Citat:
Skitsnyggt. Träffade exet idag (vilket jag är tvungen att göra varje dag, tyvärr) och mådde såklart skit över det. Fick höra att hon inte har känslor kvar för mig, och att hon tydligen tycker att de väl över två åren vi spenderat tillsammans dagligen inte varit bra för någon av oss. Det skär i mitt hjärta att bara se henne, och jag har fortfarande känslor kvar, men att höra allt det här är för mycket för mig. Sket i allt och drog direkt till bolaget, har nu dragit i mig tre liter vin, och jag mår fan inte bättre av det, men jag kan inte hantera den här ångesten längre, jag pallar det inte längre, det är för mycket, mitt jävla psyke är helt jävla trasigt, jag pallar inte det här längre, vaknar med ångest varje dag, drömmer fortfarande om henne och önskar att allt vore som förut, trots att det inte var bra, men jag kan fan inte släppa det.
Livslusten är noll nu, vad fan ska jag se fram emot? Det här tar så jävla hårt på mig, vet inte vart jag ska ta vägen, önskar bara att jag kunde somna och inte vakna igen, det gör så jävla ont. Precis när jag känt att det kanske finns något hopp om livet så raserar allt igen, vad fan ska jag göra nu, det enda jag sett fram emot är alkoholen och drogerna för att slippa må såhär, men jag har insett att det inte håller att fortsätta såhär, jag försöker se ljuset, hoppet om framtiden, men det går inte. Vill bara supa och knarka ihjäl mig tills jag dör men jag har en jävla familj och vänner och jag skulle aldrig kunna lämna dem på det sättet. Allt är åt helvetet just nu, ska kliva på antabus så fort jag kan för det här håller inte. Men vad fan ska jag göra? Ångesten och smärtan tar fan död på mig, men jag vill bara bli fri från skiten så att jag kan leva ett normalt liv, men jag klarar inte av det, jag kan inte hantera den här jävla smärtan, vet inte vart fan jag ska ta vägen, allt känns bara skit just nu, vill bli fri från drogerna och alkoholen men vad fan har jag då att se fram mot? Inget. Vill bara hitta livsglöden igen men det är så jävla svårt. Åt helvete med allt. Jag orkar inte må dåligt längre, vill bara släppa taget.
Jag dricker inte, och knarkar inte längre för att det är kul, utan bara för att försöka bedöva känslorna, men jag vet att det inte kommer hålla i längden, jag sätter mig bara djupare i skiten. Jag vill bara fortsätta att dricka och knarka men innerst inne vet jag att jag bara förstör mig mer och mer.
Det här kanske bara är en bagatell för er andra, men tro mig, inget blir bättre av att hålla på så här. Det blir bara värre. Jag vet inte ens varför jag håller på såhär, jag vill inte sluta, men jag försöker verklgen att tänka långsiktigt, men det är så jävla svårt. Skulle aldrig önska att någon skulle behöva gå genom den här skiten, det är en ond jävla cirkel som är så jävla svår att ta sig ur.
Livslusten är noll nu, vad fan ska jag se fram emot? Det här tar så jävla hårt på mig, vet inte vart jag ska ta vägen, önskar bara att jag kunde somna och inte vakna igen, det gör så jävla ont. Precis när jag känt att det kanske finns något hopp om livet så raserar allt igen, vad fan ska jag göra nu, det enda jag sett fram emot är alkoholen och drogerna för att slippa må såhär, men jag har insett att det inte håller att fortsätta såhär, jag försöker se ljuset, hoppet om framtiden, men det går inte. Vill bara supa och knarka ihjäl mig tills jag dör men jag har en jävla familj och vänner och jag skulle aldrig kunna lämna dem på det sättet. Allt är åt helvetet just nu, ska kliva på antabus så fort jag kan för det här håller inte. Men vad fan ska jag göra? Ångesten och smärtan tar fan död på mig, men jag vill bara bli fri från skiten så att jag kan leva ett normalt liv, men jag klarar inte av det, jag kan inte hantera den här jävla smärtan, vet inte vart fan jag ska ta vägen, allt känns bara skit just nu, vill bli fri från drogerna och alkoholen men vad fan har jag då att se fram mot? Inget. Vill bara hitta livsglöden igen men det är så jävla svårt. Åt helvete med allt. Jag orkar inte må dåligt längre, vill bara släppa taget.
Jag dricker inte, och knarkar inte längre för att det är kul, utan bara för att försöka bedöva känslorna, men jag vet att det inte kommer hålla i längden, jag sätter mig bara djupare i skiten. Jag vill bara fortsätta att dricka och knarka men innerst inne vet jag att jag bara förstör mig mer och mer.
Det här kanske bara är en bagatell för er andra, men tro mig, inget blir bättre av att hålla på så här. Det blir bara värre. Jag vet inte ens varför jag håller på såhär, jag vill inte sluta, men jag försöker verklgen att tänka långsiktigt, men det är så jävla svårt. Skulle aldrig önska att någon skulle behöva gå genom den här skiten, det är en ond jävla cirkel som är så jävla svår att ta sig ur.
Släpp taget för bövelen..
Vet inte hur jag ska uttrycka det men jag menar att du ska tillåta dig alla känslor och dessutom säga högt hur du känner, gärna till en människa som inte utnyttjar din svaghet såklart, av typen terapeut/bästa kompis/gymkompis eller dylikt.
Jag önskar jag kunde förklara bättre men just så har jag gjort.
Gått till psykolog.. Berättat för en "gympolare" om mitt skit, vilket kanske inte var helt bra men som sagt han vet inte ens vad jag heter, vi delar bara ett intresse.
Idag mår jag bättre fast jag tänker ibland att jag ska ta bilen och köra in i ett träd i 150km/h för att slippa skiten imellanåt.
Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att mitt liv suger... Jag kanske inte mår så bra ändå...
jag vet inte.. jag kämpar på iallafall.
Jag hatar mitt jobb men jag jobbar på det nu, att inte hata det alltså. Chefen är Djävulen tror jag.
Hur som helst jag jobbar på det och har kommit en bit, har bara små svackor nu för tiden.
Varför i helvete lever man för?
Jag lever för att jag har barn och fortfarande känner en viss nyfikenhet på allting som livet kan tänkas erbjuda.
Hitta meningen med DITT liv.
En massa svammel, hoppas du hittar meningen med ditt liv innan du går ner dig helt i självömkan och misär menar jag bara

Ha det BÄST alla ni därute!