2019-05-30, 11:31
Medlem
Jag stör mig på Märstatunnan eftersom det är just Märstatunnan.
Citera
2019-05-30, 11:45
Medlem
Frammes avatar
Hon lär ju förbli Märstatunnan så länge hon bor i Märsta. Ska hon kunna skryta med Sigtuna så får hon flytta. Det kommer hon snart att få göra ändå, när grannarna blivit spyfärdiga på henne och hennes anhang. Hoppas dom får veta så snart som möjligt, (för deras egen skull), vad det är för patrask dom fått in i området.
Citera
2019-05-30, 15:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Hon lär ju förbli Märstatunnan så länge hon bor i Märsta. Ska hon kunna skryta med Sigtuna så får hon flytta. Det kommer hon snart att få göra ändå, när grannarna blivit spyfärdiga på henne och hennes anhang. Hoppas dom får veta så snart som möjligt, (för deras egen skull), vad det är för patrask dom fått in i området.

Anna ska ju, enligt före detta vänner, vara en liten Lasse Långfinger. Så vi får se hur snart det händer att hennes nya grannar börjar märka att det saknas föremål i hemmet efter de haft Bookskan på besök...
Citera
2019-05-30, 16:33
Medlem
Frammes avatar
Bra där. Före detta vänner. Hon lär ju inte ha några kvar. När grannarna upptäcker att deras pelargoner, buskar, studsmattor, höns, o s v. inte finns kvar längre. Vem tror ni blir misstänkt? Jo, Märsta-Anna som är nyinflyttad i området. Kan tänka mej att dom har fått en del tips också från en del av oss som inte köper denna kärrings fantasier.
Citera
2019-05-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
https://bloggbevakning.se/category/anna-book/

"JAG BOR INTE I MÄRSTA!
Herregud, om Anna Book fått en krona varje gång hon upprepat att hon minsann inte bor i Märsta – utan i Sigtuna – så hade hon… kunnat bo någon annanstans än i Märsta.. 😉
"

Även kommentarerna är läsvärda.

Jösses, måste vara ett heltidsjobb att hela tiden få skriva ilskna svar till alla som kommenterar hennes inlägg 😄
Citera
2019-05-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Men stackars Märsta-Anna då!

Skulle tro att de flesta i hennes ålder har mist åtminstone en förälder vid det här laget...men det är visst bara Märsta-Anna som inbillar sig att hon är den enda...För övrigt var det väl en hel del år sedan "Korvmorsan" knallade vidare..?
Anna ska nog vara glad att hennes mamma inte lever. Mormor slapp på det sättet se hur hennes barnbarn har gjort bort sig, speciellt minigangstern.
Citera
2019-05-30, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Hur ligger det till med hennes "one night stand"-farsa...lever han fortfarande, tro?
Han har nog pippat vidare utan Annas godkännande.
Citera
2019-05-30, 19:28
Medlem
cece123s avatar
Roar mig med att läsa Annas gamla blogg från 2013, kan bara konstatera att åren går,
men Anna Books beteende består...
Trots att hon inbillar sig själv att hon har förändrats..som sagt självinsikten är vääääldigt grumlig hos Anna.
https://web.archive.org/web/20130623...ife.se/page/2/

Anna babblar på att hon kan vända blad, har långa ältande försvarstal,hennes hemliga kontrakt,ja och så bilden på mamma i julgranen...nog ser innehållet anno
2013 ut som årets blogginnehåll,
same shit liksom.
Senast redigerad av cece123 2019-05-30 kl. 19:32.
Citera
2019-05-30, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Med tanke på hur megastjärnan skryter om sina ridkunskaper kanske han var spansk ryttare. https://youtu.be/fRs0OqV4uSc

Första gången jag sett en bild på mamma J-29 och i mina ögon ser hon verkligen finsk ut. Någon som vet om hon också var väldigt kort?

MVH/Gnomegirl
Troligtvis ngn cm kortare än madam Book tråden handlar om. Barn brukar bli lite längre än sina föräldrar. Rundhetern är nog densamma med lite + till Anna.
Citera
2019-05-30, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Fast den morsan var själv inte mycket att vara stolt över. Känner en som jobbade på SÖS där hon vårdades ofta för sin KOL. Synnerligen krävande och besvärlig patient. Gjorde sig ovän med läkare och sköterskor. Gravt alkoholiserad och storrökare. Äpplet fallet inte långt ifrån trädet...
Då vet vi Anna fått sina gener. Fast det vet vi ju redan. Krävande och besvärlig.
Citera
2019-05-30, 19:38
Medlem
Frammes avatar
Vad tusan är det för fel på kärringen?. Mina föräldrar dog 1995 samt 2001. Dessutom dog min brorsa 2002. Svägerskan knallade också vidare efter det. Sen har vi ett otal andra dödsfall bland vänner ock kompisar. Men inte fan sitter jag och berättar om all skit, som korvmorsans korvbröd gör. D v s. Anna är korvbrödet.
Citera
2019-05-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Bara att man bor i Märsta och tror att man bor i Sigtuna säger väl allt om hennes IQ och EGO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in