Citat:
Ja detta låter helt sinnessjukt, mamma och syster säger upp sig och tredje systern lägger ner sin utbildning. Hur många kockar i köket behöver man liksom? Hur mycket pengar kan Anna ha tjänat i sin karriär, det kan väl inte vara i närheten så hon kunnat försörja hela familjen?
Undra hur länge dessa gick arbetslösa innan man insett vilket misstag man gjort med att hoppas någon ska försörja en resten av livet? Jag har läst i tråden att mamman förskingrat pengar av Anna, finns det belägg för detta eller är det en trådsanning?
Undra hur länge dessa gick arbetslösa innan man insett vilket misstag man gjort med att hoppas någon ska försörja en resten av livet? Jag har läst i tråden att mamman förskingrat pengar av Anna, finns det belägg för detta eller är det en trådsanning?
Anna köpte en lägenhet kontant för sisådär 30 år sedan för de pengarna hon tjänade.
Sedan fanns det väl inte så mycket mer, därav hennes skulder hos kronofogden kan jag misstänka.. Men denna erfarenhet delar hon med andra kändisar.
Den mittersta artikeln är ju rätt hård mot Anna, där man skriver att hon är i princip misslyckad och färdig efter hennes andra melodifestivaltävling.
https://www.flashback.org/leave.php?...lery%2Fx1hhJ7W
Som 14 åring såg det lovande ut, som 16 åring är hon körd.
Sedan har hon bara kört på med ursäkt efter ursäkt, haft svårt att acceptera sina begränsningar och inte kommit någon vart.
Hon påminner om många andra tonårskändisar som får höra så mycket och sen blir dom ingenting.
Några av killarna i tonårsgruppen Noice är ju ett tragiskt kapitel på hur riktigt illa det kan gå i sådana fall.
Den största skulden i Annas personlighetsutveckling ligger nog i hennes mamma.
Skulle Anna vara med i idol idag som vuxen, skulle hon nog bli en klassiker på Youtube.
Felicia var med i idol och hon har en ok röst, men inget mer. Måste säga att juryn var fina och varsamma med henne ( de ville nog inte ha Anna efter sig iof).