2022-05-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Fy fan vad sliten hon ser ut miss.Turd och hon ser ju fan skabbig ut också utan sitt smink, i Never Back Down såg hon ju riktigt bra ut... men jag antar att det var allt jävla smink fy fan hur hög har Depp varit.

Ja, lite sliten ser hon allt ut att vara men hon är 36 år fyllda så jag tycker ändå att hon ser väldigt bra ut för sin ålder.
Citera
2022-05-09, 22:26
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Ja, lite sliten ser hon allt ut att vara men hon är 36 år fyllda så jag tycker ändå att hon ser väldigt bra ut för sin ålder.

Jag har fan sett fräschare 50åringar så att skylla på hennes ålder njet njet.
Citera
2022-05-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Jag har fan sett fräschare 50åringar så att skylla på hennes ålder njet njet.

Haha, ok håller inte med dig där. Men det beror nog på att jag gillar hennes utseendetyp generellt. Visst finns det väldigt vackra kvinnor i hennes ålder som slår henne utseendemässigt. Men med tanke på hur många det finns som inte ser lika bra ut så tycker jag ändå hon sticker ut rejält i mina ögon.
Citera
2022-05-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
Haha, ok håller inte med dig där. Men det beror nog på att jag gillar hennes utseendetyp generellt. Visst finns det väldigt vackra kvinnor i hennes ålder som slår henne utseendemässigt. Men med tanke på hur många det finns som inte ser lika bra ut så tycker jag ändå hon sticker ut rejält i mina ögon.

Jag tänker att när man inte gillar någon som person så vill man gärna tycka att de är fula också. Jag är på Depps "sida" (gud vad töntigt det låter) men kan inte förneka att Heard är väldigt snygg. Sen måste hon ha botox eller fått nåt gjort i ansiktet för hon ser annorlunda ut än från tidigare bilder på ett sätt som inte bara kan vara ålder, eller? Typ ögon och kindben. Det är inte viktigt att diskutera hennes utseende men sa inte någon granne de hade att blåmärket hon hade på någon bild kunde vara från botox?
Citera
2022-05-09, 22:38
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
Jag tänker att när man inte gillar någon som person så vill man gärna tycka att de är fula också. Jag är på Depps "sida" (gud vad töntigt det låter) men kan inte förneka att Heard är väldigt snygg. Sen måste hon ha botox eller fått nåt gjort i ansiktet för hon ser annorlunda ut än från tidigare bilder på ett sätt som inte bara kan vara ålder, eller? Typ ögon och kindben. Det är inte viktigt att diskutera hennes utseende men sa inte någon granne de hade att blåmärket hon hade på någon bild kunde vara från botox?

Insidan speglar ju det yttre...! men visst det har du rätt i! finns tjejer jag tyckt sett ful/konstig ut men när jag väl lärt känna dem tyckt det blivit hur snygga som helst.
Citera
2022-05-09, 22:43
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Förhoppningsvis att mentoo startar upp och blir livskraftig. Och nu med mobiler så underlättar det förstås när man kan skapa bevis på vad man utsätts för.

Det var tal om att Elon Musk skulle vittna till Heards fördel (de var ihop i flera omgångar efter Depp), men han drog sig ur att vittna. Det var samma dag eller dagen efter då det framkommit mindre smickrande uttalanden av Heard om Musk.
Citat:
Amber Heard said she never really loved Elon Musk and was 'filling space' with him following her breakup with Johnny Depp, agent testifies
https://www.insider.com/amber-heard-...ial-2022-4?amp

Det kom också fram i rätten att Heard använde Musk som pengapåse, han betalade 500 000$ i Heards namn till en välgörenhetsorganisation.

Hur utfallet än blir. Guldläge att Mantoo eller Mentoo trendar på twitter efter rättegången (det lär inte censureras).

Missvisande rubrik, men hyfsad sammanfattning, från 5min donationen.
https://m.youtube.com/watch?v=2j0ocXIlU_w
Senast redigerad av skoputs 2022-05-09 kl. 23:03.
Citera
2022-05-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryfs
När Heard var 25 så var hon rent utseendemässigt en av de snyggaste tjejerna i Hollywood i denna åldersgrupp. Nu vid 36 har hennes alkohol och tablettmissbruk börjat ta ut sin rätt. Jag kan fortfarande se att hon är en fysiskt vacker kvinna om jag fokuserar hårt på att koppla bort hennes personlighet, men inte inte tusan är hon en toppskönhet i Hollywood för att vara 36-åring.

Med tanke på att hon är en värdelös skådis, hatad i vida kretsar och ökänd för att skapa problem så lär hon nog få räkna med att hennes Hollywoodkarriär är över. Jag vet inte riktigt hur hon skall försörja sig i framtiden. Vinner hon det här målet kan vi nog räkna med att hon försöker göra fortsatt karriär i vad som kvarstår av MeToo-rörelsen. Förlorar hon tror jag inte ens ledande manshatarorganisationer vågar ge häxan utrymme.
Citera
2022-05-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det var tal om att Elon Musk skulle vittna till Heards fördel (de var ihop i flera omgångar efter Depp), men han drog sig ur att vittna. Det var samma dag eller dagen efter då det framkommit mindre smickrande uttalanden av Heard om Musk.

https://www.insider.com/amber-heard-...ial-2022-4?amp

Det kom också fram i rätten att Heard använde Musk som pengapåse, han betalade 500 000$ i Heards namn till en välgörenhetsorganisation.

