2018-04-16, 18:30
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
...Hon har absolut NOLL självinsikt. Bl a påhoppen på Måns Z och ansvariga för Let's Dance är litet otäcka att läsa...

Snälla kan du inte fota dom sidorna i boken och lägga ut här?
Jag antar att det är när Måns vann över Anna i lets dance 2006?

Hittade en artikel där Tony Irving inte skräder med orden och ger en ordentlig (välbehövd!) känga åt Anna books håll 😆

Citera
2018-04-16, 18:43
Medlem
Någon som vet föresten hur det går för "vår haklöse Casanova" ..... (Casanova var nog fel epitet. Han hade visst charm och behövde knappast våldta för att "få till det") i skolan. Det är väl såga och spika programmet han går? Men om det stämmer som han själv hävdade i rättegångarna - att hans mentala ålder inte är lika hög som hans fysiska - är studenten kanske inte aktuell ännu nästa år som den borde vara. Han kanske får spika på några år till... Som son till Solnas egen mega kändis (och nu menar jag inte Victoria Bernadotte) borde han få att eget snickarprogram när han är utlärd. Epitetet "Arga snickaren" är ju upptaget så han får sickta in sig på något annat typ, "Glada snickaren" eller "Unga snickaren" , men det som ligger närmast till hands borde vara "Kåta snickaren".
Citera
2018-04-16, 19:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som vet föresten hur det går för "vår haklöse Casanova" ..... (Casanova var nog fel epitet. Han hade visst charm och behövde knappast våldta för att "få till det") i skolan. Det är väl såga och spika programmet han går? Men om det stämmer som han själv hävdade i rättegångarna - att hans mentala ålder inte är lika hög som hans fysiska - är studenten kanske inte aktuell ännu nästa år som den borde vara. Han kanske får spika på några år till... Som son till Solnas egen mega kändis (och nu menar jag inte Victoria Bernadotte) borde han få att eget snickarprogram när han är utlärd. Epitetet "Arga snickaren" är ju upptaget så han får sickta in sig på något annat typ, "Glada snickaren" eller "Unga snickaren" , men det som ligger närmast till hands borde vara "Kåta snickaren".

"Nakna snickaren" kanske skulle passa nu när han är i det närmaste avklädd på bilderna ni länkar hit
Citera
2018-04-16, 20:20
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Haha ok oj är den så pass värdelös?
Oh yes - jag hittade den billigt på en loppis.
Citera
2018-04-16, 20:27
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Snälla kan du inte fota dom sidorna i boken och lägga ut här?
Jag antar att det är när Måns vann över Anna i lets dance 2006?

Hittade en artikel där Tony Irving inte skräder med orden och ger en ordentlig (välbehövd!) känga åt Anna books håll 😆

Jag lovar att försöka.
Vet att hon någonstans (i boken) skrivit att Tony "bett henne om ursäkt för hon borde vunnit" . Alltså har Ljugröven levererat sina "sanningar" igen
Citera
2018-04-19, 03:29
Medlem
Har tyvärr inget skvaller att komma med, men tråden får inte DÖ!
Citera
2018-04-19, 03:36
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelgeiser

Nejdå den hoppar snart igång igen.

Tror inte att hon klarar sig utan drama i livet särskilt länge till .

Undrar vad det är hon kommer hitta på härnäst?
Citera
2018-04-19, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Nejdå den hoppar snart igång igen.

Tror inte att hon klarar sig utan drama i livet särskilt länge till .

Undrar vad det är hon kommer hitta på härnäst?
Så länge Lilla Anna andas och frodas kommer det att finnas mycket att reflektera över här på Flashback.
Citera
2018-04-19, 07:35
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelgeiser

Jag har egentligen inte heller något skvaller, men de senaste från instagram är att de snart ska flyga tillbaks till Sverige, något om jobb som man måste sköta. men att det ändå ska tillbaks till Spanien snart igen. Så man undrat ju varför det flyget så här fram och tillbaks.
Citera
2018-04-19, 09:44
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Jag har egentligen inte heller något skvaller, men de senaste från instagram är att de snart ska flyga tillbaks till Sverige, något om jobb som man måste sköta. men att det ändå ska tillbaks till Spanien snart igen. Så man undrat ju varför det flyget så här fram och tillbaks.

Ska dom kanske flytta till Spanien?
Citera
2018-04-19, 10:02
Medlem
Boopidoos avatar
Här är litet från hennes IG senaste tiden
https://minfil.org/Nbsdh5e8bd/IMG_3847.PNG

Reklam för Mys piller
Bild på TV med "bra låt som hon äääälskar"
På promenad med tänderna
Kycklingsoppa i Alicante
Pool i Alicante
Glas vatten med jordgubbar Alicante
Stegräknare från promenad i Alicante
Festival i Alicante

Igår körde hon en live där hon var speedad igen. Pratade och pratade, upprepade och upprepade och tokskrattade åt ingenting.
Hon fick faktiskt frågan om hon var full av någon (som jag gissar är blockerad idag). Då blev hon jäkligt sur och "kunde inte förståååå varför man inte får vara glaaaaad?" Hon berättade också gång på gång på gång att hon är så viiiiit och därför filmade hon himlen och träd hela tiden.
Halmpyntet var med och bidrog med "What happens i Spain stays i Spain". Något som fick henne att beundrande säga: Oj älskling så klokt sagt
Senast redigerad av Boopidoo 2018-04-19 kl. 10:13. Anledning: Stavning
Citera
2018-04-19, 10:31
Och hon var tvungen;

Anna Book, 47, blev bestört över att höra om Lill-Babs bortgång.
– Det känns som en jätteförlust att Barbro är borta. Hon har betytt mycket för mig sen jag var flicka och jag har träffat henne mycket genom åren. Hon var alltid varm och ödmjuk. Det fanns få av hennes kaliber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in