2019-05-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hur kort hon var vet jag inte men jag tror att
Märsta-Morsan bjussat mamma på ett ”postumt-filter”.

Jag tror att det här är mer nära sanningen
https://postimg.cc/zyJ6y3nG

Hon var (enligt envisa rykten) en riktig ””stage mum”.

Intressant tidskapsel! Det är alltså så Märsta-Tunnan kommer att se ut om fem år.
Citera
2019-05-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Tänk så snurrigt det blev för Booken med hennes Googleinlägg, på den aktiva bloggen. Undrar om hon förstår vad google är?

https://www.ofverholms.se/objekt/?es...ate-type=House

"... endast 7.8 km till Märsta."
Citera
2019-05-29, 23:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hur kort hon var vet jag inte men jag tror att
Märsta-Morsan bjussat mamma på ett ”postumt-filter”.

Jag tror att det här är mer nära sanningen
https://postimg.cc/zyJ6y3nG

Hon var (enligt envisa rykten) en riktig ””stage mum”.
Precis så såg hon ut! Ett extremt finskt utseende.
Citera
2019-05-30, 00:49
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hon var ungefär av Annas längd, att döma av bröllopsvideon, finns i inlägg 7827, sid 653 i denna tråd...Fullständigt obetalbar, kan se den hur många gånger som helst! Förlåt Anna...
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Inlägget med länken till bröllopsvideon.
Citera
2019-05-30, 00:52
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!Inlägget med länken till bröllopsvideon.

Jisses - i bästa fall så ser Mor Book ut att vara lika lång ut som Dotter Book. Och Dotter Book är 156 cm (enligt egen utsago)...
Citera
2019-05-30, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Tänk så snurrigt det blev för Booken med hennes Googleinlägg, på den aktiva bloggen. Undrar om hon förstår vad google är?

https://www.ofverholms.se/objekt/?es...ate-type=House

Okej...
"...på golven i kök, vardagsrum, sovrummen, klädkammaren och sovrumshallen ligger en ekparkett som är slipbart fem gånger".
"Köket är rymligt och består av ett Ikeakök, där man i nuläget har möjlighet att välja luckor och bänkskivor i laminat. Köket är utrustat med kyl och frys side by side med ismaskin, 80 cm induktionshäll med ugn, fläkt och diskmaskin, allt i rostfritt utförande. Alla vitvaror kommer från Ikea. På innerlångväggen sitter överskåp. Bredvid hällen finns en mindre diskho. Den större diskhon är placerad under kökets ena norrfönster invid diskmaskinen."
Blir det inte ganska tydligt då att Annas "före"-bilder på köket är taget av nån annan innan hon ens kom dit.

Allrummet på nedervåningen är där de har sitt sovrum. Det beskrivs i mäklarannonsen såhär:
Souterrainplanet består av tre rum, hallar, relax med bastu, tvättstuga, wc och förråd. Alla rummen i detta plan utom förrådet och toaletten har vattenburen golvvärme.
De har alltså täckt över golvvärme med heltäckningsmatta...

"Finns möjlighet att få garage eller carport till låg kostnad (ca 100 000 kr för ett enkelgarage)".
Enligt Annas instagram byggde de ju om det befintliga garaget i huset till sovrum... Men där fanns ju redan golvvärme? Återigen. Anna har nog inte alls köpt ett tomt skal.

Från instra-kommentarer:
"Vad roligt att få göra m på det sättet! En annan kan ju inte ens tänka utanför boxen! 😂😜🤪 Liksom "är det ett garage, så är det ett garage"! Snyggt och fräscht! 🤩😍 Grattis!"

