2017-08-07, 12:13
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har jag mailat så gott som alka stora media såsom gp,dn, svd, ab, expressen mm bifogat det jag har
Jag med! DN och SvD har väl inte så stort intresse men ändå...tänkte köra förlagen som har skvallertidningar nu....
Citera
2017-08-07, 12:15
Medlem
Mosbulles avatar
Fin familj.... not.

Har smutsungen gjort fler brott?
Citera
2017-08-07, 12:17
Medlem
Denise Lopez och hon som hatar Anna för att hon förstörde bröllopet måste vara glada nu när Anna gjort bort sig. De tänker nog Karma Karma Smus
Citera
2017-08-07, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Jag med! DN och SvD har väl inte så stort intresse men ändå...tänkte köra förlagen som har skvallertidningar nu....
Suveränt av dig! VI GER INTE UPP!
Citera
2017-08-07, 12:20
Medlem
Undra om det var därför Camilla Läckberg inte bjöd Anna på bröllopet? Man borde stötta de kändisar som tar avstånd från Anna. Jag ska nog gå ut och köpa Camillas bok, inte för att den är bra utan för att stödja att hon inte bjöd Anna. Förstå vad Anna skulle ha instagrammat med bilder på alla kändisarna.
Citera
2017-08-07, 12:21
Medlem
Tagelapas avatar
Läste här i tråden att någon skrivit på hennes IG "att alla här i Spanien känner till det här nu".
Då tänker jag på stackars farfar som kanske får reda på det från alldeles fel håll. För jag kan inte för mitt liv tro att hans son varit så ärlig så han berättat vad barnbarnet ställt till.
Nu lär väl förhållandet mellan svärfar och svärdotter bli ännu sämre. Han var ju inte förtjust i henne innan.

Undrar om familjen Toledano Book ens i sina vildaste fantasier kunde tänka sig att det skulle bli så här. Dom trodde nog bara att det var att sopa skiten under mattan. Men nu har hela helvetet brutit loss och både hon och turkdottern ägnar väl större delen av dagarna åt damage control på IG.

Den som det är synd om i familjen är ju yngsta flickan som verkar rar.
Citera
2017-08-07, 12:22
Medlem
Borde kanske maila domar och förundersökningar och kopior av hennes smuts till radiokanalerna så de inte spelar henne så hon får stimpengar som sonen kan köpa alkohol och fylla andra småflickor och våldta igen. Stänga av kranen
Citera
2017-08-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Läste här i tråden att någon skrivit på hennes IG "att alla här i Spanien känner till det här nu".
Då tänker jag på stackars farfar som kanske får reda på det från alldeles fel håll. För jag kan inte för mitt liv tro att hans son varit så ärlig så han berättat vad barnbarnet ställt till.
Nu lär väl förhållandet mellan svärfar och svärdotter bli ännu sämre. Han var ju inte förtjust i henne innan.

Undrar om familjen Toledano Book ens i sina vildaste fantasier kunde tänka sig att det skulle bli så här. Dom trodde nog bara att det var att sopa skiten under mattan. Men nu har hela helvetet brutit loss och både hon och turkdottern ägnar väl större delen av dagarna åt damage control på IG.

Den som det är synd om i familjen är ju yngsta flickan som verkar rar.

Svårare för Anna att få Flashback att radera. Här kan de inte radera så bara inlägg "du är bäst" och " åh Gud så god mat du lagar" kan stå kvar😱
Citera
2017-08-07, 12:26
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Svårare för Anna att få Flashback att radera. Här kan de inte radera så bara inlägg "du är bäst" och " åh Gud så god mat du lagar" kan stå kvar😱

Du glömde: kan jag få receptet (på fruktsallad med melon och vindruvor)
Citera
2017-08-07, 12:29
Medlem
Citat:

Ja 😂 den visade intelligensen på hennes fans.
Citera
2017-08-07, 12:34
Medlem
Citat:

Dagens höjdare! Jag skrattar på mig!
Citera
2017-08-07, 12:40
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:

På riktigt? OMG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in