2018-01-15, 20:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
[quote=Kattriarken|62922639]Precis min tanke också! Dessutom så har jag fått för mig att Annas syskonbarn heter just Victor och Melissa. Vågar inte svära på det dock.[/quote ]

Det förvånar mig ju inte om det är en släkting som är mäklaren. Han är ju halvspanjor enligt Ratsit, heter bla Andres. Efternamnet är väl frugans kan man tänka.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-01-15 kl. 20:48.
Citera
2018-01-15, 20:48
Medlem
Hahaha högt pris och hög månadsavgift på en lägenhet på bv. Lycka till med den försäljningen. Jag åkte förbi hennes hus och det såg rätt mörkt ut, kan bero på vädret. Inte direkt ljust även när det är fint väder. Förutom att det ligger på bv så skuggas ljuset. Mörkt och eländigt nere i hennes lägenhet. Imorgon ska det snöa och ligger snön kvar till helgen så blir det blaskigt därnere. Varför säljer hon nu när hon borde vänta till april/maj när lägenheten får in lite ljus.
Citera
2018-01-15, 23:03
Medlem
Flor-Idas avatar
[quote=Gabriel Knight|62923003]
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Precis min tanke också! Dessutom så har jag fått för mig att Annas syskonbarn heter just Victor och Melissa. Vågar inte svära på det dock.[/quote ]

Det förvånar mig ju inte om det är en släkting som är mäklaren. Han är ju halvspanjor enligt Ratsit, heter bla Andres. Efternamnet är väl frugans kan man tänka.
Det är nog Toffelns far som kontaktat denna mäklare. Han anger Marbella och Stockholm dom dina hemstäder. Kollar man hans insta så verkar han vara där lite titt som tätt, senast för drygt 2 månader sen. Säkert bekant till gamle Vicente.

Jag är också helt övertygad om att bristen på bilder enbart beror på att Anna inte vill sälja och därför vägrat tillåta fotografering.

Vill man ta hem en rejäl vinst på sin bostadsrätt, är det helt optimalt att sälja nu. Den 1/3 börjar de nya hårdare amorteringsreglerna att gälla. Man kan därför anta att priserna sjunker en bra bit då, eftersom färre har råd att låna.

Frågan är bara om farfar Vicente ger en del av vinsten till sin son för köp av ny bostad. Han kanske ställer som ultimatum att Took inte flyttar med 😈
Citera
2018-01-15, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Hon kommer förmodligen snart ha loppis, " skänka, sälja, spara & slänga " eller blir det instaloppis🙄

Hon kan väl "Shpocka!" Den reklamen är ju minst lika irriterande som hon själv......

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Vill man ta hem en rejäl vinst på sin bostadsrätt, är det helt optimalt att sälja nu.

Inte jämfört med för ett drygt halvår sen hahahahahaha.
Citera
2018-01-16, 02:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hahaha högt pris och hög månadsavgift på en lägenhet på bv. Lycka till med den försäljningen. Jag åkte förbi hennes hus och det såg rätt mörkt ut, kan bero på vädret. Inte direkt ljust även när det är fint väder. Förutom att det ligger på bv så skuggas ljuset. Mörkt och eländigt nere i hennes lägenhet. Imorgon ska det snöa och ligger snön kvar till helgen så blir det blaskigt därnere. Varför säljer hon nu när hon borde vänta till april/maj när lägenheten får in lite ljus.
Kanske för att slippa begränsningen av kunder som kommer att bli med de nya amorteringsreglerna i vår.

Många vill ju köpa innan de införs.
Citera
2018-01-16, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kanske för att slippa begränsningen av kunder som kommer att bli med de nya amorteringsreglerna i vår.

Många vill ju köpa innan de införs.

Ja men inte i närheten av lika många som vill sälja.
Citera
2018-01-16, 11:43
Medlem
Arga snickaren VIP repriseras på teve med start Torsdag. Så vi får snart se lägenheten igen då
Mäklaren kan ju tipsa alla spekulanter att titta på femman (eller om det går på nian nu)
Citera
2018-01-16, 12:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
Arga snickaren VIP repriseras på teve med start Torsdag. Så vi får snart se lägenheten igen då
Mäklaren kan ju tipsa alla spekulanter att titta på femman (eller om det går på nian nu)

Finns hennes avsnitt med i reprisen? Det förvånar ju ingen om det avsnittet är stoppat pga alla kontroverser.
Citera
2018-01-16, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Finns hennes avsnitt med i reprisen? Det förvånar ju ingen om det avsnittet är stoppat pga alla kontroverser.

Jodå i reklamen visades Pernilla och Anna. Anna gråtandes vid sin garderob full av crap.
Citera
2018-01-16, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Finns även att se här om nån inte orkar att vänta

http://www.dplay.se/arga-snickaren-v...n-3-anna-book/
Citera
2018-01-16, 17:19
Medlem
DreamTwisters avatar
Törs man hoppas på att nån FB:are boendes i trakterna har anmält sig till VIP-visningen och kommer att grundligt fotografera och dokumentera lyxbostaden?

Fast iofs, vederbörande riskerar ju att bli ensam på visningen sånär som på mäklaren och nån enstaka BookTook.
Citera
2018-01-16, 17:39
Medlem
Live nu. Hon packar men ska inte flytta utan sorterar bara ut saker som ska säljas eller slängas. Varför packar hon då in sakerna som ska sparas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in