2019-05-30, 20:12
Medlem
Frammes avatar
Absolut. Det har ju alla fattat, utom hon.
Citera
2019-05-30, 20:16
Medlem
Frammes avatar
Jag bor i Husby, postadress Kista. Stockholm är staden. Men inte fan försöker jag få det till något annat.
Citera
2019-05-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag bor i Husby, postadress Kista. Stockholm är staden. Men inte fan försöker jag få det till något annat.
Åh fan, där har jag bott.
Citera
2019-05-30, 20:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme

Där har jag också bott en gång i tiden.

Ärligt talat så bryr sig ingen egentligen om vad Annas postadress är förutom henne själv - det är väl det som är det roliga i det hela. Hade hon bara ryckt på axlarna och sagt "ja, jo postadressen är Märsta" så hade det varit överspelat. För Anna så är det dock väldigt viktigt att hon inte bor i Märsta, som antagligen ses (av henne) som mindre fint än Sigtuna.

Jag lovar dig Anna, även "ofina" postadresser kan vara trivsamma.
Citera
2019-05-30, 20:24
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Ifall Anna läser detta:
Anna, du bor i Märsta. Därför kallas du för Märsta-Anna.
Kom ut i verkligheten och sluta förneka dig själv.
Om du vill bo i Sigtuna så får du flytta till Sigtuna.
Citera
2019-05-30, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Roar mig med att läsa Annas gamla blogg från 2013, kan bara konstatera att åren går,
men Anna Books beteende består...
Trots att hon inbillar sig själv att hon har förändrats..som sagt självinsikten är vääääldigt grumlig hos Anna.
https://web.archive.org/web/20130623...ife.se/page/2/

Anna babblar på att hon kan vända blad, har långa ältande försvarstal,hennes hemliga kontrakt,ja och så bilden på mamma i julgranen...nog ser innehållet anno
2013 ut som årets blogginnehåll,
same shit liksom.
Anna kan nog vända blad men hon återgår alltid till föregående sida. Anna står alltid på samma punkt. Jag är Bäst, gör aldrig fel, ljuger aldrig.
Citera
2019-05-30, 20:35
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Ett av Annas kommentarssvar från bloggen angående Märsta:

”Märsta ligger ju också i Sigtuna Kommun 😁

Sigtunas Kommunhus ligger ju mitt i centrala Märsta 😂😂😂
Så VAD är folks problem?

Jag har hela tiden sagt att jag och min familj bor i Odensala i Sigtuna Kommun – med postadress Märsta, vilket är helt rätt. Har frågat mina närmsta grannar om det är korrekt uppfattat från vår sida? Och dom alla håller med 😊

Och så vill man svartmåla MIG som att det är JAG som har ett problem med Märsta🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Så otroligt FULT gjort! När man uppenbarligen projicerar sina egna åsikter, fördomar och negativa tankar om ett område.
JAG har inga problem med Märsta, jag handlar där ibland, besöker blomaffären, restauranger osv. Så lägg ner nu ni som håller på, för ni gör er löjligare än vad jag någonsin kommer bli😁
Börja istället visa respekt för alla dom människor som faktiskt bor I Märsta och sluta skriv som om det vore något fult eller fel.

JAG har inga problem med Märsta och passar på att skicka iväg en stor kärleksfull KRAM till alla Märstabor 🤗 Trist att ni ska bli lidande, för att en skara tyckare försöker att smutskasta mig och påstår osanningar om mig och min person – riktigt beklagligt faktiskt.

Hade jag flyttat till Östermalm så hade det också varit fel. För dom här individerna vill bara vara elaka mot mig och det är deras enda barnsliga agenda.

Anna🌸🍃”
Citera
2019-05-30, 20:38
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Ett av Annas kommentarssvar från bloggen angående Märsta:

”Märsta ligger ju också i Sigtuna Kommun 😁

Sigtunas Kommunhus ligger ju mitt i centrala Märsta 😂😂😂
Så VAD är folks problem?

Jag har hela tiden sagt att jag och min familj bor i Odensala i Sigtuna Kommun – med postadress Märsta, vilket är helt rätt. Har frågat mina närmsta grannar om det är korrekt uppfattat från vår sida? Och dom alla håller med 😊

Och så vill man svartmåla MIG som att det är JAG som har ett problem med Märsta🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Så otroligt FULT gjort! När man uppenbarligen projicerar sina egna åsikter, fördomar och negativa tankar om ett område.
JAG har inga problem med Märsta, jag handlar där ibland, besöker blomaffären, restauranger osv. Så lägg ner nu ni som håller på, för ni gör er löjligare än vad jag någonsin kommer bli😁
Börja istället visa respekt för alla dom människor som faktiskt bor I Märsta och sluta skriv som om det vore något fult eller fel.

JAG har inga problem med Märsta och passar på att skicka iväg en stor kärleksfull KRAM till alla Märstabor 🤗 Trist att ni ska bli lidande, för att en skara tyckare försöker att smutskasta mig och påstår osanningar om mig och min person – riktigt beklagligt faktiskt.

Hade jag flyttat till Östermalm så hade det också varit fel. För dom här individerna vill bara vara elaka mot mig och det är deras enda barnsliga agenda.

Anna🌸🍃”

Anna, Anna, Anna. Anna.

Din postadress är fortfarande Märsta, hur mycket du än insisterar om annat.

PS, kliv ned från korset, ni kommer antagligen behöva träet att elda till vintern.
Citera
2019-05-30, 21:32
Medlem
JBernards avatar
”Tomma Märstatunnor skramlar mest”.
Citera
2019-05-30, 21:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Anna, Anna, Anna. Anna.

Din postadress är fortfarande Märsta, hur mycket du än insisterar om annat.

PS, kliv ned från korset, ni kommer antagligen behöva träet att elda till vintern.

Nu har Anna hakat upp sig på detta, vore jag Anna skulle jag låta folk få diskutera på nätet och leva mitt liv,då dör diskussionen ut så småningom, men eftersom Anna har ett torftligt liv,som går ut på att tvätta, sortera trosor och filma postbudet, blir tyvärr detta med Märsta ett stort projekt som tydligen bara växer.
Läser man Annas gamla blogg får man ytterligare bekräftelser på det vi nu ser,hennes beteende har ju hållit på i evigheter.
Ett sånt beteende kan ju ta kål på omgivningen, för det suger ut musten ur de flesta.
Antingen måste man vara otroligt korkad,ha ett extremt tålamod, inga andra vänner eller en rejäl avstängningsknapp som filtrerar bort 90% av Annas babbel för att stå ut med henne en längre stund...antar att en del vänner är väldigt upptagna en stor del av de gånger Anna vill träffa dem, så kompisträffarna blir få.
Citera
2019-05-30, 21:36
Medlem
Citat:
Där har jag också bott en gång i tiden.

Ärligt talat så bryr sig ingen egentligen om vad Annas postadress är förutom henne själv - det är väl det som är det roliga i det hela. Hade hon bara ryckt på axlarna och sagt "ja, jo postadressen är Märsta" så hade det varit överspelat. För Anna så är det dock väldigt viktigt att hon inte bor i Märsta, som antagligen ses (av henne) som mindre fint än Sigtuna.

Exakt, vad är det för för fel på postadress Märsta. Kvinnan är ju sjuk och tror att hon bor på ngn Hollywood adress. Måste ha varit svårt att flytta från grannen konungen på Drottningholm. ABC drottningen måste få hjälp. ANNA andra dagsländor ex Lilli o Sussi har gått vidare med sina liv, du fortsätter inte som artist utan som en dokussåpa i press och på nätet. Whalgrens barn har lyckats men inte dina. Fortsätt att skriva skicka bilder på insta eller vad du vill. Du är misslyckad och jag följer med glädje dina försvarstal.
Citera
2019-05-30, 21:48
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Åh fan, där har jag bott.

Men då bor du väl på Östermalm🤪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto