2019-04-10, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oj, det du skriver var information som jag helt har missat.
Att yngsta dottern är negligerad och hånad har jag förstått, det stod ju tidigare om att Anna blev galen för att dottern hade bakat men det du skriver gör ju saken ännu värre.

Gjorde du någon orosanmälan på det?
Citera
2019-04-10, 23:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette

Tyvärr inte
Citera
2019-04-10, 23:59
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:

Har du gjort en?
Citera
2019-04-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Ah, är det denna diskussion som föranlett hennes Q&A om att hon knappt aldrig dricker, drack alkohol först när hon var 30, aldrig testat droger och röker inte. Dock har hon citat: Ätit mediciner tidigare på grund utav sina 17 bukoperationer. Så nu vet vi. Anna använder inte alkohol, medicin eller droger.
Punkt.

(moahahahahhaaaaahhhaaaahhaaa)

https://youtu.be/uTElyiTL0kQ

Skäms när jag ser den feta flodhästen full.... 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Citera
2019-04-11, 02:13
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
https://minfil.com/d3G3xeb1n3/69ED67...46CDF81C19_mp4

3 minuter och 14 sekunder från dagens, som vanligt, jättelånga live. Kom inte och påstå att jag ej varnat dig innan du klickade på länken: obs, innehåller stötande material som svordomar och svår psykisk sjukdom.

Skicka till bloggbevakning.
Citera
2019-04-11, 05:11
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Jaha?
Jag tyckte det var uppenbart redan sist "jag skrev om det" men då hette det att hon ramlat ack så naturligt och en annan gång, att hon(Vanessa alltså) slagit sina fingrar i något notställ av misstag.

Men ja. Det var Roberto som ville/vill att att Vanessa skall iväg. Varpå Anna Book ju blev arg och misshandlade henne.

Sedan skulle de flytta och då ville Anna Book inte att yngsta ungen skulle få vara med alls. Så hon försökte reta upp denna med att boka en tandläkartid precis dagen för flytten. Vanessa brydde sig inte och som straff fick hon ännu mer stryk av Anna.

Roberto är förtvivlad.

Ja, Roberto är en mes. Men Anna Book är livsfarlig.

Detta är extremt allvarliga anklagelser. Vad har du på fötterna som styrker dina påståenden och vem är du som vet allt detta? Vidare förutsätter jag att du gjort en orosanmälan, ty annars bör du skämmas ordentligt som inte ställt upp för ett barn.

Jag tycker tråden tagit en viktig vändning. Det är skönt att se att FB inte gottar sig i det här extrema måendet som Anna hamnat i utan att det faktiskt finns en oro. Personligen anser jag dock att de som hävdar sig veta saker om Anna och potentiell misshandel av Vanessa omedelbart bör göra en orosanmälan till Socialförvaltningen. Det går att göra anonymt som privatperson. Det handlar inte om någon häxjakt - det är för ett barns skull. Förutsatt att det ni skriver stämmer, vilket jag egentligen inte betvivlar.
Citera
2019-04-11, 06:41
Medlem
Det är en intressant teori att Anna kanske slagit/slår sin familj. Det skulle förklara Varför t.ex Antonio har växt upp till en känslokall buse och varför Felicia inte vågar lämna hemmet. Hade inte Annas mamma alkoholproblem? Hon kanske själv blev slagen av sin mamma som pressade sin dotter mot kändisskapet. Det är ju ganska vanligt att trauman återupprepas generation efter generation.

Med det sagt. Finns det några konkreta bevis på att Anna är våldsam mot sin familj? Det kan ju vara så att Vanessas skador är olyckor trots allt.
Citera
2019-04-11, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad nu? Tror du mamman slår dottern? Hemska tanke, jag hoppas att det inte är så.
Att hon verbalt "misshandlar" barnen med hån har vi ju redan förstått men jag hoppas väl att hon håller inne med slagen.
Jag verkar ha missat att det var han som ville att dottern skulle studera utomlands.

Skärpning! (Till flera innan detta inlägg.)

SKVALLER ska väl ändå ha något ursprung förutom rena spekulationer som tre inlägg senare blir trådsanningar.

Skulle säga att ni som sitter och förtalar på detta sätt framstår som lika skogstokiga som Anna Book. Fram för mer skvaller och mindre inlägg som osar personlig aversion och maniskt stalker-sjukt beteende.
Citera
2019-04-11, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH

SKVALLER ska väl ändå ha något ursprung förutom rena spekulationer som tre inlägg senare blir trådsanningar.

Skulle säga att ni som sitter och förtalar på detta sätt framstår som lika skogstokiga som Anna Book. Fram för mer skvaller och mindre inlägg som osar personlig aversion och maniskt stalker-sjukt beteende.

Helt rätt!
Citera
2019-04-11, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
https://minfil.com/d3G3xeb1n3/69ED67...46CDF81C19_mp4

3 minuter och 14 sekunder från dagens, som vanligt, jättelånga live. Kom inte och påstå att jag ej varnat dig innan du klickade på länken: obs, innehåller stötande material som svordomar och svår psykisk sjukdom.

Tittat på detta och ser ungefär samma tillstånd som jag sett i 30 år hos Anna Book. En ganska ensam person som tror att världen är emot henne. Men (skadeglada) spekulationer att hon är nära ett sammanbrott av självutnämnda psykologer här. Suck.

Skulle vara en självuppfyllande profetia i så fall. Eftersom det är uppenbart att Anna Book läser här, så skulle fjanterierna som skrivs här kunna få henne än mer paranoid och så vidare.

Ni som låtsas bry er om hennes välmående. Sluta skriva rena påhitt och spekulationer här. Ingen vettig människa tar er på allvar.
Citera
2019-04-11, 07:51
Medlem
Citat:
Jaha?
Men ja. Det var Roberto som ville/vill att att Vanessa skall iväg. Varpå Anna Book ju blev arg och misshandlade henne.

Sedan skulle de flytta och då ville Anna Book inte att yngsta ungen skulle få vara med alls. Så hon försökte reta upp denna med att boka en tandläkartid precis dagen för flytten. Vanessa brydde sig inte och som straff fick hon ännu mer stryk av Anna.

Roberto är förtvivlad.

Ja, Roberto är en mes. Men Anna Book är livsfarlig.

Berätta gärna hur du ”vet” allt detta. Låter som rena fantasier. Ungefär som att jag skulle säga att jag vet vem du är, och allvarligt talat trodde jag fortfarande att du var inlåst men jag vet ju att du får komma ut och träffa din gamla mamma om du tar din antipsykotiska medicin.
Citera
2019-04-11, 08:20
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicadH

BRA SKRIVET! Kunde inte sagt det bättre själv. Bra inlägg. Kudos!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in