2019-06-17, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
På teve har de plasthandskar på sig när de håller på med mat, varför har hon inte det?
Hjälper nog föga. Dessa klor skulle sticka hål och det blir exakt lika ohygieniskt. Samtidigt har hon sin skitiga mobil framför sig som hon trycker på och jag tror inte hon kan slita sig från denna ens när hon går på muggen. Äckligt är bara förnamnet.
Citera
2019-06-17, 10:25
Medlem
Såg på instagram att Anna och Vanessa var iväg och delade en räkmacka och sedan åt de glass, vid varje inlägg skrev anna " lyxlyxlyx" , låter som hon vill låta som christina schollin?
Citera
2019-06-17, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaJo
Det är väl mest det där med alla lögner... Nu dricker hon fläderblomssaft med mycket lite socker, vet inte om jag är alldeles ute och cyklar men jag har då aldrig sett en fläderblomssaft som är röd, då är det något annat i...
Eller så har hon tagit fel blomma å gjort saft på syren alt lupiner ist....

Fläderblomssaft är ljus å utan ordentligt m socker smakar det inte alls bra. Uppenbar lögn, nån har säkert sagt att det går att göra saft på hennes fläderblommor och då var hon tvungen att visa sig duktig.

Ang hat. Ingen hatar anna, hon bjuder ju på allt helt på egen hand. Genom emotsägelsefulla inlägg, en del humoristiska inlägg, de tydliga lögnerna när det eg inte behövs, men framförallt den märkliga ilskna attityden mot folk som inte är ja-sägare.
Hade hon inte så frekvent blockat eller skällt ut ett offer, eller kallat sina barn ungjävlar, eller spytt ut reklam, eller försökt dölja verkligheten med så uppenvart dåliga lögner så hade nog inte denna tråd varit så frekvent.

Anna är hellre känd för dåliga saker än inte känd alls.
Senast redigerad av wowbooken 2019-06-17 kl. 11:06.
Citera
2019-06-17, 11:02
Medlem
JaJos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det finns en buske som heter Purpurfläder och från den brukar man använda blommorna (litet ovanligt faktiskt ) och saften blir röd.

Ja då är jag mer än villig att erkänna mitt fel 👍😊
Citera
2019-06-17, 11:16
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ja då är jag mer än villig att erkänna mitt fel 👍😊
Jag får tacka min mormor 😉
Citera
2019-06-17, 11:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Man kan tydligen göra saft av bären också läste jag.
https://www.odla.nu/inspiration/snab...ar-lovfallande
Så här står det:
Citat:
"Sambucus nigra, fläder, är en ståtlig buske som växer snabbt och blir stor, upp till 6 meter hög. Den är tålig och anspråkslös men blir bäst i näringsrik, gärna kalkhaltig jord. Passar bra som insynsskydd, i större buskage och som solitär. Blommar med doftande, krämfärgade blommor på försommaren, det surrar massor med bin och humlor i dess blommor och det resulterar i svartblåa, vackra bärklasar till hösten som man kan göra saft av. Man kan göra saft av blommorna också.
Citera
2019-06-17, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Man kan tydligen göra saft av bären också läste jag.
https://www.odla.nu/inspiration/snab...ar-lovfallande
Så här står det:
Ja och hon skriver själv fläderBÄR och inte fläderBLOM eller fläderBLAD eller något annat faktiskt.
Citera
2019-06-17, 13:35
Medlem
Vi kan i alla fall slå fast att Lilltunnan inte har tjänstebil, hon har nämligen inget körkort.

https://postimg.cc/sBhSXNkC
Citera
2019-06-17, 13:39
Medlem
JaJos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja och hon skriver själv fläderBÄR och inte fläderBLOM eller fläderBLAD eller något annat faktiskt.

Nä i sista storyn skriver hon blom när glaset står på bordet.
Citera
2019-06-17, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Vi kan i alla fall slå fast att Lilltunnan inte har tjänstebil, hon har nämligen inget körkort.

https://postimg.cc/sBhSXNkC

Va? Men, körde hon inte bil i en av hennes storys här om dagen? Ett inlägg där man såg att nån filmade och det sista som swishade förbi var att även Felicia satt med telefonen?
Nån kommenterade ang. det ⬆️🤔
Citera
2019-06-17, 13:51
Medlem
Citat:
Nä i sista storyn skriver hon blom när glaset står på bordet.
Då har det kommit mer sen jag läste för då stod det bär, typ fläderbärssaft efter en underbar dusch.
Hon har väl råkat skriva fel andra gången bara.
Citera
2019-06-17, 14:01
Medlem
JaJos avatar
Och nu på liven... hon gnuggar ögonen så filtret placerar ögonfransarna på fingrarna 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in