2017-10-12, 10:10
Medlem
manodepressivs avatar
Ni som kan Anna Book bra, har hon någon gång avslöjat vilken parfym hon föredrar? Jag har en känsla av att hon överdriver sitt parfymerande.

Jag undrar vad hon luktar.
Citera
2017-10-12, 10:58
Medlem
Nu är jag ju knappast först på pucken....men !

Har kollat igenom klippet med Tilde och Peter Jihde igen (för andra gången), alltså vad snackar Anna om...

Hon var knappast där för att hon vunnit nobelpriset i fysik, hon har vunnit en tävling i viktminskning. Kraven för att komma dit är att man INTE ska ha skött sig innan. Nu väntar hon sig att Tilde ska bete sig som en fjortis och ösa superlativ över henne !

Tilde skötte intervjun hur bra som helst och lät Anna få utrymme att berätta hur fantastisk hon tycker att hon själv är. Tilde, Peter (och vi tittare) tyckte hennes tid i rutan räckte mer än väl, mer tid och plats än vad hon fick är hon inte värd.

Anna är en person med ytterst dålig självinsikt, bara det att hon (enligt expressen) FÖRST skrivit en massa beröm över hur snälla Tilde och Peter var och hur ROLIGT det var att få berätta det FANTASTISKA hon varit med om i tv-soffan...för att sedan ta tillbaka det och skriva en fjortistext fylld med smilisar om hur ledsen och kränkt hon var för att de (främst Tilde) betett sig "dåligt".

Otroligt !

Hon har toppar där det knappt finns någon ände på hennes storhet, och några timmar senare är det ner i totalt mörker...hon är manodepressiv. Sedan är hon narcissistisk till sin personlighet också, då hela världen ska kretsa kring henne. Och när den inte gör det så är det alla andras fel, aldrig hennes eget. Nu var det Tilde som var "elak och dum"...
Senast redigerad av Revolutions 2017-10-12 kl. 11:03.
Citera
2017-10-12, 11:01
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Ni som kan Anna Book bra, har hon någon gång avslöjat vilken parfym hon föredrar? Jag har en känsla av att hon överdriver sitt parfymerande.

Skulle tro att hon luktar stekt fläsk.
Citera
2017-10-12, 11:06
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annatoledanobookMinnen från dagen då vi spelade in mitt personporträtt inför finalen av Biggest Loser VIP ⭐️💪🏽💖 Har såååå många fina minnen! Och jag vill från djupet av mitt hjärta tack alla underbara människor jag fått lära känna & jobba tillsammans med, under min tid på Slottet & under resans gång 💖 Här på bilderna ser ni några ifrån produktionen som betyder mycket för mig - Peter, Jocke & Annika⭐️🙏🏼💖 Jag är så stolt och lycklig över min resa och det enda jag kan säga.... är att jag har verkligen gett ALLT från djupet av mitt hjärta på den här resan mot ett nytt friskare, sundare & starkare liv. I 5 månader har jag kämpat, tvivlat, trott, stött, nött kost & träning. Försökt LÄRA mig såååå mycket nytt som möjligt. Allt för att skapa mig ett BÄTTRE LIV. Och inte EN ENDA GÅNG klev jag åt sidan, sa nej....detta är inget för mig. Jag har deltagit i varje utmaning, stått emot, tävlat i alla tävlingar & ofta slutat 2a.....jag har känt rädsla, osäkerhet, tvivel, skam, skuld, lycka, sorg, smärta & mycket annat. Men jag gav ALDRIG UPP💪🏽👊🏽jag stod i finalen mot två riktigt tunga, starka, tävlingsinriktade personer med otroliga pannben 💪🏽 & jag sprängde mitt mål på 60 kilo med råge & plockade hem segern i världens första Biggest Loser VIP⭐️🥇🏆 högst upp på prispallen 🔥med hela 28,6% vilket är helt fantastiskt på den tiden & med min startvikt på 79,4 i starten totalt. 22,7 kilo🔥🔥🔥🔥 Men den finaste vinsten är den personliga 💖💖💖💖 & speciellt ur mitt hälsoperspektiv. Jag har förbättrat min hälsa med 15 år på insidan & är idag helt normalviktig, för 1a gången på 25 år🙏🏼 Fy fan så stolt jag är över mig själv. När jag var som tjockast så vägde jag 130 kilo. Och idag väger jag 56 kilo - jag har därmed gått ner totalt 74 kilo. Behöver jag säga mer.....💖💪🏽👊🏽🏆🥇🍾🙌🏽 Jag gjorde jobbet, hela vägen. Grattis Anna 👊🏽 fy fan vad jag är bra💖 #nyttliv #biggestloservip #biggestloservipvinnare #minresa #mittliv #minväg #nyaval #träna #ätarätt #bättreval #styrka #nykraft #nyamål #tropåmigsjälv

