2019-01-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det senaste inlägget får kritik .. för att hon ältar för mycket.
Har hon inte tjatat i varje inlägg nu att det är såå väääldigt mycket planering med denna flytt.
Men hon sitter ju för fan hemma hela dagarna utan jobb och har väl gjort det de senaste 30 åren.
Lustigt att hon i tidigare inlägg påstår att hon aldrig överdriver..
För varje inlägg hon skriver, desto latare och dummare framstår Anna.
Hon behöver väl jättemycket planerande och "logistik" för att ens kunna välja rätt pulversås till middagen.
Undrar hur Anna skulle kunna försörja sig om
inte Roberto fanns?
Jag såg det.
En mycket tråkig och innehållslös blogg har hon.
Undra om hon blir pausfågel i år igen i melodifestivalen, förra året var hon ju pausreklamfågel i mellon.
Citera
2019-01-12, 23:44
Medlem
Ja bloggen visar verkligen hur futtigt och innehållslöst hennes fartfyllda och fantastiska liv är. När hon lyckas skita ur sig några rader ekar det tomt lika tomt som det är i författarens huvud Tunnans liv består till största del av att vara upptagen med att vara upptagen. Och får belätet inte gillningar så är folk avundsjuka och elaka, en blogg skall innehålla lite reflektioner över det som skrivs Tunnans intelekt räcker till promenerade tänkte på hur mycket jag har att göra låg i badkaret målade mig fikade tittade på blingbling till huset åt mat gick och la mig efter en hektisk dag. Påminner mig om en väns totalt ohängda tonårsdotter har ställt på henne några gånger hon hatar mig och har döpt mig till Hitler
Citera
2019-01-13, 00:06
Medlem
alicewonderlands avatar
Jag hittar inte någon film, där Anna har dubbat, senare än 2014. När hade hon senast något jobb som var relaterat till artisteri? Förra årets inslag i Mellin var otroligt pinsamma - hon fattade inte ens själv hur grymma manusförfattarna/arrangörerna var, hon gjorde ju bara bort sig...
Citera
2019-01-13, 00:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det senaste inlägget får kritik .. för att hon ältar för mycket.
Har hon inte tjatat i varje inlägg nu att det är såå väääldigt mycket planering med denna flytt.
Men hon sitter ju för fan hemma hela dagarna utan jobb och har väl gjort det de senaste 30 åren.
Lustigt att hon i tidigare inlägg påstår att hon aldrig överdriver..
För varje inlägg hon skriver, desto latare och dummare framstår Anna.
Hon behöver väl jättemycket planerande och "logistik" för att ens kunna välja rätt pulversås till middagen.
Undrar hur Anna skulle kunna försörja sig om
inte Roberto fanns?

Hade hennes man inte funnits eller orkat arbeta hade hon troligen suttit framför ICA med en kopp och sagt "hej hej". Om han nu börjar att bli sjuk och känner att kroppen inte orkar längre så är det scenariot inte långt borta för dem. Han närmar sig väl snart 60 och det är dags att trappa ner lite.
För övrigt har hon haft flera månader på sig att packa ner det hon vill ha med sig i lådor så att det hade bara varit att köra ut dem när de ska flytta. Det som inte ska med är det troligast bara att slänga direkt. Barnen kunde också ha hjälpt till med detta som i normala familjer istället för att hitta på stolligheter.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-01-13 kl. 00:27.
Citera
2019-01-13, 06:13
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hade hennes man inte funnits eller orkat arbeta hade hon troligen suttit framför ICA med en kopp och sagt "hej hej". Om han nu börjar att bli sjuk och känner att kroppen inte orkar längre så är det scenariot inte långt borta för dem. Han närmar sig väl snart 60 och det är dags att trappa ner lite.
För övrigt har hon haft flera månader på sig att packa ner det hon vill ha med sig i lådor så att det hade bara varit att köra ut dem när de ska flytta. Det som inte ska med är det troligast bara att slänga direkt. Barnen kunde också ha hjälpt till med detta som i normala familjer istället för att hitta på stolligheter.