"Jättefint, va duktiga ni e🙌"

"So nice!!!👌Dina smarta idéer ser jag...👍"

Det är inte direkt så att Märsta-Anna protesterar.
Senast redigerad av wowbooken 2019-05-30 kl. 01:03.
Citera
2019-05-30, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Okej...
"...på golven i kök, vardagsrum, sovrummen, klädkammaren och sovrumshallen ligger en ekparkett som är slipbart fem gånger".
"Köket är rymligt och består av ett Ikeakök, där man i nuläget har möjlighet att välja luckor och bänkskivor i laminat. Köket är utrustat med kyl och frys side by side med ismaskin, 80 cm induktionshäll med ugn, fläkt och diskmaskin, allt i rostfritt utförande. Alla vitvaror kommer från Ikea. På innerlångväggen sitter överskåp. Bredvid hällen finns en mindre diskho. Den större diskhon är placerad under kökets ena norrfönster invid diskmaskinen."
Blir det inte ganska tydligt då att Annas "före"-bilder på köket är taget av nån annan innan hon ens kom dit.

Allrummet på nedervåningen är där de har sitt sovrum. Det beskrivs i mäklarannonsen såhär:
Souterrainplanet består av tre rum, hallar, relax med bastu, tvättstuga, wc och förråd. Alla rummen i detta plan utom förrådet och toaletten har vattenburen golvvärme.
De har alltså täckt över golvvärme med heltäckningsmatta...

"Finns möjlighet att få garage eller carport till låg kostnad (ca 100 000 kr för ett enkelgarage)".
Enligt Annas instagram byggde de ju om det befintliga garaget i huset till sovrum... Men där fanns ju redan golvvärme? Återigen. Anna har nog inte alls köpt ett tomt skal.

Från instra-kommentarer:
"Vad roligt att få göra m på det sättet! En annan kan ju inte ens tänka utanför boxen! 😂😜🤪 Liksom "är det ett garage, så är det ett garage"! Snyggt och fräscht! 🤩😍 Grattis!"

"Jättefint, va duktiga ni e🙌"

"So nice!!!👌Dina smarta idéer ser jag...👍"

Det är inte direkt så att Märsta-Anna protesterar.

Enligt Anna var det hennes briljanta idé att skaffa ismaskin.... Menar du att hon ljugit?
Citera
2019-05-30, 02:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Enligt Anna var det hennes briljanta idé att skaffa ismaskin.... Menar du att hon ljugit?

Sanningen om Annas ismaskin är förkrossande!

Men ja, den var redan installerad. How dare she!
Citera
2019-05-30, 09:36
Medlem
trottwells avatar
https://bloggbevakning.se/category/anna-book/

"JAG BOR INTE I MÄRSTA!
Herregud, om Anna Book fått en krona varje gång hon upprepat att hon minsann inte bor i Märsta – utan i Sigtuna – så hade hon… kunnat bo någon annanstans än i Märsta.. 😉
"

Även kommentarerna är läsvärda.
Citera
2019-05-30, 10:09
Medlem
Bröllopsvideon var obetalbar tre generationer tunnor vaggar iväg som pingviner. Halmpyntet måste haft ett helvete när han bar sin fru över tröskeln för att bestiga henne på bröllopsnatten. Gud ta bort dessa hemska bilder i min hjärna.
Citera
2019-05-30, 11:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Inlägget med länken till bröllopsvideon.

Är det möjligen farfar i videon som matar baby Antonio med nappflaskan ?

Det räcker att se videon för att förstå utifrån sitt vinkande och uppsyn att Annas mamma är en domderande typ, Anna ser osäker ut helt beroende av sin mamma,som får i princip hålla Anna i handen.
Anna verkar vara en person som behöver en god man och liknande stöd, om det inte vore för Roberto.
Citera
2019-05-30, 11:19
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Bröllopsvideon var obetalbar tre generationer tunnor vaggar iväg som pingviner. Halmpyntet måste haft ett helvete när han bar sin fru över tröskeln för att bestiga henne på bröllopsnatten. Gud ta bort dessa hemska bilder i min hjärna.

Du får ställa dig i kön till traumabehandling som oss övriga..väntekön är lång..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in