgångsrik än Antonio.
Bianca är snyggare än Felicia. Bianca är mer framgångsrik är Felicia.

Pernilla är fyrabarnsmor och INGEN av hennes barn är kriminella. Anna är trebarnsmamma och hittills är TVÅ av hennes barn kriminella.

Pernilla har harvat runt på köpcenter och sjungit för att försörja sin familj. Anna har legat hemma på soffan och väntat på att bli erbjuden jobb. Kan arbetsmoralen spelat roll när det kommer till förebild för sina barn? Varför blir Annas barn kriminella medans Pernillas barn blir framgångsrika och försörjer sig själva?
Citera
2020-04-12, 23:08
Bannlyst
Kanske dum fråga men vad försörjer sig egentligen Anna Book på?
Lever hon av oss på FB genom att vi länkar till hennes instagram som ger reklamintäkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in