2017-10-11, 15:39
Medlem
Hon är utan tvekan den mest diskuterade kändisen här. 😂
Citera
2017-10-11, 15:58
Medlem
Figzys avatar
Jag förstår inte, vad var det som triggade Anna nu? Hennes medverkan i TV4s Nyhetsmorgon finns även här och jag fattar inte vad Tilde sa som var hårt att det ger upphov till "ilska":

https://www.youtube.com/watch?v=ki_E6TzQIM0

Det är inte klokt vad lätt det är att trycka på Annas knappar...Tänk om man av någon oförklarlig anledning skulle äta middag hemma hos Toledo-Book, då får man väl koncentrera sig på att endast ösa på superlativ i konversationerna med henne, annars blir minsta felsägning bektraktad som fientlighet säkerligen.
Citera
2017-10-11, 16:23
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Jag förstår inte, vad var det som triggade Anna nu? Hennes medverkan i TV4s Nyhetsmorgon finns även här och jag fattar inte vad Tilde sa som var hårt att det ger upphov till "ilska":

https://www.youtube.com/watch?v=ki_E6TzQIM0

Det är inte klokt vad lätt det är att trycka på Annas knappar...Tänk om man av någon oförklarlig anledning skulle äta middag hemma hos Toledo-Book, då får man väl koncentrera sig på att endast ösa på superlativ i konversationerna med henne, annars blir minsta felsägning bektraktad som fientlighet säkerligen.

Gud vad hon sitter och tjatar. Inte konstigt att programledarna får öroncancer. Fruktansvärt dryg är hon
Citera
2017-10-11, 16:27
Medlem
Zoom008s avatar
Jag reagerade också på att Tilde såg ut som om hon ville spy. Även den manliga verkade se ut som om han inte ville ha med henne att göra. Book däremot malde på utan avbrott i 14 minuter och berömde sig själv så det stod härliga till. Tildes min är obetalbar där ett tag. Hoppas att fler nu visar samma missnöje vilket är en utopi då Expressens arbetare själva är stora fan.
Citera
2017-10-11, 16:30
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hon hade också specialbeställt dem så dem skulle vara extra vita, de skulle var bling, bling o ingen ens av kändisarna hade så vita som hon! Kan ju vara för att de inte tycker det är snyggt, har hon inte tänkt på det, för de skulle definitivt ha råd med det om de ville, alltså hur dum kan hon vara?
Dessutom så antydde hon att försäkringspengar gått till detta kalas? Va, är det sånt vi betalar skatt till?
Hon säger sen att hon hade så dåliga tänder innan att hon inte kunde äta annat än salta pinnar, soppa, piggelinglass! Alltså säger hon det utan att ens fatta hur knäppt allt låter, vilken tragisk person, usch!
Intressant är att när folk står bredvid Book så ser samtligas tänder nästan ruttna och bruna ut. Jämförde henne med Anna Brolin när dom var med i finalen och helt plötsligt såg Brolins beige-grå ut.
Citera
2017-10-11, 16:43
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
annatoledanobook@henryson60 Du har SÅ FEL 😶🙏🏼🤔😶🙏🏼🤔 Otroligt!!!! Hälsan är A&O för mig!!!! Jag har fan varit nära på att DÖ 5 GGR!!!! Vem är DU ATT DÖMMA MIG?!? Varför följer du ens mig???? Har du hört mig prata?!?!? Sen att JAG ÄR NATURLIGT VACKER STICKER VISST JÄVLIGT HÅRT!!!!! Fy fan !!!!! Och JAG VET hur andra kvinnor resonerar!!! Men när JAG TAR HAND OM MIG?!?!? Sluta genast att följa mig & följ HYCKLARNA ISTÄLLET!!!!! Usch & skäms på dig & dina avundsjuka/missunnsam likar, fy så besviken man blir....... Så gärna man ville se MIG FALLA!! MEN, nu GJORDE JAG INTE DET!!!!! & snart kommer jag bara bli bättre & bättre...... ska du vara med & stena mig då med??????? Ni VILL se mig blöda & gråta ju!!!!' Märks ju tydligt på er fega jävla nätmobbning! Ge dig iväg härifrån asap!!!! Och håll dig borta.......när räcker det för sådan som dig?!?!? När?!?!? Usch....
Det här påminner om en sån där udda psykiskt sjuk tant som finns en av i varje by typ. Vet inte vad dom brukar kallas men jag tror femfemma?
Citera
2017-10-11, 16:57
Medlem
Photoshoppeds avatar
"annatoledanobookRättelse! Tilde, som bemötte mig mycket kallt, snarhugget, ointresserad & fullständigt kall, kort & inte med ett lungt , varmt & vänligt inställd inställning mot mig som vinnare utav första Biggest Loser VIP EVER"

OCH sista Biggest loser VIP EVER - de kommer inte att kunna hitta fler överviktiga c-kändismiffon i Sverige som kommer att vilja ställa upp på detta. Felicia Book möjligen, och Kikki Danielsson, men sen är det slut.

