2017-09-22, 00:32
Medlem
PeterMadsen123s avatar
En snabbis över dagen till Köpenhamn? Hahaha. Klart tunnan proppar fittan full med preparat. Hon springer runt på kastrup i gucci butiken enbart för att få folk att tro att det var en shoppingresa med en lunch. Dom som åker till Köpenhamn över dagen FRÅN Stockholm är bara där av en anledning. Droger droger droger!, om inte jobbmöte. Men tunnan kommer aldrig ha ett jobbmöte där. Heja Anna! Snart får vi se dig gråtandes igen i aftonhoran och tv4 med orden "Han sa att det var ett lagligt naturläkemedel, jag lovar! Alla mina tusen vänner kan intyga det" Och självklart tror hennes sorgliga tant/gubb fans på det. Men anna glöm inte en sak, vi på flashback läser dig som en barnbok. Vi kommer ALLTID knäcka dina värdelösa lögner.

Jag tror tunnan har blivit poppis här hemma. Frugan och jag får MINST en chock och en skrattattack om dagen.

Önskar att man får se familjen toledano i familjen annorlunda snart om inte i lyxfällan.

Hoppas på en rejäl och härlig sammanfattning av Gnomegirl!
#HarRedanVänner
#BAMBAMBAAM
Senast redigerad av PeterMadsen123 2017-09-22 kl. 00:35.
Citera
2017-09-22, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Hon fick uppåt 500 000 kronor för Biggest Loser VIP så visst finns det pengar.

Som exempel fick Samir fick över 300 000 för Let´s Dance och kan tänka mig att deltagarna i Biggest Loser får mer då de bara är ett fåtal som tävlar.

Anna Book är dessutom väldigt mycket mer "medial" än vad Samir Badran är. Finns väl inte en kvälls- eller veckotidning som inte innehåller något om Anna Book.

Så hon drar in pengar.

Hon fick garanterat inte den summan.

Du kan ju inte jämföra let's dance med biggest looser.
Dessutom är ju Samir mer eftertraktad att ha i rutan än den patetiska grisen.

Let's dance Har ju betydligt större reklamintäkter än biggest looser.
Citera
2017-09-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Okej.
Nu är klockan flera miljoner, men jag börjar imorgon eftermiddag. Önska mig lycka till, för jag kanske tagit mig vatten över huvudet.

MVH/Gnomegirl
När man väl startar brukar det gå bra. Känn ingen press.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-22 kl. 00:50.
Citera
2017-09-22, 00:43
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hon fick garanterat inte den summan.

Du kan ju inte jämföra let's dance med biggest looser.
Dessutom är ju Samir mer eftertraktad att ha i rutan än den patetiska grisen.

Let's dance Har ju betydligt större reklamintäkter än biggest looser.

Vad tror du hon fick för Biggest Loser VIP?
Citera
2017-09-22, 00:48
Medlem
Citat:
Hon fick uppåt 500 000 kronor för Biggest Loser VIP så visst finns det pengar.

Som exempel fick Samir fick över 300 000 för Let´s Dance och kan tänka mig att deltagarna i Biggest Loser får mer då de bara är ett fåtal som tävlar.

Anna Book är dessutom väldigt mycket mer "medial" än vad Samir Badran är. Finns väl inte en kvälls- eller veckotidning som inte innehåller något om Anna Book.

Så hon drar in pengar.
Vet du eller tror du att hon fick 500.000 kronor? "Nyrika" bruka dock ha väldigt svårt att prioritera rätt saker och tror pengarna räcker i evigheter. Var och varannan i Lyxfällan har väl startat sin tragik genom att få lite pengar på fickan och sen skena iväg. Trodde inte att dom vann pengar själva när det är kändisar utan att det gick till valfri organisation som stöder något?
Citera
2017-09-22, 00:51
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMadsen123
En snabbis över dagen till Köpenhamn? Hahaha. Klart tunnan proppar fittan full med preparat. Hon springer runt på kastrup i gucci butiken enbart för att få folk att tro att det var en shoppingresa med en lunch. Dom som åker till Köpenhamn över dagen FRÅN Stockholm är bara där av en anledning. Droger droger droger!, om inte jobbmöte. Men tunnan kommer aldrig ha ett jobbmöte där. Heja Anna! Snart får vi se dig gråtandes igen i aftonhoran och tv4 med orden "Han sa att det var ett lagligt naturläkemedel, jag lovar! Alla mina tusen vänner kan intyga det" Och självklart tror hennes sorgliga tant/gubb fans på det. Men anna glöm inte en sak, vi på flashback läser dig som en barnbok. Vi kommer ALLTID knäcka dina värdelösa lögner.

Jag tror tunnan har blivit poppis här hemma. Frugan och jag får MINST en chock och en skrattattack om dagen.

Önskar att man får se familjen toledano i familjen annorlunda snart om inte i lyxfällan.

Hoppas på en rejäl och härlig sammanfattning av Gnomegirl!
#HarRedanVänner
#BAMBAMBAAM

BAM BAM BAM! Min rumpa den pruttar.
TRAM TRAM TRAM! Min hjärna den skuttar.
NAM NAM NAM! Och gömmer sig i skafferiet.

Ny text till gammal megavärldshit. Godnatt kära vänner.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-09-22, 00:52
Medlem
Citat:
Vad tror du hon fick för Biggest Loser VIP?

Fick kanske betalt i tonfisk och bajs? Så hon kunde betala sina tänder som kostade enligt henne i en av livesändningarna just tonfisk och bajs. :-)
Citera
2017-09-22, 00:55
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vet du eller tror du att hon fick 500.000 kronor? "Nyrika" bruka dock ha väldigt svårt att prioritera rätt saker och tror pengarna räcker i evigheter. Var och varannan i Lyxfällan har väl startat sin tragik genom att få lite pengar på fickan och sen skena iväg. Trodde inte att dom vann pengar själva när det är kändisar utan att det gick till valfri organisation som stöder något?

När de skulle köra Celebrity Rehab VIP för sju år sedan så var de tre första tilltänkta deltagarna erbjudna 500 000 kronor.

Två av dem var Camilla Henemark och Olle Ljungström. Sedan skulle fler deltagare tillkomma.

Men det blev inget Celebrity Rehab VIP, delvis på grund av massiva protester.

Därför tänker jag att Biggest Loser VIP sju år senare skulle kunna ge de medverkande ungefär lika mycket pengar.

Anna Book har ju varit med mest överallt sedan Let´s Dance 2006 och hon måste väl nu vara Sveriges mest kända B-kändis?

Vet inte hur många löpsedlar hon frontat på sistone, det är flera.
Citera
2017-09-22, 01:00
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Hahaha. Visste inte vem My va men efter att ha läst hennes tråd lite så börjar de klicka. Anna book och Martens. Två mytomaner som förlorat Alla sina vänner blir nu bästa kompisar. Undra vem som ljuger bäst. Inom kort kommer någon utav dem anklaga den andre för lögner för att framstå som den bästa. Kanske är det my som får smaka på blöj hingsten som ligger hemma i solna. Hingsten, tunnan och blondinen. Hon är ju trots allt nästan 20 år yngre än anna. Lammkött!
Citera
2017-09-22, 01:01
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan

Gissningsvis gör hon snabbt av med pengarna väldigt snabbt. Skulle vilja veta vad hon exakt får för TV-produktioner, hemma hos-reportage och vad Aftonbladet betalar för ett stort reportage.

Men tänderna kostade ju som sagt "bajs" och bajs är gratis.
Citera
2017-09-22, 01:12
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMadsen123
Hahaha. Visste inte vem My va men efter att ha läst hennes tråd lite så börjar de klicka. Anna book och Martens. Två mytomaner som förlorat Alla sina vänner blir nu bästa kompisar. Undra vem som ljuger bäst. Inom kort kommer någon utav dem anklaga den andre för lögner för att framstå som den bästa. Kanske är det my som får smaka på blöj hingsten som ligger hemma i solna. Hingsten, tunnan och blondinen. Hon är ju trots allt nästan 20 år yngre än anna. Lammkött!

Var det den där My som var bästis med Magdalena Graaf. Varför skar det sig mellan My och Magdalena?
Citera
2017-09-22, 01:14
Medlem
Det ända positiva med Anna är att snart är hon fet igen och då passar inte porslinet i munnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in