[quote=Gabriel Knight|62923003]
Citat:
Ursprungligen postat av
Kattriarken
Precis min tanke också! Dessutom så har jag fått för mig att Annas syskonbarn heter just Victor och Melissa. Vågar inte svära på det dock.[/quote ]
Det förvånar mig ju inte om det är en släkting som är mäklaren. Han är ju halvspanjor enligt Ratsit, heter bla Andres. Efternamnet är väl frugans kan man tänka.
Det är nog Toffelns far som kontaktat denna mäklare. Han anger Marbella och Stockholm dom dina hemstäder. Kollar man hans insta så verkar han vara där lite titt som tätt, senast för drygt 2 månader sen. Säkert bekant till gamle Vicente.
Jag är också helt övertygad om att bristen på bilder enbart beror på att Anna inte vill sälja och därför vägrat tillåta fotografering.
Vill man ta hem en rejäl vinst på sin bostadsrätt, är det helt optimalt att sälja nu. Den 1/3 börjar de nya hårdare amorteringsreglerna att gälla. Man kan därför anta att priserna sjunker en bra bit då, eftersom färre har råd att låna.
Frågan är bara om farfar Vicente ger en del av vinsten till sin son för köp av ny bostad. Han kanske ställer som ultimatum att Took inte flyttar med 😈