2018-07-06, 19:10
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ja det är han faktiskt.....tyckte det var något bekant över honom. En annan "sneseglare" "på livets ocean.

Ja och en till haklös person.
Det är lätt dra vissa slutsatser, vem som egentligen är grabbens riktige far, men så långt vill jag inte sänka mig, då även den yngsta dottern verkar ha en väldigt diminutiv haka.
Allt tyder på att haklösheten trots allt kommer från fadersidan, trots att Halmpyntets egen haka inte alls verkar särskilt onormal.
Senast redigerad av Rimbert 2018-07-06 kl. 19:15.
Citera
2018-07-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja och en till haklös person.
Det är lätt dra vissa slutsatser, vem som egentligen är grabbens riktige far, men så långt vill jag inte sänka mig, då även den yngsta dottern verkar ha en väldigt diminutiv haka.
Allt tyder på att haklösheten trots allt kommer från fadersidan, trots att Halmpyntets egen haka inte alls verkar särskilt onormal.

Ja, faderns haka är väl ganska normal men han saknar ryggrad i stället!
Citera
2018-07-06, 20:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det handlar inte vad man har på sig, det handlar om hur man har det på sig.
Ha ha! Så sant! Vissa ser ut som de är påklädda (av gruppboendets anställda) Då brukar det se lite konstigt ut, liksom som de själva inte valt klädsel eller ens har förmågan att göra det, typ begåvningshandikappade.

Andra är klädda, och känner att de trivs i outfiten. Det syns om någon är påklädd eller klädd.
Citera
2018-07-06, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha! Så sant! Vissa ser ut som de är påklädda (av gruppboendets anställda) Då brukar det se lite konstigt ut, liksom som de själva inte valt klädsel eller ens har förmågan att göra det, typ begåvningshandikappade.

Andra är klädda, och känner att de trivs i outfiten. Det syns om någon är påklädd eller klädd.

Ha ha det defenitivt ut som någon från gruppboendet har klätt på Haklöse inför mor och fars bröllopsdag....
Citera
2018-07-07, 09:19
Medlem
Får man inte prata om Felicia i denna tråd?

Anna Book lagar god mat.
Citera
2018-07-07, 11:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Får man inte prata om Felicia i denna tråd?

Anna Book lagar god mat.
Felicia har ju en alldeles egen tråd. Men om hon nämns i sammanhang med mamma-tunna så torde väl det vara okej.
Citera
2018-07-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Felicia har ju en alldeles egen tråd. Men om hon nämns i sammanhang med mamma-tunna så torde väl det vara okej.

Det visste jag inte, att Anna Books äldsta dotter hade en egen tråd.

Nu har Book lagt upp en poolbild och påstår att hon är i Malaga. Brukar inte hon lägga upp mer bevis än så för att vara trovärdig? Typ ett ben eller en tå intill poolen?
Citera
2018-07-07, 15:13
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Ullared vore e tt perfekt hak för Tunnan att uppträda på. Publiken är inte nogräknade och många minns säkerligen sångfågeln från hennes glansdagar för trettio år sedan.
Fantastiskt upplyftande om Anna och Felicia snattar på Gekås. Helst iklädda zigenarkjolar. Ola-Conny och Morgan kan haffa dem. Shit. Låter som upplägg för en porrfilm.
Citera
2018-07-07, 15:23
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det visste jag inte, att Anna Books äldsta dotter hade en egen tråd.

Nu har Book lagt upp en poolbild och påstår att hon är i Malaga. Brukar inte hon lägga upp mer bevis än så för att vara trovärdig? Typ ett ben eller en tå intill poolen?

Så nu är hon alltså i segunda casa igen. Svärfars uthyrningslägenhet. Men jag tror det inte förrän du tar bild med dagens tidning vid poolen Anna.
Citera
2018-07-07, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Så nu är hon alltså i segunda casa igen. Svärfars uthyrningslägenhet. Men jag tror det inte förrän du tar bild med dagens tidning vid poolen Anna.

Är ju praxis att man som instagram-skrytare lägger upp bevis.

Sen förstår jag inte varför hon tar bild på denna fula pool, är väl mer skrytvärde i strandbilder eller lyxiga restaurangterrasser.
Citera
2018-07-07, 15:49
Medlem
lite från instagram

https://postimg.cc/gallery/2k6qtyi8e/
Citera
2018-07-07, 15:55
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite från instagram

https://postimg.cc/gallery/2k6qtyi8e/

Det kan lika gärna vara gamla bilder för att dölja att svärfar sålt sin lägenhet, alternativt sagt att Anna inte längre är välkommen. För att bli trodd Anna vill vi ha en livesändning eller bild på dig själv så att vi ser att det är dagsfärskt.

Anna har för vana att lägga ut gamla bilder, gärna årsgamlabilder snodda från Lazy F:s konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in