Roberto fyllde 50 år i somras så han har väl några år i produktion kvar. Men han har i många år fått arbetat för två och kanske skulle vilja slå av på takten. AB har vid flera tillfällen fantiserat om deras pensionering, flytt till Spanien och ett litet Café. De får se till att köpa ett hus som kommer öka rejält i värde på tio år så det finns underlag till pensionen, för annars ser det snålt ut, om de inte har ett riktigt bra pensionssparande. Men AB verkar ju inte direkt lagt pengarna i någon framtidsfond när det varit cash flow.
Egentligen så borde en flytt i ett hushåll med tre vuxna, varav två är ”daglediga” samt två tonåringar vara hur lätt som helst att fixa.
Anna påstår i sin senaste blogguppdatering att hon ligger på bloggportalens tio i topp lista. Jag ser inte den som den såg ut förut. Finns inga listade alls. Däremot en bilpresentation av toppbloggarna i överkant på bloggens startsida. Där är AB inte med...
Senast redigerad av Bladguld 2019-01-13 kl. 06:32.
Citera
2019-01-13, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag är tacksam att ni orkar gå in och rapportera galenskaperna, men tänk på att använda http://unv.is/ eller liknande tjänst så hon inte får några klick.
På så vis slipper ni göda hennes hybris.

MVH/Gnomegirl.

Fast jag tänker att det å andra sidan är bra om hon får klick för jag menar, så länge den här tråden blir välfylld så har man nåt att roa sig åt. Får hon mer klick på sin blogg kanske hon går igång ännu mer och det börjar klia i författarfingrarna oftare! Samtidigt som man ju inte vill ge henne klick, svår situation.
Citera
2019-01-13, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Anna "hänger ut" en kommentators namn och någon annan påtalar att det hon gör är fel.
Det blir diskussion och Anna svarar "Då får personen polisanmäla mig då".

Ack ja ack ja.
Inte kan hon det här med att rätta till de fel hon begår.

Jag läste i Pernilla Wahlgrens tråd att hon gjort så före Tunnan och fått massiv kritik för det och några påpekat för henne att det är olagligt att hänga ut följare med namn, ålder och adress eftersom man garanteras anonymitet när man kommenterar på Facebook och instagram. Den som har en Facebook eller instagram och tycker att de får taskiga kommentarer kan ju välja att bemöta kommentarerna med sakargument. De kan kontakta den som kommenterat privat för att bemöta kommentarerna. De kan anmäla den som kommenterat för förtal om de anser dessa så grova.

Alltså bara att polisanmäla Tunnan för detta om man blir utsatt. Sedan leder väl en sådan anälan inte så långt, men man statuerar i alla fall ett exempel.
Citera
2019-01-13, 17:31
Medlem
Torra, tråkiga köpekakor är det Booken bjuder på till fika till sina ”hemliga” gäster. Personligen skulle jag skämmas att bjuda på så torftigt fika.
Citera
2019-01-13, 17:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68
Torra, tråkiga köpekakor är det Booken bjuder på till fika till sina ”hemliga” gäster. Personligen skulle jag skämmas att bjuda på så torftigt fika.

Troligen är det väl journalister och de behöver inte så mycket fika.
Citera
2019-01-13, 18:05
Medlem
Nu livas det igen och hon berättade att hon jobbar extra i "charken" och ibland i "delin" . Hon skulle jobba nästa helg igen. Kanske har missat denna info här i tråden, men någon som vet var hon jobbar? Räcker inte artistlönen längre?
Citera
2019-01-13, 18:18
Medlem
Bladgulds avatar
Det är ju megastort i så fall! Har Anna skaffat ett ”vanligt” kneg? Extrajobb i butik?
Citera
2019-01-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Det är ju megastort i så fall! Har Anna skaffat ett ”vanligt” kneg? Extrajobb i butik?

Bör väl inte vara Maxi Solna iaf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in