alvinsmomHejsan! Då vägde du 130 kg när du gjorde din gastric bypass @annatoledanobook ? Och gick sedan ner till 79 med hjälp av den? Det är ju 51 kg ned 👍. Och sedan slutligen ner till 56 kg med hjälp av Biggest Loser? Imponerande. Två fantastiska verktyg. En GBP och BL. Kör hårt nu och håll i. Det är grymma förmåner och inte alla förunnat-förvalta dem väl nu och stort lycka till 😊.

annatoledanobook@alvinsmom Nej det stämmer inte 😁 Jag vägde 130 kg när jag gjorde min GBP & gick ner 13 kg utav den. Sedan började jag träna, men mitt under ett träningsläger med Martin Lidberg i Dalarna så höll jag på att dö utav akut tarmvred - detta hände 2 ggr på kort tid &

annatoledanobook@alvinsmom här kommer fortsättningen. & efter dom två traumatiska operationerna så var jag sjuk & gick upp i vikt igen. Men mellan 2012 & 2015 tog jag tag i mitt liv & började äta & träna bättre & på den tiden lyckades jag gå ner sakta men säkert till 70 kg. Fast då gjorde jag inte alls så stora & avgörande val & satsningar som den här gången utav BL VIP. & förra året efter mellofiaskot, så blev jag deppig & slutade med allt igen....& då gick jag upp till 79,4 som jag vägde när jag kom till BL VIP!!! & allt sedan dess har jag förändrat mitt liv fullständigt!!! På ett sätt jag aldrig någonsin tidigare gjort....& mitt mål var hela tiden att gå ner till 60 kg. Och det lyckades jag med, med råge eftersom jag slutade på 56,7 & allt tack vare mitt hårda slit & min ärliga satsning. Så snälla, tro inte att jag inte förstår dig. Och om du inte gillar & respekterar mig?! Varför följer du då mig?!?
annatoledanobook@alvinsmom & förmån med GBP 🤔🤔🤔 Jag BETALADE för min operation själv... så vart är förmånen med det?!?

Det fetade:
Hon hugger direkt när någon kommenterar, inte bara öser komplimanger och hjärtan över henne.
Citera
2017-10-12, 11:07
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv

Svett och mycket parfym tror jag.
Citera
2017-10-12, 11:34
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag tror hon är bipolär, allt tyder på det.

Nja, skulle säga att det är mer borderline över henne. Uppmärksamhetsbehovet, känsloutbrotten, rädslan att bli lämnad, det konstanta sökandet efter att bli omtyckt, oförmågan att kunna behålla vänner, manipulerandet, den icke existerande självinsikten o.s.v. tycker jag är mer i BPD-spektrumet.

Visst verkar hon manisk men Anna har varit så här mycket länge, bipolära har oftast perioder där de är mer eller mindre normala. Manin kan nog bero på eventuellt drogmissbruk. Sedan kan hon ju såklart lida av båda sjukdomarna, skulle inte bli förvånad.
Citera
2017-10-12, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
[/b]

Det fetade:
Hon hugger direkt när någon kommenterar, inte bara öser komplimanger och hjärtan över henne.

Det roliga är ju att personen som kommenterar gör det i positiv mening gentemot Anna! Anna kontrar med en utskällning de luxe....
Citera
2017-10-12, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Nu är jag ju knappast först på pucken....men !

Har kollat igenom klippet med Tilde och Peter Jihde igen (för andra gången), alltså vad snackar Anna om...

Hon var knappast där för att hon vunnit nobelpriset i fysik, hon har vunnit en tävling i viktminskning. Kraven för att komma dit är att man INTE ska ha skött sig innan. Nu väntar hon sig att Tilde ska bete sig som en fjortis och ösa superlativ över henne !

Tilde skötte intervjun hur bra som helst och lät Anna få utrymme att berätta hur fantastisk hon tycker att hon själv är. Tilde, Peter (och vi tittare) tyckte hennes tid i rutan räckte mer än väl, mer tid och plats än vad hon fick är hon inte värd.

