Citat:
Ursprungligen postat av
blueberrycake
Är Felicia rätt person att moralpredika?
Var det mamma Anna som såg till att kommentaren togs bort? Eller var det Aftonbadets moderator tro?
Kommentarerna ligger än så länge kvar.
Felicias kommentar:
Citat:
Person2 ÄR DU SJUK ELLER? Kan det bero på att det handlade om BARN KANSKE?? Hade du gått igång på att läsa om en tragisk händelse för MÅNGA vid den tidpunkten BARN eller? Din sjuka människa
var ett svar på kommentarerna:
Aftonbladet Nöje
Citat:
SKÄRPNING! Anna Book berör men många har gått långt över gränsen i sin kritik här.
Person1
Citat:
Aftonbladet Nöje Anna Book är en person som ställer till det för sig, det var samma när hennes son blev dömd för våldtäkt, då attackerade hon våldtäktsoffret, sjukt.
Person2
Citat:
Person1 märkligt att media inte skrev ett dugg om detta. AB har alltid haft ett gott öga till Anna B och av ngn anledning mörkades detta helt. Märkligt med tanke på allt annat skit de vädrar.
Där får jag ge Felicia rätt angående
varför Aftonbladet inte uppmärksammade det. Samtliga inblandade dvs BO, Antonio och även hans vän (som också dömdes samtidigt) var, då det hände, minderåriga vilket säkerligen påverkade tidningens beslut.
Jag undrar dock om hon även klassar sin mor som "en sjuk människa"? Anna hade, som vi vet, inga som helst problem att kommentera händelsen själv på sina sociala media. Men det är väl bara ytterligare ett exempel på dubbelmoralen som råder inom familjen.
Och kommentaren riktad till Aftonbladet Nöje om att "
[...]INGEN offentlig person bett om att ni ska vädra deras privatliv[...]" tror jag inte är förankrad hos hennes mor. Anna skulle tyna bort om hon inte uppmärksammades av media då det för henne är bättre med all uppmärksamhet oavsett vad det gäller än ingen alls. Tänk att inte få sätta på sig offerkoftan (som börjar bli väl sliten vid det här laget) och gråta ut hos pressen. Nej, Anna skulle definitivt inte klara av om hennes liv slutade vädras i tidningarna.