2017-11-05, 20:25
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hur vet du det? I TV höll han på att äta upp henne inför kameramannen och den som intervjuade. Han såg helt skakig ut och tuggade som en oxe. Om han nu gillar smala kvinnor är det väl inte konstigt om Book försöker bli så smal som möjligt och göra sig vacker. Helt plötsligt börjar jag förstå hennes desperata handlingar för att vara den tjusiga spanjoren till lags. Alla vill ha honom säger Anna. Alla så då måste även du inräknas.

Hahahaha dagens roligaste inlägg.. Hej Anna!! Nej jag vill inte ha din sliskiga man, jag är inte homosexuell förstår du. Alla vill inte ha han, du får behålla din sliskiga Spanjor. Lek Rapegames vet jag och låt sonen får mer info hur man våldtar på bästa sätt.
Citera
2017-11-05, 20:49
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hahahaha dagens roligaste inlägg.. Hej Anna!! Nej jag vill inte ha din sliskiga man, jag är inte homosexuell förstår du. Alla vill inte ha han, du får behålla din sliskiga Spanjor. Lek Rapegames vet jag och låt sonen får mer info hur man våldtar på bästa sätt.
Jag refererade bara vad Anna har sagt. ALLA vill ligga och leva med Roberto. Hon sa inget om kön men jag tror hon menar kvinnorna. Hade du varit bög kanske det gällt dig också? Inte fan vet jag. Just under intervjun när det kysstes och äcklades påtalade hon detta.
Citera
2017-11-05, 20:57
Medlem
nickomyras avatar
Förstorat dem och fått dem rundare , så nu är dem precis som JAG vill ha dem .
Vem var det som valde storlek och form de tidigare gångerna ??
Citera
2017-11-05, 21:20
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror vi får börja kalla Book för fru Barbie snart. Hon är helt konstgjord från topp till tå. Om jag vore hon skulle jag göra något åt fötterna. Dom ser ut som korvar och det är nog därför som BAM BAM BAM blev så populär och många har sparat som klipp. Nu är det snart bara finjusteringar kvar och öronen borde få sig en frisering. Lite väl stora kan tyckas.
Citera
2017-11-06, 04:20
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror vi får börja kalla Book för fru Barbie snart. Hon är helt konstgjord från topp till tå. Om jag vore hon skulle jag göra något åt fötterna. Dom ser ut som korvar och det är nog därför som BAM BAM BAM blev så populär och många har sparat som klipp. Nu är det snart bara finjusteringar kvar och öronen borde få sig en frisering. Lite väl stora kan tyckas.
Eller Bam-Bam Bambie

Det var en jäkla massa stenar å utsmyckningar på den Bookska familjegraven. Små jävla vita stenar med text på. Typ carpe diemväggbokstäver fast för gravar. Dock saknade jag tomma tonfiskburkar.
Citera
2017-11-06, 09:15
Medlem
Knullkungens avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...konhetsingrepp

"Och på nyligen tagna bilder ser Anna om möjligt ännu mer käck ut. Hennes ögonvitor är gnistrande ljusa, det finns inte en tillstymmelse till rödsprängdhet.

Stoppa Pressarna har talat med en kosmetolog som genast ser skillnaden.
– Det finns en mängd olika preparat på marknaden som motverkar röda ögon och ge vitare ögonvitor. Det ger en väldigt pigg effekt, säger hon."
Citera
2017-11-06, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...konhetsingrepp

"Och på nyligen tagna bilder ser Anna om möjligt ännu mer käck ut. Hennes ögonvitor är gnistrande ljusa, det finns inte en tillstymmelse till rödsprängdhet.

Stoppa Pressarna har talat med en kosmetolog som genast ser skillnaden.
– Det finns en mängd olika preparat på marknaden som motverkar röda ögon och ge vitare ögonvitor. Det ger en väldigt pigg effekt, säger hon."

Det finns en diagnos på det som nu händer med Anna Book, BDD.

Det märkliga är att det händer så mycket med hennes kropp så sent i livet, vid 47 års åldern, och då undrar jag vad som triggat i gång denna allvarliga störning.

Dysmorfofobi, mer känt som BDD (av engelska Body Dysmorphic Disorder), kroppslig dysmorfofobisk störning eller inbillade utseendedefekter.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Dysmorfofobi
Citera
2017-11-06, 12:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Konstigt att hon inte blivit anklagad för sexuella trakasserier när hon lägger handen på folks bringa när hon fotas osv. Det är väl det som den där programledaren i radion blev anklagad för om jag förstod det rätt.
Citera
2017-11-06, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Konstigt att hon inte blivit anklagad för sexuella trakasserier när hon lägger handen på folks bringa när hon fotas osv. Det är väl det som den där programledaren i radion blev anklagad för om jag förstod det rätt.

Det är bara lite gumsjuka. Inget att bry sig om...
Citera
2017-11-06, 15:02
Medlem
Citat:
Anna Books svåra tid efter operationen

Citat:
Efter operationen har Anna Book fått problem med svullnad i fötter och ben.
"Ber att detta högläget ska få ner svullnaden i mina fötter & benen nu. Det är 3:e dagen med svullnad nu och det är jobbigt när man inte har ordentligt med känsel i fötterna och benen", skriver hon på Instagram.

Citat:
"Nu börjar nästa etapp i mitt nya hälsosammare, friskare, sundare & starkare liv. Och jag trivs med mitt tryggare & säkrare jag. Det är min kropp och jag gjorde grovjobbet. Men jag behövde medicinsk proffisionell hjälp med funktionen som sagt, som verkligen är det primära.", skriver hon och fortsätter:
"Jag är sjukt imponerad över att min kropp trots allt återhämtat sig så pass som den har gjort."

https://www.expressen.se/noje/anna-b...r-operationen/
Citera
2017-11-06, 15:48
Medlem
Jag har en fråga! Har det någonsin funnits en större mediahora? Linda Rosing?
Citera
2017-11-06, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
https://www.expressen.se/noje/anna-b...r-operationen/
Men det är jobbigt med svullna ben!
Har alltid haft smala vrister och ben, men efter en olycka med revbensbrott och hemska smärtor som påföljd så svullnade mina smalben upp efter några veckor, Dr. sa att det berodde på inre blödning, kan ju vara det som Anna råkat ut för, hon måste uppsöka läkaren igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in