2017-10-29, 19:17
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Är Dr tuve skicklig? Har du sett före och efter bilder?

Finns det någon tråd om denne läkare som åtar sig att operera gamla tanter och hopplösa fall, som nästan dött fyra gånger? Dessutom på krita som du antyder.
Här får du se My:s mage och också idolfoto av Dr Tuve Mårtensson. https://blogg.alltforforaldrar.se/ma...stikoperation/
Citera
2017-10-29, 19:21
Medlem
Zoom008s avatar
Vem vill ge sig in och tråckla i denna mage med nät och gamla ärr sen tidigare? Hon ser värre ut för varje ingrepp. Faktiskt tycker jag Book aldrig sett så bra ut någonsin som hon gjorde i BL när hon var naturlig och utan dessa gaddar. Riktigt gullig nästan för att förvandlas till en grotesk figur som ser vulgär ut. Billig är lindrigt sagt och jag tror hon jagar den förlorade ungdomen.
Citera
2017-10-29, 19:33
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Här får du se My:s mage och också idolfoto av Dr Tuve Mårtensson. https://blogg.alltforforaldrar.se/ma...stikoperation/
Vad äckligt. Då tänker jag på alla dessa leverfläckar. Hade varit bättre om hon tagit bort dessa. Bläh. Jaha, då blir det nya tuttar och tajt mage som gäller för Book. Herre satan vad en klimakteriekärringarna håller på.
Citera
2017-10-30, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
"Det kostar bajs" säger Anna

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
BAM BAM BAM

Då vill jag också veta på vilken klinik man betalar med bajs. Går hund och kattbajs också bra?

Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Annars kanske tonfisk duger...

App app app, det måste vara BÅDE tonfisk och bajs! Annars blir det ingen porslinsplog. Sen är naturligtvis Annas bajs lite finare så ni andra får bajsa mer eller langa upp fler burkar tonfisk.
Citera
2017-10-30, 15:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
App app app, det måste vara BÅDE tonfisk och bajs! Annars blir det ingen porslinsplog. Sen är naturligtvis Annas bajs lite finare så ni andra får bajsa mer eller langa upp fler burkar tonfisk.

Det blir dyrt det ser jag, bäst att ställa in alltihopa
Citera
2017-10-30, 15:56
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det är väl samma kärring på Expressen som satt och luncha 8 timmar med Book? Hon kanske är lesbisk och kär i den nyrenoverade ABC-sångaren? Jättekonstigt hur dom kunde klämma in det fula ansiktet bland alla #metoo-skandaler och dessutom skriva att dom stod upp och knullade. Expressen borde sätta dit ett stort S framför namnet i sin logga. Vem är den äckliga kärringen som förföljer Book på Sexpressen?
Anna är en levande cirkus som genererar massa klick, därför skriver man om henne. Det spelar ingen roll om det är bra, vettiga eller efterfrågade nyheter de ska skriva om. Så länge man kan skapa en bra rubrik och ha en galen bild så platsar det hos "seriös" media 2017.
Citera
2017-10-30, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Anna är en levande cirkus som genererar massa klick, därför skriver man om henne. Det spelar ingen roll om det är bra, vettiga eller efterfrågade nyheter de ska skriva om. Så länge man kan skapa en bra rubrik och ha en galen bild så platsar det hos "seriös" media 2017.

Anna B är väl en symbol för den avgrund (=djävulsmiljö) som skvallerpressen stigit ner i. Sodoms och Gomorras återkomst.
Citera
2017-10-30, 18:33
Medlem
Anna var på fest i söndags (hemma hos fam Brynolf) och på en av bilderna hon lagt ut ser man henne med sylvassa klackar på ett vackert trägolv, de andra är i strumplästen. Divan Anna kan väl inte sänka sig så lågt.
Citera
2017-10-30, 19:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Anna var på fest i söndags (hemma hos fam Brynolf) och på en av bilderna hon lagt ut ser man henne med sylvassa klackar på ett vackert trägolv, de andra är i strumplästen. Divan Anna kan väl inte sänka sig så lågt.

De andra vill väl inte förstöra golvet kan man tänka men A.B har förstås råd att betala om golvet blir fullt med fläckar och gropar.
Citera
2017-10-30, 19:50
Medlem
Boopidoos avatar
Någon som bor i Malmö? Hon ska tydligen opereras på Revitakliniken där. Var ligger den?
Citera
2017-10-31, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Någon som bor i Malmö? Hon ska tydligen opereras på Revitakliniken där. Var ligger den?
Reformkliniken...
Citera
2017-10-31, 07:51
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Reformkliniken...
Det var det jag anade. Hon fick en fråga (och svarade fel) i sin live
Vågade inte korrigera henne eftersom det innebär blockering direkt!!
INGEN får ifrågasätta Drottning Anna

Hon och My ska båda opereras idag. Kollade Mys live igår och då sa Anna (om jag hörde rätt) att det inte bara är magen hon ska fixa utan också sina "girlisar".

Nu blir hon ännu mer "naturligt vacker".
Extensions
Lösögonfransar
Löständer
Lösnaglar
Solariebränna (Melatoninbränna??)
Botox
Armplastik
Bukplastik
Bröstfix
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera