2025-11-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Ja ni, det blev ju inte så bra det här. Nu blev det skit här hemma igen, en ny omgång. Allting snurrar i skallen.

Vet inte vad jag ska göra längre. Hade det funnits en knapp att trycka på som gjorde att jag upplöstes i amoter här och nu, så hade jag tryckt på den direkt. Det tar aldrig slut, lidandet.
Usch fan vad drygt, brukar känna samma det där me lidandet tar aldrig slut. Men försök tänka på att det blir bara 1000 gånger värre om du spårar och tar till sprit droger eller spel, vet att det är lättare sagt en gjort och vad ska jag säga egentligen som knappt klarar vara nykter nån dag bara.

Men håller tummarna för dig kompis, dina svar till mig här i tråden har faktiskt hjälpt mig mycket ska du veta, och tror många här håller med mig
Citera
2025-11-13, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dudelidu
Usch fan vad drygt, brukar känna samma det där me lidandet tar aldrig slut. Men försök tänka på att det blir bara 1000 gånger värre om du spårar och tar till sprit droger eller spel, vet att det är lättare sagt en gjort och vad ska jag säga egentligen som knappt klarar vara nykter nån dag bara.

Men håller tummarna för dig kompis, dina svar till mig här i tråden har faktiskt hjälpt mig mycket ska du veta, och tror många här håller med mig
Tack 🙏 varit hemma från jobbet idag och låg i soffan hela dagen. Känns lite bättre nu (inget sprit eller annat, bara en massa godis..)
Citera
2025-11-13, 18:08
Medlem
Citat:
Tack 🙏 varit hemma från jobbet idag och låg i soffan hela dagen. Känns lite bättre nu (inget sprit eller annat, bara en massa godis..)
Ja ibland behöver man fan bara vara hemma och försöka ladda om lite. Ja godis och läsk är standard när man måste ha nått annat än rusmedel, nu sist när jag lyckades hålla mig nykter länge så åt jag godis som satan haha, nästan så man noja för diabetes

Har märkt det att man måste fan passa sig när man blir ledsen eller upprörd, och bara försöka samla sig och stå imot, gör beroendehjärnan kickar direkt igång och vill man ska fördärva allt.

Har själv problem med jobbet för behöver jobba med en otrevlig bitter idiot hela tiden nu, och när jag är uppe i allt knarkande och supande så blir jag så jävla ynklig utan. Så kommer nog äta piller innan jag går dit imorgon så hans sätt att vara inte tar så hårt på mig
Citera
Igår, 14:38
Medlem
Fan har tryckt i mig 6 långburkar nödraket redan och har varit hemma ifrån jobb typ 1 timme, känns som det är karatefylla pågång
Citera
Igår, 18:48
Medlem
Citat:
Fan har tryckt i mig 6 långburkar nödraket redan och har varit hemma ifrån jobb typ 1 timme, känns som det är karatefylla pågång
Ta det vackert! 🙏
Citera
Igår, 19:06
Medlem
Två veckor nykter.
Känner mig märkligt trött och hingrig hela tiden.
Är det vanligt tidigt i nykterheten?
Citera
Igår, 21:34
Medlem
Citat:
Ta det vackert! 🙏
Jadå blev ingen gick och hängde me min granne istället
Citera
Igår, 21:36
Medlem
Citat:
Jadå blev ingen gick och hängde me min granne istället
Nice! Hoppas ni hade en trevlig kväll Här har det vänt igen- mår mycket bättre
Citera
Igår, 22:42
Medlem
Purpurhaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Två veckor nykter.
Känner mig märkligt trött och hingrig hela tiden.
Är det vanligt tidigt i nykterheten?
Japp, lite sent nu kanske men i morgon - ut och promenera! Inget slår en timmes promenad. Det tar död på både hunger och trötthet. Lyssna gärna på någon bra podd under tiden så försvinner tiden snabbt. (Lättare om du bor i tätort och tillgång till upplysta gångvägar. Annars kanske en workout i garaget kan ge samma resultat.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in