Ja detta har jag funderat över, jag tycker Musk är en dryg jävel men han säger sällan nej till en stund i rampljuset så varför vittnar han inte, det måste ju betyda att något inte står rätt till? Det där med donationen blir extra roligt pga hela barnsjukhushistorien som hon skulle betala till också men aldrig gjorde. Det är ett lätt sätt för kändisar att framstå som sympatiska genom att syssla med välgörenhet, men hon försökte fiffla med det också.
Citera
2022-05-09, 23:11
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Varför skyddar pressen henne kan man fråga sig. När det gäller mainstream vänstermedia är svaret självklart, de har sedan länge tagit nazi-feministernas parti. Men det är svårare att förstå varför förment konservativa medier som exempelvis New York Post också gör detta. Ta t ex denna fasansfulla artikel av Maureen Callahan: https://nypost.com/2022/05/04/amber-...nny-deep-myth/ (I ärlighetens namn har New York Post en del mer balanserade artiklar om temat.) Eller lyssna på denna podcast där konservativa Megyn Kelly tar miss Heards parti https://www.youtube.com/watch?v=UaeR...nel=MegynKelly

Enligt youtubern AsmongoldTV https://www.youtube.com/watch?v=Y-b3...el=AsmongoldTV
har New York Post (som förövrigt har samma ägare som the Sun som Depp tidigare stämde) t o m fotoshoppat tårar till det tårlösa ansikte AH pressade fram i sitt vittnesmål.
Det var den konservativa blaskan The Sun som började med att kalla Depp hustrumisshandlare. Depp är inte populär hos högern. Heard är en vit blond kvinna.

Hade han faktiskt vara en hustrumisshandlare och den faktiska skurken i dramat så hade dessa konservativa blaskor snarare tagit honom i försvar.
Citera
2022-05-09, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Det var den konservativa blaskan The Sun som började med att kalla Depp hustrumisshandlare. Depp är inte populär hos högern. Heard är en vit blond kvinna.

Hade han faktiskt vara en hustrumisshandlare och den faktiska skurken i dramat så hade dessa konservativa blaskor snarare tagit honom i försvar.
När det gäller högermedia så har du tyvärr delvis rätt, men om du tittar på bloggare till höger som Candace Owens och Ben Shapiro så har du fel. Jag vågar ta gift på att om några media kommer att släppa beskyddet av Heard så kommer vänstermedia garanterat att vara sist med det eftersom nazi-feministerna har en dominerande position där. Det är inte en högeråsikt att män alltid skall vara rättslösa mot kvinnor. Däremot är denna uppfattning populär hos den vänster som skränar högst.
Citera
2022-05-09, 23:26
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
När det gäller högermedia så har du tyvärr delvis rätt, men om du tittar på bloggare till höger som Candace Owens och Ben Shapiro så har du fel. Jag vågar ta gift på att om några media kommer att släppa beskyddet av Heard så kommer vänstermedia garanterat att vara sist med det eftersom nazi-feministerna har en dominerande position där. Det är inte en högeråsikt att män alltid skall vara rättslösa mot kvinnor. Däremot är denna uppfattning populär hos den vänster som skränar högst.
Jag har inte sett någon vänster ta Amber Heards parti, i alla fall ingen som jag vet är vänster. Enligt omröstningar tar 99% av folk Depps parti.

Högermedia har varit i rättegång mot Depp pga detta. Endast i dina fantasier skulle de släppa gullandet med Heard.
Citera
2022-05-09, 23:37
Medlem
Citat:
När Heard var 25 så var hon rent utseendemässigt en av de snyggaste tjejerna i Hollywood i denna åldersgrupp. Nu vid 36 har hennes alkohol och tablettmissbruk börjat ta ut sin rätt. Jag kan fortfarande se att hon är en fysiskt vacker kvinna om jag fokuserar hårt på att koppla bort hennes personlighet, men inte inte tusan är hon en toppskönhet i Hollywood för att vara 36-åring.

Med tanke på att hon är en värdelös skådis, hatad i vida kretsar och ökänd för att skapa problem så lär hon nog få räkna med att hennes Hollywoodkarriär är över.

Vem hade hört talas om Amber Heard när hon var 25 dock? Ska erkänna att jag inte har stenkoll på kändisar men jag hade inte hört talas om henne innan den här karusellen började.

Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89

Viktig poäng. Tror du denna fars hade hänt om han hade vunnit mot The Sun?

Citat:

Vänta nu... Jag trodde inte någon tog pajasen Shapiro på allvar? Men jaja även en trasig klocka går rätt två gånger om dagen.
P.S. Du skriver hela tiden nazi-feministerna, menar du inte feminazis/feminazisterna? Tror att det är så ni brukar benämna oss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in