Anna är en person med ytterst dålig självinsikt, bara det att hon (enligt expressen) FÖRST skrivit en massa beröm över hur snälla Tilde och Peter var och hur ROLIGT det var att få berätta det FANTASTISKA hon varit med om i tv-soffan...för att sedan ta tillbaka det och skriva en fjortistext fylld med smilisar om hur ledsen och kränkt hon var för att de (främst Tilde) betett sig "dåligt".

Otroligt !

Hon har toppar där det knappt finns någon ände på hennes storhet, och några timmar senare är det ner i totalt mörker...hon är manodepressiv. Sedan är hon narcissistisk till sin personlighet också, då hela världen ska kretsa kring henne. Och när den inte gör det så är det alla andras fel, aldrig hennes eget. Nu var det Tilde som var "elak och dum"...

Det Anna Book inte förstår, är att normaltillståndet hos vanligt folk är att röra på kroppen, undvika fet mat och socker. Vi kan kontrollera matintaget och vår sexualdrift, då allt som rör kroppen inte är vår huvudsysselsättning. Det är verkligen ett unikt fenomen att media intresserar sig, och ser ett nyhetsvärde, för varje sak som rör Anna Books kropp och tankar om sex!

Tilde är en kvinna som jobbar hårt och träffar folk som verkligen uträttat saker i livet, mer än att sköta sin kropp under och efter Biggest Looser,. Vi andra, tänker inte på vår vikt eller utseende när vi är 47 år, eftersom det är varken en bedrift eller ett problem, om vi lever normalt!
Citera
2017-10-12, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Nja, skulle säga att det är mer borderline över henne. Uppmärksamhetsbehovet, känsloutbrotten, rädslan att bli lämnad, det konstanta sökandet efter att bli omtyckt, oförmågan att kunna behålla vänner, manipulerandet, den icke existerande självinsikten o.s.v. tycker jag är mer i BPD-spektrumet.

Visst verkar hon manisk men Anna har varit så här mycket länge, bipolära har oftast perioder där de är mer eller mindre normala. Manin kan nog bero på eventuellt drogmissbruk. Sedan kan hon ju såklart lida av båda sjukdomarna, skulle inte bli förvånad.
Ja även borderline stämmer in på henne. Någon psykisk åkomma lider hon av det är ganska uppenbart.
Citera
2017-10-12, 13:13
Medlem
Det är nästan fascinerande att en människa som slutade på 5:e plats i melodifestivalen 1986. (Alltså över 31 jäkla år sedan!) fortfarande får uppmärksamhet? Vad är det hon gjort förutom att vara tjock och hela tiden gråta över allt och alla som är så intressant? Vem kommer tex ihåg Frank Ådahls placering nr 5 tio år senare 1996? Att vara tjock eller tycka att livet är orättvist är väl ingen merit i det här landet? Är det nån som sett nån show med henne på sistone? Någon hit på radion? Vad fan får hon in pengarna från?
Citera
2017-10-12, 13:30
Vilken cirkus!
Nu är Eric Saades manager igång och bråkar med Anna igen.

Valet att prioritera "Biggest loser VIP"-vinnaren kritiseras av Eric Saades manager Tomas Lingman.

"Saade skulle spela in Breaking News med Filip och Fredrik i kväll men man lyfte precis Eric till ett annat datum med anledning av att Sveriges BIGGEST LOOSER Anna Book ska medverka i stället." skrev Tomas Lingman på Facebook under tisdagen.

Uttalandet fortsätter i syrlig ton.

"Jag lider just nu av grav magont med anledning av kraftiga skratt och gråtattacker." fortsätter Tomas Lingman.

Härsken konflikt mellan Tomas Lingman och Anna Book

Anna Book har tidigare kritiserats offentligt av Tomas Lingman. Under förra årets melodifestival uppmanade kändismanagern henne att hålla tyst och lära sig att bete sig - varav Anna Book svarade att "han ska bara hålla käften".

Eric Saade kommer att medverka i Breaking News längre fram enligt Tomas Lingman. Popartisten är aktuell i höstens upplaga av TV4 programmet "Så mycket bättre".

https://www.expressen.se/noje/eric-s...news-for-book/
Citera
2017-10-12, 14:32
Medlem
Nån som minns att hon medverkade i en Japansk show med bl.a Johannes Brost?

https://www.expressen.se/noje/brost-anna-book-ljuger/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in