2017-12-30, 12:32
Medlem
Stallinsuckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag är rädd för att vi inte behöver vänta i flera år på "Min sanning"-reportaget. Det kan komma redan under 2018 när den ekonomiska krisen bryter ut och hon får dåligt med pengar. Reportaget kommer att säljas till högstbjudande till medierna.

Helt ärligt, vem är intresserad av Anna Book?

Fet, ful och flottig...
Citera
2017-12-30, 13:47
Medlem
everythingiss avatar
Konstigt att man inte har läst något snyftreportage om hur hennes son blivit orättvist behandlad för att han våldtog två barn och mordhotade dem.
Citera
2017-12-30, 15:33
Medlem
Eiinnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Konstigt att man inte har läst något snyftreportage om hur hennes son blivit orättvist behandlad för att han våldtog två barn och mordhotade dem.

Hon låtsas som att det inte har hänt.
Citera
2017-12-30, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur skulle det ha gått till menar du?

De andra har fått träningsförbud och tvångsätning på schemat eller?

Näe precis. Att fetto Book rasat extremt i vikt är det inga som helst tvivel om.

Däremot är jag som många andra 100% övertygad om att det var kemikaliska stimulanter med i bilden baserat på raset och i synnerhet hennes beteende under och efter BL.

Och om TV4 valde att inte agera på det trots flera tips och uppmaningar så antar jag att det är ett slags fusk.
Citera
2017-12-30, 15:49
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Näe precis. Att fetto Book rasat extremt i vikt är det inga som helst tvivel om.

Däremot är jag som många andra 100% övertygad om att det var kemikaliska stimulanter med i bilden baserat på raset och i synnerhet hennes beteende under och efter BL.
Vad som ligger bakom viktraset låter jag vara osagt. Hon kan ju faktiskt helt enkelt ha gått i någon form manisk episod. Jag uppfattar henne som väldigt manisk i alla fall.

Citat:
Och om TV4 valde att inte agera på det trots flera tips och uppmaningar så antar jag att det är ett slags fusk.
Jag tror inte TV4 har någon som helst rätt att kräva några drogtester av deltagarna.
Citera
2017-12-30, 15:50
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jag gissar att pressetiken satt hinder för sådana reportage och att valet inte ligger hos Anna Book utan hos pressansvariga på tidningarna.
Citera
2017-12-30, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallinsucks

Fet, ful och flottig...

Helt ärligt, tydlige du (och jag av någon anledning) du vi båda är inne i tråden om henne. Haha!
Citera
2017-12-30, 16:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallinsucks

Fet, ful och flottig...

ser man på denna tråden så är intresset stort. Ta bort denna tråd och jag tror även Anna skulle bli ledsen. Det är ju *ni* som lyfter fram henne ..
Citera
2017-12-30, 17:02
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Du har tamejtusan rätt. Likheten till Fiona Shrek är större än den till Grodan Boll! Och jag tror att huvudbonaden skall föreställa en tiara. Cla$$y.

De är faktiskt lika. Och det skrämmer mig.
En av bilderna är ju Book upp i dan. Det var faktiskt skrämmande likt.
Citera
2017-12-30, 17:30
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Men det GÅR ju inte... då har ju Booken misslyckats som mamma och Booken misslyckas INTE
Hon vet allt, kan allt och är avgudad av alla!!!
När hon nu lägger ut bröllopsvideon mellan Grodan Boll och svettiga Halmpyntet beror det givetvis på att hon laddar för inlägget om "Förnyelse av löften" - som inte handlar ett skit om det utan bara är ytterligare ett sätt för Grodan Boll att få "mediautrymme" och få klä upp sig i bröllopsklänning.
Hoppas den har en ordentlig urringning som gör att hon kan visa upp sina "girlisar" *spysmiley"
Citera
2017-12-30, 18:08
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Men det GÅR ju inte... då har ju Booken misslyckats som mamma och Booken misslyckas INTE
Hon vet allt, kan allt och är avgudad av alla!!!
När hon nu lägger ut bröllopsvideon mellan Grodan Boll och svettiga Halmpyntet beror det givetvis på att hon laddar för inlägget om "Förnyelse av löften" - som inte handlar ett skit om det utan bara är ytterligare ett sätt för Grodan Boll att få "mediautrymme" och få klä upp sig i bröllopsklänning.
Hoppas den har en ordentlig urringning som gör att hon kan visa upp sina "girlisar" *spysmiley"
Usch vill faktiskt inte se hennes girlisar ryser bara jag tänker på det
Citera
2017-12-30, 18:28
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag gissar att pressetiken satt hinder för sådana reportage och att valet inte ligger hos Anna Book utan hos pressansvariga på tidningarna.

Tvivlar jag inte en sekund på.
Hon har säkert försökt rentvå sin serievåldtäktsman via tidningarna.

Det hade varit sååå jävla rolig läsning som också hade slagit helt bakut för henne. Fan vad folk hade skrattat.

"ANNA BOOKS ORD VÄGER TYNGRE ÄN SVERIGES DOMSTOLAR, MIN SON ÄR OSKYLDIG OCH VI ÄR VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ" Hälsningar från Spanien efter 1mil promenad på 1timme.

#ÄlskarMigSjälvMest #MeToo #Love #MittAndraHem #ArtistSinger🎤🎤🎤🎤 #Bullf...Mamma #ChiliExplosion #BiggestLoserVIP🏋️🤾🚴🐷🐽🐷🐽 #MinSpanskaHingst💖💕❤️💓💘💞💝 #SåMycketBättre #Kanal1-12 #StackarsMänniskorSomÄterJulbordPåIKEA #ABClikaBraSom-MyHeartWillGoOn📀📢🎶
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in