2020-04-26, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Anna är bara en C-kändis. Mattföretaget kände säkert till vem hon var men hennes zigenargener är okända för de flesta människor så de flesta tar henne nog tyvärr som en normal och hederlig människa tills problemen börjar.
Stämmer hon är en C kändis som artist men en A kändis somgör bort sig hela tiden.
Citera
2020-04-26, 01:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Nu har dottern Felicia varit inne på aftonbladet nöjes sida på Facebook och försvarat sin mamma och skrivet flera kommentarer där hon är väldigt ilsken på aftonbladet och olika personer som skrivit. Dom har lagt ut en artikel om Anna och mattorna mm..

Lägger in hennes svar i text då jag inte orkar ta en skärm dump på det och masa :

Felicia Book Aftonbladet Nöje att ni inte skäms!!! NI skapar den här jävla skiten med eran rent sketna journalistik. Sist jag kollade så har INGEN offentlig person bett om att ni ska vädra deras privatliv och ge varje uttråkad och bitter människa en chans att öppna sin mun och uttrycka åsikter om saker dom inte EGENTLIGEN vet något om. Inte nog med all skit som en människa får stå ut med efter eran artikel, nu låter ni folk gå loss i ett kommentarsfält och dessutom diskutera andra tragiska händelser i människor och barns liv på ett vidrigt sätt! Fyfan, det är verkligen äckligt att se vad människor lägger fokus på i tider som detta dessutom. Sitta och hata på människor man inte känner, diskutera livsöden och trauman i människors liv som om man har någonting med det att göra! MÄNNISKOR BORDE SKÄMMAS! Det är fan så man blir mörkrädd. Och ni alla som sitter här och spyr ur er galla om folk ni inte känner och saker när ni inte har alla fakta, det säger fan så mycket mer än er än vad det säger om människorna ni spottar på. Disgusting. Större delen av världen sitter i karantän, folk dör, ekonomin kraschar. Och folk sitter och kastar skit på människor som dom ändå påstår sig inte gilla eller bry sig om. SKÄMS! Usch, fyfan. Hoppas Corona rensar bort sånna här människor för ni behövs fan inte om det här samhället ska ha nån typ av möjlighet till förbättring. Finns ingen respekt längre.
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Sanna Larsson och du är en mycket bättre människa. ÄCKEL!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Åsa Wallin ÄR DU SJUK ELLER? Kan det bero på att det handlade om BARN KANSKE?? Hade du gått igång på att läsa om en tragisk händelse för MÅNGA vid den tidpunkten BARN eller? Din sjuka människa
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Daniel Eliasson du verkar också frisk, verkligen
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Daniel Eliasson Felicia Book . Du får nog också plats i mattan
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 47 min.

Felicia Book Daniel Eliasson som sagt, friskt 👍🏼 det bästa du kan göra såhär i dessa tider. Passa på och sök hjälp
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 45 min.

Daniel Eliasson Felicia Book gud va du är på mig. Vi kommer aldrig ligga sluta tjata!!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 42 min.

Vet inte om länken nedanför fungerar men den går till Facebook :

https://www.facebook.com/aftonbladet..._comment_reply

Att Annas dotter har mage att öppna käften, när hon stulit från en äldre handikappad människa...
Det blir ju väldigt uppenbart att dottern är en "liten" kopia av sin kära mor. 🤢🤮
Hon ser omvärlden från ett heeelt annat perspektiv än alla andra, precis som mamsen.
Citera
2020-04-26, 01:50
Medlem
Mune Sangss avatar
Verkar vara borttaget från facebbook - just nu.
Citera
2020-04-26, 01:51
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Att Annas dotter har mage att öppna käften, när hon stulit från en äldre handikappad människa...
Det blir ju väldigt uppenbart att dottern är en "liten" kopia av sin kära mor. 🤢🤮
Hon ser omvärlden från ett heeelt annat perspektiv än alla andra, precis som mamsen.
Dottern var nog inte nykter när hon skrev det där. Eller så var hon påverkad av ngt annat. I vilket fall gör familjen bara bort sig ännu mer....
Citera
2020-04-26, 02:05
Medlem
SvartaBjorns avatar
Får väl passa på att dokumentera ytterligare ett svar till Felicia (som inte verkar helt stabil ):
Citat:
Att du ens kommer in och skriver i den här tråden visar hur det står till i eran familj. Det är bara att gå in på flashback och läsa i din tråd där man kan läsa om dina stölder och tablettmissbruk. Läsa om din mammas problem med att stjäla och din brors tråd om domarna han har på sig efter överfall och stölder. Om din mamma slutade att ringa upp tidningar och be dem skriva om henne så hade detta aldrig hänt. Hela din familj lever i det blå och borde rannsaka er själva ordentligt och hålla er borta från sociala medier helt och hållet.
Misstänker att det är borta imorgon.
Citera
2020-04-26, 02:08
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Får väl passa på att dokumentera ytterligare ett svar till Felicia (som inte verkar helt stabil ):

