Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Jag lovar dig Anna, även "ofina" postadresser kan vara trivsamma.
Ett av Annas kommentarssvar från bloggen angående Märsta:
”Märsta ligger ju också i Sigtuna Kommun 😁
Sigtunas Kommunhus ligger ju mitt i centrala Märsta 😂😂😂
Så VAD är folks problem?
Jag har hela tiden sagt att jag och min familj bor i Odensala i Sigtuna Kommun – med postadress Märsta, vilket är helt rätt. Har frågat mina närmsta grannar om det är korrekt uppfattat från vår sida? Och dom alla håller med 😊
Och så vill man svartmåla MIG som att det är JAG som har ett problem med Märsta🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Så otroligt FULT gjort! När man uppenbarligen projicerar sina egna åsikter, fördomar och negativa tankar om ett område.
JAG har inga problem med Märsta, jag handlar där ibland, besöker blomaffären, restauranger osv. Så lägg ner nu ni som håller på, för ni gör er löjligare än vad jag någonsin kommer bli😁
Börja istället visa respekt för alla dom människor som faktiskt bor I Märsta och sluta skriv som om det vore något fult eller fel.
JAG har inga problem med Märsta och passar på att skicka iväg en stor kärleksfull KRAM till alla Märstabor 🤗 Trist att ni ska bli lidande, för att en skara tyckare försöker att smutskasta mig och påstår osanningar om mig och min person – riktigt beklagligt faktiskt.
Hade jag flyttat till Östermalm så hade det också varit fel. För dom här individerna vill bara vara elaka mot mig och det är deras enda barnsliga agenda.
Anna🌸🍃”