Edit: Förlåt - Kikki är kanske ingen c-kändis. Hon har ju haft en riktig artistkarriär till skillnad från vissa andra.
Citera
2017-10-11, 17:14
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Enligt Annas IG här ovan:
". Roberto är väldigt emotionell och han blev påverkad av två saker som ligger honom nära hjärtat. Och det blev bara lite för mycket för honom igår"

Det tycker jag tyder på att inte heller Roberto är så stabil i psyket. Emotionellt påverkad....ja helt klart psyket.
Det är något riktigt sorgligt över hela den där familjen faktiskt. Väldigt sorgligt.
Låter som att dom börjar få biverkningar av sexpillren?
Citera
2017-10-11, 17:15
Medlem
HeroesSilencios avatar
Är väl inte så jävla märkvärdigt att ta in, ingen gillar henne!! Tänk dig att vara programledare och bli påtvingad vinnaren i Biggest Looser VIP som dessutom råkar vara Anna Book. Då tror jag personligen att Tilde hade hellre velat sjukskriva sig... ingen normal funtad människa som orkar med den där fuskaren. Jag är övertygad om att alla retar sig på att hon gjort en magsäcksoperation innan och sedan ställer upp i sånt program. Sjukt dåligt val av Tv4 gruppen som driver kanalen. Dessutom så är ju hela familjen Book/Toledano helt sinnessjuka... Sonen är ju dessutom dömd för Våldtäkt av minderårig. Bojkotta Anna "bogvisiret" Book totalt från media och frys ut henne från allt. 99.99% av alla läsare är totalt ointresserad av hennes veckoplanerade utspel i Expressen om hennes sexbravader med sin heta man eller att hon vill ha gruppsex. Har lärt mig en sak, den som pratar så har inte blivit påsatt på åratal.

Tilde kände nog en grundlig avsky till fettpåsen som satt framför henne och det har hon all rätt att göra. Den enda som inte fattar det är Anna Book själv som säkert hade planerat att bli Tildes bästis och skicka sjutusen röda emojihjärtan om dagen till henne. Men där gick Booken fel...

Men samtidigt efter att ha sett intervjun så undrar man vart är Tilde kall och nonchalerar Anna Book, kan inte riktigt se det. Hon ställer ju enbart frågor till henne, tar henne till och med i handen och önskar lycka till. Anna Book är sjuk, mycket sjuk.... solklart Borderline fall. Solklart psykiskt sjuk..
Senast redigerad av HeroesSilencio 2017-10-11 kl. 17:26.
Citera
2017-10-11, 17:32
Medlem
Zoom008s avatar
Tilde fick väl nog av Book redan när hon var med i bakprogrammet. Det var ju tårar och beskyllning om fusk hos dom övriga deltagarna, hon ville inte sitta med när vinnaren korades och så gick hon och satt sig och grina. Har hört att hon bakade in moderns fotografi i kaksmeten. Hon klarade inte att baka enkla små frallan och ska göra minst 2 kokböcker? Är det samma bilder i kakan som hon tog hem och satt i julgran? Försökte räkna hur många ggr hon sa JAG i den 5 minuter långa intervjun men det var omöjligt att få till. Det började med 3-4 stycken var i dom första meningarna. Sen var det jag, jag, jag,jag..................................
Citera
2017-10-11, 17:47
Medlem
Ratads avatar
Tänk om man kunde vara lika lättkränkt som Book. Varje dag skulle vara en orgie i tweets och instainlägg när man får utveckla hur ens fee-fees blev sårade och hur ond omvärlden är.

Ja, kanske självaste Tina Rosenberg skulle uttala sig om ens behov av ett safe space. Det skulle min gjort min snopp hård av ren genderfluiditet och fat shaming.
Senast redigerad av Ratad 2017-10-11 kl. 17:49.
Citera
2017-10-11, 18:08
Medlem
Ser ut som det är glipor mellan hennes fejktänder i underkäken i videon från Nyhetsmorgon.

Ser ju ännu värre ut när tänderna är självlysande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in