2017-11-03, 15:59
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Heter man "oxblod" kan man inte vara frisk, det skriker taget wannebe-adel om det.
Verkligen wannabe om man bosätter sig i Tensta.

Frågan är om hennes intresse av Anna är genuint eller om det är det enda vettiga Expressen kan komma på att hon duger att skriva om?
Citera
2017-11-03, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Verkligen wannabe om man bosätter sig i Tensta.

Frågan är om hennes intresse av Anna är genuint eller om det är det enda vettiga Expressen kan komma på att hon duger att skriva om?

Jag tror hon är en stalker med fast anställning på Expressen.
Citera
2017-11-03, 17:52
Medlem
Zoom008s avatar
Girlisarna är klara. Magen likaså. Hon har också enligt "Stoppa pressarna" sprutat in något i ögonen så allt det rödsprängda blir vitt. Tycker det börjar bli riktigt spännande och undrar vad som kommer härnäst. Jag tror hon kommer fettsuga benen som faktiskt är ganska knubbiga. Tror varenda del av fru Book är restaurerad nu och innanför byxorna vet vi inte än så länge? Permanent hårborttagning och analblek borde bli slutklämmen?

Man får hoppas att maken håller sig i skinnet när han ser dom nya tuttarna och inte går loss för hårt innan skinnet läkt?
Senast redigerad av Zoom008 2017-11-03 kl. 18:02.
Citera
2017-11-03, 18:28
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Har aftonhoran anställt en individ för att punktmarkera booken?
Citera
2017-11-03, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag tror hon är en stalker med fast anställning på Expressen.
Tänk på att Oxblod har betalt för att skriva. Vi skriver och läser om Megastjärnan av ren glädje.
Citera
2017-11-03, 20:12
Medlem
Nu väntar vi bara på bilderna förre operationerna och efterbilderna så hon kan visa upp skillnaden.

Hur länge tror ni vi måste vänta?
Citera
2017-11-03, 20:23
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Heter man "oxblod" kan man inte vara frisk, det skriker taget wannebe-adel om det.

Och det blir än värre för hon bor nämligen ute i Spånga. Dvs så långt ifrån Adeln man bara kan komma.
Citera
2017-11-03, 20:39
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Och det blir än värre för hon bor nämligen ute i Spånga. Dvs så långt ifrån Adeln man bara kan komma.
Mer specifikt: den del av Spånga som går under benämningen Tensta.
*Usch, vad jag upprepar mig.*
Citera
2017-11-03, 20:41
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon är fanatiker när det gäller Kent och Anna Book. Bisexuell kanske?
Citera
2017-11-03, 22:00
Bannlyst
Möttes av denna texten när jag dristade mig att surfa förbi Annas(numer privata) instagramkonto:

"Anna Toledano Book ▪️Artist/singer ▪️for business acquires press send mail. ▪️Biggest loser VIP @sjuan - S T U D I O S T A T T O O "

Så nu vet ni vad som gäller; om ni är ute efter att boka Booken så är det bara att press send mail.
Citera
2017-11-03, 22:30
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Möttes av denna texten när jag dristade mig att surfa förbi Annas(numer privata) instagramkonto:

"Anna Toledano Book ▪️Artist/singer ▪️for business acquires press send mail. ▪️Biggest loser VIP @sjuan - S T U D I O S T A T T O O "

Så nu vet ni vad som gäller; om ni är ute efter att boka Booken så är det bara att press send mail.

Jag älskar att det är på engelska också. Precis Anna, du måste tänka på dina internationella fans.
Citera
2017-11-03, 23:04
Medlem
nickomyras avatar
Hur kan den där oxblod ( jävligt äckligt efternamn btw ) vara så fascinerad av tunnan ? Hon ser ju inte som en riktig rödstrumpa .. ! Och Anna är väl den sista som jag skulle kalla feminist .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in