Misstänker att det är borta imorgon.
Herregud vad de gräver sig djupare. Den familjen borde mediatränas. Ju mer de ska ”försvara” sig . Desto skyldigare och obehagligare verkar de.
Att Anna aldrig lär sig att säga : ingen kommentar och vara tyst.
Hon måste ju njuta av att hamna i dessa situationer då hon konstant gör saker för att göra det värre för sig.
Och dottern verkar ju ännu värre. Att hennes sätt att försvara sin mamma bara gör allt ännu värre. Herregud.
Citera
2020-04-26, 02:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Herregud vad de gräver sig djupare. Den familjen borde mediatränas. Ju mer de ska ”försvara” sig . Desto skyldigare och obehagligare verkar de.
Att Anna aldrig lär sig att säga : ingen kommentar och vara tyst.
Hon måste ju njuta av att hamna i dessa situationer då hon konstant gör saker för att göra det värre för sig.
Och dottern verkar ju ännu värre. Att hennes sätt att försvara sin mamma bara gör allt ännu värre. Herregud.
Anna älskar ju det !!!!!! Hennes artisteri består ju mest av gråtattacker och jämmer.
Efter varje rubrik i tidningarna, åker klippbooken fram hos en nöjd Anna..
https://www.aftonbladet.se/callback/...gest-loser-vip
Citat:
Hon skyggar inte heller för uppmärksamheten.
– Faktum är att jag själv ser det mer som en välsignelse faktiskt. Jag har inte valt att bli artist och jobba i offentlighetens ljus, för att jag inte vill att folk ska titta på mig eller lyssna på mig.
Citera
2020-04-26, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nillajak
Nu har dottern Felicia varit inne på aftonbladet nöjes sida på Facebook och försvarat sin mamma och skrivet flera kommentarer där hon är väldigt ilsken på aftonbladet och olika personer som skrivit. Dom har lagt ut en artikel om Anna och mattorna mm..

Lägger in hennes svar i text då jag inte orkar ta en skärm dump på det och masa :

Felicia Book Aftonbladet Nöje att ni inte skäms!!! NI skapar den här jävla skiten med eran rent sketna journalistik. Sist jag kollade så har INGEN offentlig person bett om att ni ska vädra deras privatliv och ge varje uttråkad och bitter människa en chans att öppna sin mun och uttrycka åsikter om saker dom inte EGENTLIGEN vet något om. Inte nog med all skit som en människa får stå ut med efter eran artikel, nu låter ni folk gå loss i ett kommentarsfält och dessutom diskutera andra tragiska händelser i människor och barns liv på ett vidrigt sätt! Fyfan, det är verkligen äckligt att se vad människor lägger fokus på i tider som detta dessutom. Sitta och hata på människor man inte känner, diskutera livsöden och trauman i människors liv som om man har någonting med det att göra! MÄNNISKOR BORDE SKÄMMAS! Det är fan så man blir mörkrädd. Och ni alla som sitter här och spyr ur er galla om folk ni inte känner och saker när ni inte har alla fakta, det säger fan så mycket mer än er än vad det säger om människorna ni spottar på. Disgusting. Större delen av världen sitter i karantän, folk dör, ekonomin kraschar. Och folk sitter och kastar skit på människor som dom ändå påstår sig inte gilla eller bry sig om. SKÄMS! Usch, fyfan. Hoppas Corona rensar bort sånna här människor för ni behövs fan inte om det här samhället ska ha nån typ av möjlighet till förbättring. Finns ingen respekt längre.
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Sanna Larsson och du är en mycket bättre människa. ÄCKEL!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Åsa Wallin ÄR DU SJUK ELLER? Kan det bero på att det handlade om BARN KANSKE?? Hade du gått igång på att läsa om en tragisk händelse för MÅNGA vid den tidpunkten BARN eller? Din sjuka människa
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Felicia Book Daniel Eliasson du verkar också frisk, verkligen
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 1 tim.

