2018-01-14, 20:30
Medlem
Verkligen roligt att googla hennes adress och se att det bor en dömd barnvåldtäktsman med flera domar.
Citera
2018-01-14, 20:31
Medlem
Vad ska mäklaren säga på vip visningen? Och härinne begick Antonio sexbrott och övergrepp i rättssak mot minderåriga.
Citera
2018-01-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Verkligen roligt att googla hennes adress och se att det bor en dömd barnvåldtäktsman med flera domar.
Ja jäklar du, den lilla detaljen har nog Anna helt missat. Finns inga bilder tillgängliga på lägenheten så antar jag att folk googlar lite extra på adressen.
Citera
2018-01-14, 21:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vad ska mäklaren säga på vip visningen? Och härinne begick Antonio sexbrott och övergrepp i rättssak mot minderåriga.

Det brukar man ju säga när man visar upp berömda kriminellas hus som ett brottsmuseum eller San Quentin. Aha, där har vi det, våningen kan ju bli ett brottsmuseum a la Fritlzs hus eller Al Capones fängelsecell.

Tänk er guiden eller Christopher O'Regan från "Det sitter i väggarna" säga:
"Här i hallen gjorde den misstänkte sonen motstånd och skrek på mamma när han skulle ta på sig skorna och föras ut. Den arma modern satt i köket och skällde på en polis och ansåg att det hela var ett misstag utifrån att den hade fina nya kläder."

"Här i sovrummet sände modern konstiga livesändningar där hon anklagade människor för lögner i bästa konspirationsanda och alla som inte höll med henne blev blockade från Instagram. I den här sängen hade för övrigt modern och fadern långa sexorgier varje natt vilket givetvis påverkade barnen psykiskt och gjorde sonen till en sexualbrottsling.
I rummet bredvid satt den misstänkte sonen och begick övergrepp i rättssak genom att hota vittnen inför den stundande rättegången.
"

Hehehe, ja ett brottsmuseum vore något att satsa på om de inte får bostaden såld
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-01-14 kl. 22:02.
Citera
2018-01-14, 22:54
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
På vilket sätt skulle det inte vara en vanlig mäklare?????

Här är ett par andra annonser från samma mäklarbyrå där de inte heller lägger ut bilden på lägenhetens insida..

https://objekt.fastighetsbyran.se/Ob...jektID=1825232
https://objekt.fastighetsbyran.se/Ob...jektID=1810364

Mäklarens hemsida
https://www.fastighetsbyran.se/konto...sok/till-salu/
Jo, det är verkligen ovanligt att en mäklare lägger ut dom fulaste bilderna som man kan hitta. Han borde ha nekat att sätta in källarförrådet, cykelstallet och dom hemska fönstren fullt med billigt skräp. Han kunde åtminstone bett herr Tolelade att kratta, göra lite fint?
Citera
2018-01-14, 23:00
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Och efter att jag svarat honom med att det går att googla vem som bor där fick jag detta:

Precis du kan redan nu luska ut vem som bor där via ratsit osv, men det har både skrivits i Aftonbladet och diverse andra oseriösa nyhetssidor om vem som bor där och hur det eventuellt ser ut i bostaden med inredning m.m. Med detta sagt önskar säljaren att det ej läggs ut bilder på hur bostaden ser ut och endast seriösa spekulanter är välkomna på privat visning då detta mediadrev har varit utan dess like.

Jag bockar av dig ifrån intresselistan och önskar dig all lycka med bostads letandet.
Ha haha ha..jag höll på att garva ihjäl mig...men det både skrivits i Aftonbladet och diverse ANDRA OSERIÖSA nyhetssidor Den här mäklaren imponerar mer och mer. Kan tänka mig att Helenius gör en stark parodi framöver på både Book och mäklare. Klockrent svar.
Senast redigerad av Zoom008 2018-01-14 kl. 23:03.
Citera
2018-01-14, 23:11
Medlem
Zoom008s avatar
Kan ju vara så att mäklaren här ser sin chans att blir rikskänd och komma upp i samma klass som Leif Silbersky och dom övriga stjärnstatuerade exemplen. Han kan ju vara ett riktigt snille? Man börjar med att fota ett gäng cyklar, en källardörr och några vaser. När sen folk kommer dit blir ju allt annat helt plötsligt fint om nu Toleladorerna orkat städa och plocka undan. Om det är något som får anmärkning borde arga snickaren hängas ut offentligt och genast åka dit och återställa för att slippa stämning.
Citera
2018-01-14, 23:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Snart får vi läsa stora rubriker som "Arga snickaren förstörde min lägenhet så nu kan jag inte få den såld, buhuu. Det här har kostat mig miljoner".
Citera
2018-01-15, 02:51
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Snart får vi läsa stora rubriker som "Arga snickaren förstörde min lägenhet så nu kan jag inte få den såld, buhuu. Det här har kostat mig miljoner".
Jag tror det här är början på något stort. Herr Öfverberg och herr Öfvergård borde vara beredda på det värsta. Tror inte att Tolelado finner sig i att lägenheten inte blir såld och vem som blir största syndabocken får vi se öfver tid.
Citera
2018-01-15, 11:05
Medlem
[quote=Tearsgolden|62883722]https://youtu.be/kgptXwzhRyc

Kan man inte äta innan eller efter man sänder sin live?
Ganska groteskt att i grodperspektiv bevittna hur hon skyfflar in några kilo melon och talar samtidigt. Huhhh....
Citera
2018-01-15, 11:54
Medlem
Har ni sett att både i Merinfo och i Ratsite så finns inte Vanessa med regad att bo i lägenheten?! Övriga i familjen finns regad på adressen men inte Vanessa?! Undra vart hon bor?
Citera
2018-01-15, 12:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Har ni sett att både i Merinfo och i Ratsite så finns inte Vanessa med regad att bo i lägenheten?! Övriga i familjen finns regad på adressen men inte Vanessa?! Undra vart hon bor?
Är hon under 16? Isf syns hon inte i registren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in