2019-07-05, 17:45
Medlem
inte en enda kommentar på senaste blogginlägget
Citera
2019-07-05, 18:05
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från insta,

https://postimg.cc/4HXnYYTQ
Vad gör hon med alla kuddarna när det är dags att sova? Golvet är väl enda lösningen?
Citera
2019-07-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från insta,

https://postimg.cc/4HXnYYTQ

Hur många olika sätt kan man bädda på???
Citera
2019-07-05, 19:21
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Hur många olika sätt kan man bädda på???
Ja herre min skapare...bädda sängjäveln och gör något vettigt istället
Citera
2019-07-05, 20:39
Medlem
Fortfarande inget bevis på att det är Anna Books familj och hus det gäller? Ett tecken kan vara att hon inte dementerar och bara tar bort kommentarer.
Citera
2019-07-05, 20:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH
Fortfarande inget bevis på att det är Anna Books familj och hus det gäller? Ett tecken kan vara att hon inte dementerar och bara tar bort kommentarer.

Nej , men verkar inte ha kommit några andra troliga teorier på någon annan heller .
Citera
2019-07-05, 20:52
Medlem
HansErics avatar
Kommentar från Annas insta, där någon klokt påpekade att hon borde ta hand om avkomman.https://imgur.com/a/s7FwHQ9
Citera
2019-07-05, 20:54
Citat:
Ursprungligen postat av LoFiMojo
Du kan aldrig få mig till varken överklass eller fikus. Ca 450 k i inkomst, gift med barn å knullar ofta min kvinna. Min fritid är kanske mer värdeful bara?
Skojar bara. Men det är sannerligen väldigt fascinerande hur en "artist" kan försöka upprätthålla sin drömtillvaro genom sociala medier med bilder och falska beskyllningar.
Har själv inga sociala medier, så flashback är nog det närmsta jag kommer sm.
Hejdu
btw. gift med barn? jag visste det var nåt konstigt med dig
Senast redigerad av P944 2019-07-05 kl. 21:00.
Citera
2019-07-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH

Camilla, som driver bloggen Bloggbevakning, har tidigare idag bekräftat att det rör sig om Books hus. Detta vet hon efter att ha varit i kontakt med Aftonbladet och fått det bekräftat där.
Citera
2019-07-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoFiMojo
Någon måste förklara för mig hur man som människa kan intressera sig för att ogilla en annan människa?
Har jag missat något?

Jag vet inte hur jag kom in i tråden men så många människor som lever genom någon annan via typ förakt?
Är inte någon fan till Anna på något sätt ...men är det en tillfreställelse ni söker ?
Något gemensamt?
En typ runkpolare?

Förklara för jag fattar inget här.

Jag har flera hobbies. Golf, musik mm mm mm. Är detta eran hobbie?

Nix inte någon hobby. Det har jag flera andra som är intressantare, fota tex men Anna är en fascinerande personlighet att läsa om i denna tråd. Sedan får man sålla rejält i kommentarerna för mycket är bara strunt och rent skitsnack. Men som sagt fascinerande människa
Citera
2019-07-05, 21:07
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Kommentar från Annas insta, där någon klokt påpekade att hon borde ta hand om avkomman.https://imgur.com/a/s7FwHQ9
Det var jag som skrev det. Blockningen är bara en tidsfråga....men det skiter jag fullständigt i. Fattar inte hur hon kan prioritera bäddning av säng och annat trams om det nu verkligen är hennes son det handlar om. Isåfall är hon ordentligt störd enligt min mening iaf
Citera
2019-07-05, 21:14
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Det var jag som skrev det. Blockningen är bara en tidsfråga....men det skiter jag fullständigt i. Fattar inte hur hon kan prioritera bäddning av säng och annat trams om det nu verkligen är hennes son det handlar om. Isåfall är hon ordentligt störd enligt min mening iaf

Hon lever i en skenvärld, allt är fint och bra och hon är kollega med Celine Dion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in