Är väl inte så jävla märkvärdigt att ta in, ingen gillar henne!! Tänk dig att vara programledare och bli påtvingad vinnaren i Biggest Looser VIP som dessutom råkar vara Anna Book. Då tror jag personligen att Tilde hade hellre velat sjukskriva sig... ingen normal funtad människa som orkar med den där fuskaren. Jag är övertygad om att alla retar sig på att hon gjort en magsäcksoperation innan och sedan ställer upp i sånt program. Sjukt dåligt val av Tv4 gruppen som driver kanalen. Dessutom så är ju hela familjen Book/Toledano helt sinnessjuka... Sonen är ju dessutom dömd för Våldtäkt av minderårig. Bojkotta Anna "bogvisiret" Book totalt från media och frys ut henne från allt. 99.99% av alla läsare är totalt ointresserad av hennes veckoplanerade utspel i Expressen om hennes sexbravader med sin heta man eller att hon vill ha gruppsex. Har lärt mig en sak, den som pratar så har inte blivit påsatt på åratal.
Tilde kände nog en grundlig avsky till fettpåsen som satt framför henne och det har hon all rätt att göra. Den enda som inte fattar det är Anna Book själv som säkert hade planerat att bli Tildes bästis och skicka sjutusen röda emojihjärtan om dagen till henne. Men där gick Booken fel...
Men samtidigt efter att ha sett intervjun så undrar man vart är Tilde kall och nonchalerar Anna Book, kan inte riktigt se det. Hon ställer ju enbart frågor till henne, tar henne till och med i handen och önskar lycka till. Anna Book är sjuk, mycket sjuk.... solklart Borderline fall. Solklart psykiskt sjuk..