2017-10-11, 18:29
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
"annatoledanobookRättelse! Tilde, som bemötte mig mycket kallt, snarhugget, ointresserad & fullständigt kall, kort & inte med ett lungt , varmt & vänligt inställd inställning mot mig som vinnare utav första Biggest Loser VIP EVER"

OCH sista Biggest loser VIP EVER - de kommer inte att kunna hitta fler överviktiga c-kändismiffon i Sverige som kommer att vilja ställa upp på detta. Felicia Book möjligen, och Kikki Danielsson, men sen är det slut.

Edit: Förlåt - Kikki är kanske ingen c-kändis. Hon har ju haft en riktig artistkarriär till skillnad från vissa andra.
Kikki är en skön typ och har 1000 ggr högre status än Book. Ser redan fram emot programmet "Så mycket bättre" som skökan Book anser sig kunna förgylla med sin närvaro.
Citera
2017-10-11, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Försökte räkna hur många ggr hon sa JAG i den 5 minuter långa intervjun men det var omöjligt att få till. Det började med 3-4 stycken var i dom första meningarna. Sen var det jag, jag, jag,jag..................................

Fick det till 48 jag. Förlåt.
Citera
2017-10-11, 18:34
Medlem
ABCD1s avatar
Tilde tycker väl som de flesta att Booken är en totalfejk som sitter och babblar om
naturlig skönhet när Booken själv sitter med

* fejkgaddar de lux
* hårextentions
* nagelförlängning
* fejkade ögonbryn
* lösögonfransar
* magoperation

Finns absolut inget naturligt på det psykot!

Sen att Booken lägger mer tid på sitt fejkade yttre och fejkade familj än att
ta tag i de riktiga problemen hon har med sonen gör nog att Tilde känner avsmak
för Booken med all rätt.

Sen när Booken började med "tv program" så hade nog Tilde gärna velat himla med ögonen om hon kunnat.

Det är ju så de flesta normalfuntade känner för Anna Book och hennes fejkade värld.

Däremot tror jag hon har en del fan som sitter överviktiga i byhålorna och tycker Book är sååå fantaaaastisk som inte brydde sig om att hon tidigare var tjock. Kan Book så kan vi tänker de nog.
Senast redigerad av ABCD1 2017-10-11 kl. 18:36.
Citera
2017-10-11, 18:45
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Fick det till 48 jag. Förlåt.
Det lät lite. Med tanke på hur hon gick loss så fick hon väl in MIG också lika många gånger. Och ordet FANTASTISK vilket är ett återkommande ord när hon beskriver sig själv. Även ÄRLIG, ÖDMJUK och UNDERBARA FAMILJ ska få plats i svadan.
Citera
2017-10-11, 18:53
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annatoledanobook@rosenknoppgnesta72 Tack fina du🙏🏼 Jag tog honom akut till min läkare - som gjorde alla snabba kontroller man kan göra för att eliminera akuta risker. Och allt var bra🙏🏼❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Men på måndag ska han lämna riktiga blodprover med & göra andra viktiga undersökningar. Så att allt är 100. Roberto är väldigt emotionell och han blev påverkad av två saker som ligger honom nära hjärtat. Och det blev bara lite för mycket för honom igår 😔 men han mår mycket bättre redan idag👍🏽🙏🏼❤️ Tack ännu en gång för att du frågar.

Alltså allvarligt, den familjen verkar springa till läkaren så fort de klämmer fingret. Det är ju helt rubbat beteende alltså.

Gud jag kom precis ihåg att Vanessa fick åka ambulans för att hon klämt fingret (lol) i ett notställ i skolan. Alltså
Citera
2017-10-11, 18:56
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Ser ut som det är glipor mellan hennes fejktänder i underkäken i videon från Nyhetsmorgon.

Ser ju ännu värre ut när tänderna är självlysande.
Det la jag också märke till. Vad är det för tandläkare som inte nekade att sätta in denne lösgom som mer liknar något man köpt på Butricks. Grym människa denna person som måste ogilla den ödmjuka divan?
Citera
2017-10-11, 18:58
Medlem
Stackars Tunnan som blir taskigt bemött och inte får den uppmärksamheten hon så innerligt förtjänar. Hennes vinst i fläsklägret är en världsnyhet i klass med att Elvis återuppstått. Nä nu får svenska folket och media vässa sig vi kräver en parad och firande i dagarna sju i Kungsträdgården.
Citera
2017-10-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Tilde tycker väl som de flesta att Booken är en totalfejk som sitter och babblar om
naturlig skönhet när Booken själv sitter med

* fejkgaddar de lux
* hårextentions
* nagelförlängning
* fejkade ögonbryn
* lösögonfransar
* magoperation

Finns absolut inget naturligt på det psykot!

Sen att Booken lägger mer tid på sitt fejkade yttre och fejkade familj än att
ta tag i de riktiga problemen hon har med sonen gör nog att Tilde känner avsmak
för Booken med all rätt.

Sen när Booken började med "tv program" så hade nog Tilde gärna velat himla med ögonen om hon kunnat.

Det är ju så de flesta normalfuntade känner för Anna Book och hennes fejkade värld.

Däremot tror jag hon har en del fan som sitter överviktiga i byhålorna och tycker Book är sååå fantaaaastisk som inte brydde sig om att hon tidigare var tjock. Kan Book så kan vi tänker de nog.
Hon har väl fixat både brösten och gäddhänget också har jag för mig. Gick på tv..

Edit: plastikkirurgerna hette det.
http://www.tv4.se/plastikkirurgerna/...bf725194001f71
Senast redigerad av divadnil 2017-10-11 kl. 19:42.
Citera
2017-10-11, 19:52
Medlem
nickomyras avatar
hittade inte många kommentarer som höll med Anna
Har hon skrivit något mer på sin IG om det här?
Man ska inte bita den hand som föder en. Men hon gör det om och om igen.. hon bråkar och pratar skit om alla , kan inte sammarbeta och gnäller om allt . Så urbota korkat ..när hon inget hellre vill än att vara med i media .
https://www.google.se/amp/s/nyheter2...tilde-de-paula
Citera
2017-10-11, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
hittade inte många kommentarer som höll med Anna
Har hon skrivit något mer på sin IG om det här?
Man ska inte bita den hand som föder en. Men hon gör det om och om igen.. hon bråkar och pratar skit om alla , kan inte sammarbeta och gnäller om allt . Så urbota korkat ..när hon inget hellre vill än att vara med i media .
https://www.google.se/amp/s/nyheter2...tilde-de-paula
Hon borde besöka psykvården ganska snabbt innan det slår över helt. Hon kan köpa mycket, löshår låtsaständer men inte en ny hjärna.
Citera
2017-10-11, 20:59
Medlem
Ur intervjun i Nyhetsmorgon:
"...Jag har ju hållt kvar vid Biggest Loser-tävlingen, sedan finalen var, den 23 augusti. Det är ju ganska många veckor sedan, nästan 2,5 månader."

😂😂😂
Citera
2017-10-11, 21:05
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Har hört att hon bakade in moderns fotografi i kaksmeten. Hon klarade inte att baka enkla små frallan och ska göra minst 2 kokböcker? Är det samma bilder i kakan som hon tog hem och satt i julgran

Hahaha har hon bakat en kaka och tagit med sig hem och satt i Julgran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in