2011-02-16, 21:07
Citat:
Tack, problemet är att eftersom jag inte vet vad du egentligen vill säga och vad XX egentligen är så blir det svårt (Om du vill kan du PM:a mig så kan jag skriva där ifrån), om jag ändrar ett ord så ändras meningen. Tänk på att du måste leva upp till det du skriver. Om du kopierar det jag skriver (Vilket du gärna får göra, det spelar ingen roll för mig) och sen får du jobbet och kommer dit och snackar "Haaiii Maay Naaaymee eees Sveeeen. Ayym froaam Svveeeedeen" så ger det inte ett bra intryck. Om du kopierar det jag skriver kommer dom tro att din Engelska är på en hög nivå för Amerikansk/Engelskt standard. Men det är helt upp till dig. Kom ihåg också att jag skriver en Brittisk Engelska och inte Amerikanskt, dom har ett par rejäla särstavningar och generellt knäppa 'regler'.
Ursprungligen postat av Pockel
fast jag tycker att kevin123123 är otroligt duktig!!!
kan kevin möjligtvis säga hur de andra meningar kan bli bättre, det är viktigt för mig att ha education där för att jag ska knyta ihop det sen i slutet.
kan kevin möjligtvis säga hur de andra meningar kan bli bättre, det är viktigt för mig att ha education där för att jag ska knyta ihop det sen i slutet.
Men iaf, jag måste veta vad XX är för något och vilket år det är du pratar om, är det det här året eller ett gammalt år? Jag kan inte skriva något bra utan att veta om du hänvisar till positionen du jobbat på eller om det är företaget du jobba för eller vad?
Egentligen så tror jag inte det du skrivit är särskilt bra, det låter som en tonåring har sommarjobbat som assistent på ett kontor och fick ligga med en snygg receptionist.
Du måste verkligen sälja dig själv, vad gör DIG annorlunda från alla andra? Jag vet inte precis vad 'Trainee Manager' innebär eftersom det kan betyda ett antal saker men om det är ett högt jobb så vill dom inte veta att du fick bra kompisar och bra upplevelser. Dom vill veta att du kan jobba bra med andra människor och att du har bra erfarenhet. Det du skriver låter som du hitta schysta kompisar som du festa med..
XX has changed my life ever since the day I decided to apply for XX. The year boosted my self esteem and enriched my life with new friends and amazing experiences, but most important, I received the best life education a teenager could possibly get. XX has made a great impact of my life and I wish that it can continue to do so.
Citat:
Fair enough
Ursprungligen postat av OKPOSO
Dvs jag fallerar på något så bagatellartat som formaliteten.
Kul med människor som kan dra i höga växlar när det kommer ner till ord och meningar.
Smickerbrev till högre instans har aldrig varit min grej, till mitt försvar. Men om det är de som efterfrågas så ska jag inte vara den!
Är för övrigt född och uppvuxen i USA.
Kul med människor som kan dra i höga växlar när det kommer ner till ord och meningar.
Smickerbrev till högre instans har aldrig varit min grej, till mitt försvar. Men om det är de som efterfrågas så ska jag inte vara den!
Är för övrigt född och uppvuxen i USA.