Daniel Eliasson Felicia Book . Du får nog också plats i mattan
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 47 min.

Felicia Book Daniel Eliasson som sagt, friskt 👍🏼 det bästa du kan göra såhär i dessa tider. Passa på och sök hjälp
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 45 min.

Daniel Eliasson Felicia Book gud va du är på mig. Vi kommer aldrig ligga sluta tjata!!
Dölj eller anmäl detta
Gilla
· Svara · 42 min.

Vet inte om länken nedanför fungerar men den går till Facebook :

https://www.facebook.com/aftonbladet..._comment_reply

Är Felicia rätt person att moralpredika?

Var det mamma Anna som såg till att kommentaren togs bort? Eller var det Aftonbadets moderator tro?
Senast redigerad av blueberrycake 2020-04-26 kl. 02:38.
Citera
2020-04-26, 06:02
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Är Felicia rätt person att moralpredika?

Var det mamma Anna som såg till att kommentaren togs bort? Eller var det Aftonbadets moderator tro?
Kommentarerna ligger än så länge kvar.

Felicias kommentar:
Citat:
Person2 ÄR DU SJUK ELLER? Kan det bero på att det handlade om BARN KANSKE?? Hade du gått igång på att läsa om en tragisk händelse för MÅNGA vid den tidpunkten BARN eller? Din sjuka människa
var ett svar på kommentarerna:

Aftonbladet Nöje
Citat:
SKÄRPNING! Anna Book berör men många har gått långt över gränsen i sin kritik här.
Person1
Citat:
Aftonbladet Nöje Anna Book är en person som ställer till det för sig, det var samma när hennes son blev dömd för våldtäkt, då attackerade hon våldtäktsoffret, sjukt.
Person2
Citat:
Person1 märkligt att media inte skrev ett dugg om detta. AB har alltid haft ett gott öga till Anna B och av ngn anledning mörkades detta helt. Märkligt med tanke på allt annat skit de vädrar.
Där får jag ge Felicia rätt angående varför Aftonbladet inte uppmärksammade det. Samtliga inblandade dvs BO, Antonio och även hans vän (som också dömdes samtidigt) var, då det hände, minderåriga vilket säkerligen påverkade tidningens beslut.

Jag undrar dock om hon även klassar sin mor som "en sjuk människa"? Anna hade, som vi vet, inga som helst problem att kommentera händelsen själv på sina sociala media. Men det är väl bara ytterligare ett exempel på dubbelmoralen som råder inom familjen.

Och kommentaren riktad till Aftonbladet Nöje om att "[...]INGEN offentlig person bett om att ni ska vädra deras privatliv[...]" tror jag inte är förankrad hos hennes mor. Anna skulle tyna bort om hon inte uppmärksammades av media då det för henne är bättre med all uppmärksamhet oavsett vad det gäller än ingen alls. Tänk att inte få sätta på sig offerkoftan (som börjar bli väl sliten vid det här laget) och gråta ut hos pressen. Nej, Anna skulle definitivt inte klara av om hennes liv slutade vädras i tidningarna.
Citera
2020-04-26, 09:50
Medlem
Hoppas Felicia vaknar snart så hon fortsätter kommentera på AB Facebook. Hon får svar på tal nu
"Felicia håller med om att Corona borde rensa bort människor som ej behövs i samhället som exempelvis de som utnyttjar gamla människors godhet(tex när en gammal kvinna är rar och lånar ut sin toalett till en främling och som tack blir bestulen) eller alla de som våldtagit en annan människa.

Att vara elak mot andra är ett stort nej i min book, men att vara elak mot de som har en minsta chans att försvara sig(gamla människor och berusade unga flickor) är sånt som borde hängas ut offentligt, kanske skampåle på torget eller nåt"
Citera
2020-04-26, 10:43
Medlem
nickomyras avatar
Alla kommentarer är kvar och fler ramlar in under
Aftonbladets ” skärpning ! Anna Book berör

Tidigare var ju Felicia på mkt och skulle försvara sin mamma . Men att hon gör det idag , när hon vet själv vad hon är åtalad för ? Hon måste ha varit påverkad ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-04-26 kl. 11:03.
Citera
2020-04-26, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Verkar vara borttaget från facebbook - just nu.
Nä det ligger kvar, iaf via länken som uppgavs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in